register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Nürburgring 24 h. 2011   1 2  
Poster Message
peep
 
Moderator
Nürburgring 24 h. 2011
Ajakava on siin. Ürituseni on jäänud alla 3 nädala.

Enne põhisündmust toimub paar huvitavat võistlust, youngtimerite 3 h., õhtune driftivõistlus F1 rajal aga kõikidele Porsche sõpradele ja muidu võrdse võidusõidu fännidele tõeline maiuspala, 6 ringine sprint Nordschleifel milles osalevad 18 erineva GT3 Cup sarja võistlejad. Sellist "MM'i" korraldatakse esmakordselt ja ürituse nimi on Porsche Carrera World Cup.

quote:
It will be one of the most spectacular sprint races ever; at the newly-announced Porsche Carrera World Cup on 25 June, 2011, up to 200 Porsche 911 GT3 Cup racers will line up on the Nürburgring Nordschleife in Germany watched by more than 200,000 spectators.

The world's greatest Porsche race takes place just prior to the start of the 39th ADAC 24 hour race and runs over a distance of six laps (70.2 miles). The Porsche Carrera World Cup will highlight Porsche's 18 brand trophy and challenge series worldwide, including the Patron GT3 Challenge by Yokohama in North America. This race will count as a competition round towards several other championships, including the Porsche Carrera Cups in Germany, Scandinavia, France and Italy.



Ma loodan, et sellest tuleb tõsiselt vaatemänguline sõit, sest tavaliselt ju Nordschleifel sprinti ei sõideta ja eriti mitte võrdsetel autodel..

Hiljuti vaatasin 6 h. sõitu ja küsijaid üldvõidule on sel aastal rohkem kui eelmisel. Porsche, BMW, Audi, Mercedes ja ehk ka VW tehasetiimid aga tolle 6 h. sõidu võitis eelmisel aasta 24 h. sõidul teise koha saanud eratiim Farnbacher Ferrari 458'l 0,8 sek. eduga Manthey 1 tiimi ees. Viimased ringid sõideti stange-stanges kinni aga ei saanud Manthey mehed Ferrarist mööda, see oli uskumatu kangutamine 6 tunnise sõidu lõpuks. Mul on paar head pilti ka sellest üritusest, üritan postitada lähitulevikus.

Seltskond kohalikke rinkasõiduhuvilisi, mh. mina ja rustang oleme sel aastal võtnud plaani minna antud üritust vaatama ja rentisime 8 kohalise maja elamiseks, kus üks koht on hetkel vaba. Lennud teeme Ryanairiga, maja on odav ning eelarve seetõttu öko. Tõsine huviline, kes eelistab jaanilaupäeva järgsele valusale vaikelule nädalalõppu paarisajatuhande sakslasega ringraja ääres, mahub veel meie seltskonda kaasa. Kes ees see tulija nagu ikka, sooviavaldused palun mailile.
05.06.2011 at 20:58
peep
 
Moderator
Nürburgring 24 h. 2011
10 päeva on jäänud ürituseni ja meie reisiseltskond on koos ehk see viimane vaba koht täidetud.

Vaatasin oma pilte, vist midagi väga huvitavat ikkagi ei ole aga mõned klõpsud siiski:

Taga on võitnud Farnbacher Ferrari 458 ja ees Manthey 997 - vahe finishis 0,814 sekundit. Tuleks siiski mainida, et Manthey kasutas mingil põhjusel eelmise aasta autot. Muide Farnbacheri tiim osales äsja Le Mansil aga ma ei tea, kas sama eksemplariga ? Rajal jättis see uus Ferrari väga hea mulje visuaalselt, kurvide läbimisel oli väga stabiilne ja nende parim ringiaeg 8.19 tundub olevat võistluse kiireim.



Kolmanda koha saavutas BMW tehasetiim, Jörg Müller, Augusto Farfus ja Pedro Lamy.



Manthey tiimi autol olid mõningad võitlusjäljed, viimase vahetuse sõitnud Marc Lieb lõi miljon krooni maksva süsinikust ukse efektselt jalaga kinni parc fermes.:D



Ei viitsinud enne starti klõpsida aga sai seda süsinikust imeasja päris lähedalt uuritud ja viimase peale aparaat ! Lahe kui miljardäridel on autohuvi. Pilootideks on palgatud mh. Mika Salo ja Nicola Larini ning hääle poolest see auto võidab pika puuga. Pluss cool factor, sest tegu on numbritega ja tänavalegaalse masinaga. Omanik ütles, et tahaks sellega hiljem kodukandis ringi sõita ja poes käia.

Auto on registreeritud nimega N. Technology P 4/5 Competitizione ja 6 h. sõidus saavutati 13 koht. Väidetavalt € 5M oli ehitamise eelarve.



Kahju, et Audi on selles sarjas justkui hoo maha võtnud aga mine tea, ehk tulevad ikkagi hat tricki üritama ?
14.06.2011 at 16:01 1 edit. Last edited 14.06.2011 at 16:02 by peep (Moderator)
James Herne
Nürburgring 24 h. 2011
Kust sõitu jälgida saab?

____________________________
jamesherne.com
23.06.2011 at 14:37
Jackson
Nürburgring 24 h. 2011
http://adac.24h-rennen.de/Live-Strea...11.4101.0.html
http://www.sportauto-online.de/livestream
http://tv.audi.com/portal/#/02

Ja loomulikult Porsche Carrera World Cup
http://www.porsche.com/microsite/mot...rnational.aspx
23.06.2011 at 16:42
peep
 
Moderator
Nürburgring 24 h. 2011
Live stream tuleb loodetavasti siia:

http://www.sportauto-online.de/news/live-stream-vom-24h-rennen-2011-nuerburgring-1051488.html

ja kodulehel on ka olemas, live tulemused ja video

http://adac.24h-rennen.de/

Startijate nimekiri:

http://adac.24h-rennen.de/uploads/media/Teilnehmerliste_15_06_2011_01.pdf

ja tore on leida sealt ka kodukandi mehi.:D

quote:
23 Salo, Mika EST-Tallinn

Aston toob joonele kaks Zagato kerega V12 Vantaget ja ühe roolis on jällegi firma peadirektor Dr. Bez. 43 all stardivad tuntud kängurumaa tegijad oma Holden Commodorel (siin foorumis on dok film nende tiimist). Neid kahte ühendab avalik lubadus, Dr. Bez on lubanud, et nad ei loobu enne kui võidavad ja austraallased osalevad seni kuni jõuavad top 10. Eks siis näi...

Kokku on nimekirjas 250 tiimi ehk 40 peavad kvali tulemuste põhjal asjad pakkima ja koju tagasi minema juhul kui nad nüüd pole rajale lubatud max. 210 auto piiri suurendanud ? See tähendab, et kvalis mingit tagasihoidmist ei saa olla.
23.06.2011 at 16:45 1 edit. Last edited 23.06.2011 at 17:23 by peep (Moderator)
peep
 
Moderator
Nürburgring 24 h. 2011
quote:
Jackson: Ja loomulikult Porsche Carrera World Cup
http://www.porsche.com/microsite/mot...rnational.aspx


Kohalikud võidusõitjad ennustavad sellest suuremat sorti romurallit, kuna enamus piloote ei tunne rada ja seda pole eriti võimalik selgeks õppida mõne treeninguga ja samas tegu on sprindiga. Igal juhul saab põnev olema.
23.06.2011 at 16:47
Jackson
Nürburgring 24 h. 2011


quote:
Using a modified version of the original GT3 R hybrid powertrain, version 2.0 makes 470-hp from a naturally aspirated six-cylinder boxer engine, with an additional 200-hp of electric boost available on demand. It also weights over 100 lbs less than the original thanks to a focus on weight savings for the electric components.

Mulle meeldib, et Porschel on seal 911 GT3 R hübriid väljas Team Manthey auto nr 9, E1-XP Hyb klassis, 4l mootor + kers. Hoian sellele pöialt. Tegu on jutegelikult kontseptauto 918 RSR veereva laboratooriumiga.
23.06.2011 at 16:56 3 edits. Last edited 23.06.2011 at 17:15 by Jackson
Jackson
Nürburgring 24 h. 2011
See EST-Tallinn Mika Salo sõidab päris kifti autoga. Ehitatud Ferrari Scuderia baasil: http://www.p45competizione.eu/
Ferrarile aga see ei meeldinud ja käskis oma nime autolt koristada.
23.06.2011 at 17:41
peep
 
Moderator
Nürburgring 24 h. 2011
PREPARING FOR THE GREEN HELL

BMW Motorspordi ettevalmistustest. Muidu see on tõsi mis Priaulx lõpus ütleb, ammu pole konkurents tootjate tasemel olnud nii terav, Porsche, BMW, Audi, MB, Ferrari, kõik on reaalsed küsijad esikohale.

Siin on emotsioone eelmisest aastast, tasub vaatamist.

24 HOURS IN 19500 FRAMES
23.06.2011 at 20:49 1 edit. Last edited 23.06.2011 at 21:08 by peep (Moderator)
Juhan Tuhk
Nürburgring 24 h. 2011
quote:
Jackson: See EST-Tallinn Mika Salo sõidab päris kifti autoga. Ehitatud Ferrari Scuderia baasil: http://www.p45competizione.eu/

Tundub, et EST-Tallinn tähistab protokollis lihtsalt sõitja elukohta, meiemaist litsentsi tal veel ei ole.
Kevin Korjus saab rahulikult EALi aasta parima tiitli võtta ;)
24.06.2011 at 10:27
James Herne
Nürburgring 24 h. 2011
1. Porsche 911 Lieb/Bernhard/Dumas/Luhr 156 ringi
2. BMW M3 GT Müller/Farfus/Alzen/Lamy +4:23.7
3. Audi R8 LMS Basseng/Fässler/Piccini/Stippler 155 ringi
4. Audi R8 LMS Stippler/Hennerici/Haase/Winkelhock 155 ringi
5. Audi R8 LMS Ekström/Scheider/Werner/Abt 154 ringi
6. Mercedes-Benz SLS Heyer/Jäger/Bleekemolen/Seyffarth 153 ringi
7. Mercedes-Benz SLS Arnold/Margaritis/Brück/Frankenhout 153 ringi
8. Ferrari 458 Farnbacher/Simonsen/Seefried/Melo 152 ringi
9. Porsche 911 Abbelen/Schmitz/Kentenich/Bergmeister 152 ringi
10. Porsche 911 Weiss/Kainz/Jacobs/Krumbach 151 ringi

____________________________
jamesherne.com
26.06.2011 at 20:08
rustang
  
Moderator
Nürburgring 24 h. 2011
Käidud, nähtud :)

Mega suur üritus, fantastilised muljed. Põnevust jätkus lõpuni, Mersu kukkus poodiumikonkurentsist välja kõigest pool tundi enne lõppu.
210 auto start, kolmes grupis on kohapeal vahetult kogeda üsna kirjeldamatu asi. Samuti ööpimeduses 250+ km/h kihutavad autod. Ning kohale kogunenud rahvamassid.
Saime ka ise vahetult võidujuubeldustele autasustamistseremoonial kaasa elada ning lahingumasinaid pärast 24h madistamist näpuga katsuda.

Väsinud ja õnnelikuna kodus tagasi, püüan mõned pildid ka vaatamiseks üles riputada.
27.06.2011 at 11:32
rustang
  
Moderator
Nürburgring 24 h. 2011
Stoorit ei ole hetkel aega kirjutada aga fotod on koos pildiallkirjadega nähtavad siin albumis.

27.06.2011 at 15:11 1 edit. Last edited 27.06.2011 at 15:35 by rustang (Moderator)
Jackson
Nürburgring 24 h. 2011
Manthey tiimi võitja nr 18 Porsche 911 GT3 RSR peale 156 ringi rohelises põrgus. Tagasi ei hoitud kuskil. Ei vihmas, ei öösel. Uus läbitud maa rekord kah. Vägev oli.


hiljem rohkem...
28.06.2011 at 00:08 1 edit. Last edited 28.06.2011 at 00:09 by Jackson
peep
 
Moderator
Nürburgring 24 h. 2011




Manthey tiim seekord midagi juhuse hooleks ei jätnud, starti toodi kaks autot sama juhtide koosseisuga kuid eri seadistustes ja hiljem jätkati paremini toimivaga. Ja tulemus tehti ära ! Ürituse mastaapi on kohapeal isegi raske tunnetada, alles koju tagasijõudes hakkab pilt paika loksuma.
29.06.2011 at 21:52
peep
 
Moderator
Nürburgring 24 h. 2011
Üks osaleja valgustab natuke kuidas amatööril suhteliselt aeglase autoga (M3) seal osaleda on ?

quote:
Racing on the Nürburgring during the day is no picnic. For qualifying and the race itself you must drive as fast as you can and 90% of the field is in faster cars. You are told to hold your line and the overtaking car must go off line to pass, but I will tell you that they can easily take the line right from you and in a spot you really do not want it to be taken away at so for the most part you try to make sure the big shot, big $$$, professional teams such as BMW ///Motorsport are not too disturbed from claiming glory for an entire corporation and throngs of fans. On the other hand just because someone has a GT3 cup car behind you does not mean they know what they are doing. You go as fast as you can until you are told to stop. The ideal racing line is the line that makes for the shortest lap time. Try to drive it with 201 other cars at the same time and you will see not a single lap goes by where you can drive that ideal line. You have to make thousands of adjustments on every lap. There is never a quiet time in the office when racing. Since there are so many classes racing together you get used to chasing down your next competitor or keeping in front of the guy behind you then to turn that off and become moving chicanes for charging MB SLS, Audi R8 GT, 911 GT3 R, and M3 GT2's…not to mention the occasional $4 Million P4/5 competitione and $1 Million LFA GT. Usually you see them coming in your mirrors, can't miss the yellow lights. then you see corner workers waiving blue flags frantically. you pick somewhere that you can maintain your speed and stay the f@ck away from the freight train going double your speed. Don't worry if you can't get out of the way, just be predictable and the overtaking drivers handle the rest. I was passed in the middle of the karussell by a GT3 dropping almost right on top of my car. It must have dropped 5 feet before hitting the pavement and it kept going. Anyways, I have "THE BEST SEAT IN THE HOUSE".

Yes, driving at night is way more hard. Its insane and I love it! All of your reference points you used in the day are gone! they are absolutely not there anymore! In most cases you just have to remember. The track is very very dark. No lights at all illuminating the surface except your car's lights. Every car has tinted rear windows because without it you would be blind when another car approached you. Since you can't tell how fast cars are approaching anymore you now play a game of watching lights. if they look bigger a few seconds later, watch out. if they look the same, still watch out as its probably a different car and that other set of lights is now a GTR right on your blind side.

This race is so special because it allows amateurs to mix it up with the big fish on the worlds longest and most challenging race track. I'm humbled by the talented people involved in making this race happen, drive their hearts out, and keep the cars running.


Pikka versiooni koos piltidega saate lugeda siit: http://jimandthering.blogspot.com/
02.07.2011 at 23:03
peep
 
Moderator
Nürburgring 24 h. 2011
Jäi silma üks stiilne pilt ja auto ise oli muljetavaldav - näeb välja kui Viper ja teeb häält kui Corvette. :)



Hulgim profitasemel pilte ja infot Speedhuntersilt.
03.07.2011 at 09:14 1 edit. Last edited 03.07.2011 at 09:21 by peep (Moderator)
Cardo
 
Nürburgring 24 h. 2011
Paljudel Mersu fännidel võtab selline pilt küll kõhualt õõnsaks kui meenutada 99a Le Mansi näiteks.
03.07.2011 at 12:29
Juhan Tuhk
Nürburgring 24 h. 2011
Need paljud Mersu-fännid võivad tulla siis 3 nädala pärast Palanga 1000km sõidule P.Dumbreckile pöailt hoidma. Seal on tal sõidukiks küll Spyker. Ja üheks meeskonnakaaslaseks Tom Koroner.
03.07.2011 at 21:00
peep
 
Moderator
Nürburgring 24 h. 2011
Õhkutõustmise ohtu seal pole, sellise auto kiirus pildistamise kohas (Flugplatz) on ca. 220 kmh, lihtsalt trampliin viskab rajalt üles.
03.07.2011 at 21:23
imre
Nürburgring 24 h. 2011
Chris Harris: "Sad news. There will be no yellow/green Manthey Porsches in VLN or N24 next year. Not just a colour change from Manthey. VLN balance-of-performance is now so stacked against the Porsche GT3-R. Olaf's had enough."
02.11.2011 at 16:40
rustang
  
Moderator
Nürburgring 24 h. 2011
06.01.2012 at 09:49 1 edit. Last edited 06.01.2012 at 09:50 by rustang (Moderator)
rustang
  
Moderator
Nürburgring 24 h. 2011
Täna oli vaba hetk, et film ise üle vaadata (et ei peaks "põrsast kotis näitama") ja ma ei pidanud pettuma. 140 minutit, millest üle poole räägib eelloo alates esimesest pikast endurance testist Imolas umbes kolm kuud enne starti. Selge see, et me ei saa sealt üksikasjalikku analüüsi tiimi strateegiast, tehnilistest lahendustest-täiendustest jne aga samas saab päris hea sissevaate mida seesugune projekt oma mastaapidelt kujutab. Pärast pikka eelllugu kui start läheneb, siis ka teleriekraanilt vaadates pulss tõuseb, kinos tõotab seega tulla päris kõva elamus.
08.01.2012 at 21:14
rustang
  
Moderator
Nürburgring 24 h. 2011
Panen siia mälu järgi kaks tsitaati filmist.

1. Keegi sõitjatest, vist Farfus, ütleb sõidueelses intervjuus: "When after 24 hours the chequered flag falls, your whole world collapses".
2. Kui umbes tund on jäänud sõita ja selge on, et esikohta enam sõiduga kätte ei saa ütleb keegi tiimijuhtidest: "We could catch them (=Manthey) only if they had serious problems, we do not wish this to anybody because it could happen to us, too. Therefore, we will secure our second place."
3. Charly Lammi, Shnitzeri tiimipealiku käest küsitakse umbes 5 minutit peale finishit midagi stiilis "..describe your feelings" siis esimene vastus on kähiseva, juba tunde tagasi ära läinud häälega ja pisar silmanurgas " I can't...", siis kogub ennast hetke ja professionaalina ikkagi vastab midagi.

Päris täpsed tsitaadid need ei ole aga mõtte vast annavad edasi. Aga tõepoolest see emotsionaalne "plahvatus" mis toimus pärast finishit oli kirjeldamatu.
09.01.2012 at 14:36
hall
 
Nürburgring 24 h. 2011
Kujutan ähmaselt ette, et 24h finiš on tõesti kõva laks, sest isegi 1000 km sõidu finišilipu alt läbisõitmine oli isiklikult mulle võrreldes "sprintidega" emotsionaalselt teises suurusjärgus.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
09.01.2012 at 22:07
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Nürburgring 24 h. 2011   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.