Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Eesti vanim virtuaalvõidusõidu liiga alustab uue hooajaga juba 27. märtsil, kui suundume Austraaliasse Albert Parki tänavaringrajale.
Veidi vähem kui nädala pärast, 27. märtsil algab F1CEL-is värske, järjekorras juba 11. hooaeg. Õhtut alustab GP2 hooaja avastart ning seejärel pääseb F1CEL F1-s rajale Eesti rFactor sõitjate paremik. F1 sõidust toimub ka ülekanne, mis kantakse Livestreami vahendusel otse üle.
Kereautode etapid toimuvad traditsiooniliselt laupäeval, päev enne F1/GP2 sõite, algusega kell 20:00. Arvestada tuleks umbes tunni ja 15 minutiga, millest kvalifikatsioon ja warmup moodustavad umbes 15 minutit ja sõit ühe tunni. Käesoleval hooajal sõidetakse BMW M3'dega, rajad on kõigis kolmes sarjas samad. Küll aga on esimene etapp lükatud nädal aega edasi, 3. aprillile kell 19:00, täpsem info F1CEL kodulehel.
GP2 algab pühapäeva õhtul kell 18:00 kvalifikatsiooniga, millele järgneb päris-F1 sõidust poole lühem sõit (50%). Pärast GP2-te, kell 20:00, algab F1 kvalifikatsioon ning sõit (75%), mis lõppeb umbes kell 21:30. Sellel aastal kasutatakse esmakordselt sama mod'i (samad masinad) nii F1-s kui ka GP2-s. Taoline samm tehti ülemineku lihtsustamiseks ning see võimaldab ka GP2 sõitjatel F1 sarjas vajadusel asendada. See aga tähendab pikka stardirivi F1-s, mis on huvitav nii sõitjatele kui ka pealtvaatajatele, kes sõitu otseülekande vahendusel jälgivad.
Informatsiooni F1CEL-is osalemiseks ning F1 otseülekannete jälgimiseks leiate allpool olevatelt linkidelt. Küsimuste tekkimisel võtke meiega julgelt ühendust foorumi või jututoa kaudu. Näeme rajal!
F1CELTV-st F1 otseülekande vaatamine F1CELTV (kliki) puhul on tegemist uue interaktiivse interneti kanaliga, kus jooksevad 24 tundi päevas ja 7 päeva nädalas F1CEL liiga vanemad sõidud ning sõidu aegadel otseülekanded.
Jälgi ka livetimingut
F1CEL - Eesti suurim virtuaalvõidusõidu liiga!Käimas on nüüdseks juba kümnes hooaeg. Lisaks F1 ja GP2 sarjale on nüüd Honda Accord (WTCC) sari, mis sõidab F1-kalendris olevatel radadel. Esimene post on uuendatud uue infoga.
F1CEL - Eesti suurim virtuaalvõidusõidu liiga!Ei tea kuipaljud siinsest rahvast seal osaleb, kuid mina olen seda sõidusimuleerimist ikka harrastanud. Olgugi et virtuaalne, kuid ikkagi ringraja teema millele kaasa elada, milleks valmistuda ja osaleda. Konkurents on kõva, reaalsete inimeste vahel ja et midagi saavutada, peab asja tõsisemalt võtma kui lihtsalt niisama enda arvutis mängides.
Päris sõitmist ei asenda, kuid piisavate vahenditega ja võistlemistest osavõttes saab tähelepanule, reaktsioonile, emotsioonidele, hasardile ning kätele ja jalgadele anda midagi mis meenutab pärissõidu olukorda.
F1CEL - Eesti suurim virtuaalvõidusõidu liiga!Arvan et jututoast võika proovida küsida: http://f1cel.eu/jutukas
21.05.2011 at 10:08
F1CEL - Eesti suurim virtuaalvõidusõidu liiga!
Pole just otseselt F1CELiga seotud, küll aga rFactoriga.
Nimelt tegin BMW 325i Cupi auto rFactorisse. Endal on tunne, et asi sai simulaatori kohta üsnagi täpne.
Ringiajad on muidugi veidi halvemad kui päriselus, aga ehk jääb see sõidu taha kinni...
F1CEL - Eesti suurim virtuaalvõidusõidu liiga!Kas sa autot ennast ka jagad? Me laseme "stock" VLN2005 bemmiga ringi, ainult peaülekande ja kaalu muutsin õigeks. Minu ajad tulid sedasi suht õiged, aga no osad huvilised seal lasevad rutiinselt 1:01.xxx aegu, seega vist õige on jah rehvide pidamist maha tõmmata. Või siis äkki peab päris autoga rohkem vajutama
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
22.05.2011 at 23:32
1 edit. Last edited 22.05.2011 at 23:33 by Jesper
F1CEL - Eesti suurim virtuaalvõidusõidu liiga!http://www.upload.ee/files/1362293/325iCUP_modification.rar.html
Siin on lihtsalt need failid, mida ma muutsin. Hetkel ei ole aega ja teadmisi uue modi tegemise jaoks. Seega peab tõmbama VLN2005 modi(link on readme failis), millele lisad need muudatused. Tundke vabalt abi küsida, kui jänni olete jäänud või küsimusi on. Lähiajal tahaks veidi rehvide füüsikat veel parandada. Arvan, et Kumhodega on pidamine märksa parem kui praegu...
F1CEL - Eesti suurim virtuaalvõidusõidu liiga!Tänks, installiga probleeme pole, VLN2005 on peal ja auto kohta käivate failide koostis on läbi uuritud. Lihtsalt ma ei osanud uneski ette näha kust ma võiks mingisuguse kasvõi õrnalt Kumhot meenutava rehvi parameetrid saada, netis on infot ainult slikkide kohta ja kõik rFactori "tänavarehvid" on mingi komöödia, isegi Barum ei pidanud nii halvasti kui näiteks need mis seal VLN-i Safety Cari all on.
Proovin järgi kui garaaži satun, põnev värk
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO