register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Ringrajakomitee otsustas  
Poster Message
Jörm
 
Ringrajakomitee otsustas
Võtta meie tehniliste paranduste ettepanekud vastu, sealjuures:
teise stardi järjestus jääb kas esimese sõidu parima ringiaja või esimese sõidu tulemuse põhjal, vastavalt sellele kas võistluse ajavõtt kannatab kriitikat. Kui Riias või Kaunases jälle stopperitega aega võetakse, siis läheb esimese sõidu tulemuste põhjal.

Sõidu pikkus võib olla reguleeritud ka ajaga, ehk tuleval aastal Pärnus saab olema aja järgi sõit. Sõidu pikkuse peab korraladajatega eraldi kokku leppima.

Uniballid esimestele amortidele läksid kirja, tagauksi ei või keevitada, karterituulutuse kogumispaak vähemalt 1L, kuigi ka see ei ole tegelikult piisav kui kolvirõngas puruks läheb, ehk mina ei soovitaks seda tegelt teha.

Punktisüsteem tuleb siis 20-le esimesele, vastavalt sellele näidisele mis siit foorumist ka läbi käis. Kõik konkreetselt siis kui protokoll tuleb.

Hr. Koov oli käinud välismaal FIA tehniliste delegaatidega kohtumas ning sealtpoolt avaldati kõva survet turvalisuse tõstmisele rahvuslikes sarjades. Meelde jäid sellised laused:" tulekustutussüsteem on autos selleks, et anda sõitjale mõned sekundid rohkem aega autost väljumiseks. Kui te tahate autot kustutada, siis pange sinna veel ka käsi kustuti."

Ja selles valguses otsustas Ringrajakomitee, et kuna 2010 aastaks sai edasi lükatud HANS süsteemide kohustuslikkus raske majandusliku olukorra tõttu, mis on teataval määral hakanud paranema, siis 2011 aastal on need BMW 325 klassis KOHUSTUSLIKUD! Lisaks Hansule on olemas ka miski Hybrid süsteem, mis käib nagu vest selga. Me oleme nüüd jälle ülejäänud autospordist sellega sammukese ees, sest teistel ta ikka kohustuslik ei ole, aga sõbrad, meid on järgmisel aastal üle 20-ne, seega avariii võimalused ka pidevalt suurenevad ning kuna see on algusest peale plaanis olnud, siis tehke endale jõulukingiks üks kaelatugi, siis saate järgmisel aastal suurema tõenäosusega midagi muud endale jõuluks kinkida.

Juunior BMW klass, ehk noorteklass kus saab sõita bemmi ja 1600-stega 14-17 aastat vanune nooruk, sõidab meiega kaasa 2 Riiat ja 2 Pärnut. Eesmärgiks on sättida sõidud nii, et te saaksite mõne noorega autot jagada, kes pakub renditeenust, kes paneb oma lapse rooli. Pange pead tööle ja otsige poisid ja tüdrukud välja!

Tiimide karikast räägiti taas ja Ringrajakomitee monarh Hr. Kiisa esines sütitava kõnega, et punktiarvestus seal on: tiimi parim BMW, noor ja vormel. Ehk kolmest klassist saab punkte. Registreerija litsentside kohapealt ei olnud tal aga ikka midagi öelda, kas ühe sõitja kaupa hakkab seda saama, sestap jätame selle teema kuni härrad juhatuse liikmed midagi konkreetset ka suudavad ära teha selles osas. Mina annaks punkte tiimi parimale BMW ja juunior BMW sõitjale. Sellise karika võin ka ise välja panna.

Ootame siis protokolli ja uuendatud tehnilised ära, siis Jesper: meie inglisekeelset kirjatööd ootavad lõunanaabrid, et bemme ehitada!

____________________________
Amper Racing
15.12.2010 at 09:11
hall
 
Ringrajakomitee otsustas
quote:
Jörm: Tiimide karikast räägiti taas ja Ringrajakomitee monarh Hr. Kiisa esines sütitava kõnega, et punktiarvestus seal on: tiimi parim BMW, noor ja vormel. Ehk kolmest klassist saab punkte.

Tiimide punktiarvestuses saab punkte ikka kõikides klassides, vormel ja noor annavad täiendavaid lisapunkte.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
15.12.2010 at 10:00
Jesper
 
Ringrajakomitee otsustas
quote:
Jörm: Lisaks Hansule on olemas ka miski Hybrid süsteem, mis käib nagu vest selga.
Lihtsam oleks siis kohe kirja panna et kas FIA 8858-2002 või 8858-2010 nõuetele vastav frontal head restraint komplekt, mitte kaubamärkide kaupa. Kõik Hutchens Hybrid'id ei ole FIA poolt aktsepteeritud, see on selline rohkem USA-keskne leiutis ja seal neil oli mingeid tõsiseid tootearenduse probleeme, mingi mudel vist lausa keelati ära vahepeal. Või siis vähemalt leiti et see ei ole päris nii hea kui võiks.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
15.12.2010 at 10:55
hall
 
Ringrajakomitee otsustas
quote:
Jesper:
quote:
Jörm: Lisaks Hansule on olemas ka miski Hybrid süsteem, mis käib nagu vest selga.
Lihtsam oleks siis kohe kirja panna et kas FIA 8858-2002 või 8858-2010 nõuetele vastav frontal head restraint komplekt, mitte kaubamärkide kaupa. Kõik Hutchens Hybrid'id ei ole FIA poolt aktsepteeritud, see on selline rohkem USA-keskne leiutis ja seal neil oli mingeid tõsiseid tootearenduse probleeme, mingi mudel vist lausa keelati ära vahepeal. Või siis vähemalt leiti et see ei ole päris nii hea kui võiks.

Eks see otsus vormistataksegi amelikke termineid kasutades, Lauri lihtsalt edastas kõnekeelsel kujul :)

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
15.12.2010 at 11:16
Jörm
 
Ringrajakomitee otsustas
Just just, ehk ootame ära ametliku versiooni.

Seoses noortega veel, äkki peaks siia tegema mingi teema, kus kõik kes renditeenust tahaks osutada saaks oma info üles panna, siis noored ja nende papad saavad ka kontakti nendega? On meil kedagi üldse kes seda teenust pakkuda tahaks? Või ma ajan tühja tuult taga? Amperi paneks kirja küll, aga ei sobi ju enda jaoks ainult reklaamteemat teha :-)


____________________________
Amper Racing
15.12.2010 at 12:11
Jörm
 
Ringrajakomitee otsustas
Ahjaa, Hr. Koov rääkis veel, et FIA delegaadid olid rõhutanud, et HANSu puhul on väga tähtis mitte ainult õigete rihmade kasutamine, vaid ka see, et õlarihmad oleksid õige nurga all kinnitatud, siis ei HANS ei sega ja ei väsita sõitjat ning teeb oma tööd korralikult.

____________________________
Amper Racing
15.12.2010 at 12:17
rustang
  
Moderator
Ringrajakomitee otsustas
quote:
Jörm: otsustas Ringrajakomitee, et kuna 2010 aastaks sai edasi lükatud HANS süsteemide kohustuslikkus raske majandusliku olukorra tõttu, mis on teataval määral hakanud paranema, siis 2011 aastal on need BMW 325 klassis KOHUSTUSLIKUD!

Vaatasin just siit (lk.90), et Soomes muutub HANS kohustuslikuks aastal 2012 korraga sisuliselt kõigil kiirusaladel.
16.12.2010 at 11:33
Jesper
 
Ringrajakomitee otsustas
Küsimus: mille taga seisab uuendatud tehniliste reeglite sõnastuse kinnitamine Ringrajakomitees?

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
20.01.2011 at 13:36
rlracing
Ringrajakomitee otsustas
quote:
Jesper: Küsimus: mille taga seisab uuendatud tehniliste reeglite sõnastuse kinnitamine Ringrajakomitees?

Minuteada kinnitati need ära järgmisel kujul (ju ei ole ametlikult jõutud üles panna);

Tehnilise muudatused mis sisse lähevad :

3.10.3 Vedrustuse puksid vabad, kuid uniballid ja teised metall-metall lahendused on keelatud, välja arvatud esiamordi ülemine kinnitus, kus on lubatud kasutada sfäärilist laagrit.
3.10.9 Amordipadjad on vabad, kuid uniballid ja metall-metall ühendused on keelatud, välja arvatud esiamordi ülemine kinnitus, kus on lubatud kasutada sfäärilist laagrit. Lubatud on amordipatjade asukoha muutmine optimaalse sillageomeetria saavutamiseks, sealhulgas reguleeritavate vahetükkide (camber plates) kasutamine.
3.13.3 Ülalpool rattatsentrit ei tohi rattad ulatuda rattakoobastest väljapoole, ega puutuda neid.
3.1.3 Tagauste keevitamise punkt kustutatakse.
3.4.10 Karterituulutuse võib viia sisselaske kollektori asemel kogumispaaki, mis peab mahutama vähemalt 1000ml vedelikku ning millel on lisaõhutus.
Lambda andur on kohustuslik kuna teda ei ole lubatud eemaldada. tema asukohta ei ole määratletud, kuna pükstest tahapoole on summuti vaba. Kui tehnilises tuvastatakse, et lambda ei tööta, siis tehakse võistlejale sellekohane märkus ning kui järgmise sõidu järel lambda ei tööta, siis võib sõidu tulemuse diskvalifitseerida
20.01.2011 at 14:28
Jesper
 
Ringrajakomitee otsustas
Aok, mul on Ringrajakomitee töökorraldusest veidi udune arusaam, sain aru et see on sisuline aksept ja arvasin et terviklik dokument "reeglid 2011" kinnitatakse formaalselt veel eraldi.

Point minu mätta otsas vaadatuna on see, et kodulehel reeglite uuendamine on päris paras ports tööd ja ei viitsiks seda kuidagi "poolkõvalt" ette võtta, pärast parandada jne. Nagu elu on näidanud, viskab sedasi jaburaid vigu sisse, parem oleks teha plats puhtaks ja copypasteda ametlikud reeglid otsast lõpuni üles.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
20.01.2011 at 16:01 2 edits. Last edited 20.01.2011 at 16:04 by Jesper
rlracing
Ringrajakomitee otsustas
Siis ootame ära ametliku dokumendi EAL lehel
20.01.2011 at 16:45
matrix
Ringrajakomitee otsustas
Vastavad muudatused viidi sisse , kinnitus selleks on siin http://eal.cma.ee/popFile.php?id=2129
dokumenti ennast ei ole veel kokku kirjutatud , minu teada :)
Aga meil on ju seltsimees "klassivanem" , eks ta pea seda nagu täpsemalt teadma.
20.01.2011 at 16:47
peep
 
Moderator
Ringrajakomitee otsustas
Milline on kalendri püsimise tõenäosus ehk kas saab lukku lüüa isiklikud kalendrid või peaks veel jätma mõne koha pealt muutmise varu ?
20.01.2011 at 19:42
hall
 
Ringrajakomitee otsustas
quote:
peep: Milline on kalendri püsimise tõenäosus ehk kas saab lukku lüüa isiklikud kalendrid või peaks veel jätma mõne koha pealt muutmise varu ?

Eesti asjad on paigas, lõunanaabrite osas ma küll kindlalt lubada ei julge, aga tundub, et need on ka nii nagu nad tulema peaks.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
20.01.2011 at 20:38
Juhan Tuhk
Ringrajakomitee otsustas
TEHNILISED: asi seisab puhtalt teie klassivanema taga, kes on 3 kuu joksul (sealhulgas ka kahel RRK koosolekul) lubanud need valmis kirjutada, kuid seni pole tulemust näha. Viimaselt koosolekult puudus ta ettekäändega, et "käsitletavad teemad ajavad teda närvi" ja ta parem kirjutab sel ajal valmis tehnilised.
KALENDER: kuupäevaliselt on asjad paigas ka Lätis-Leedus; klasside osalemise ja eraldi/ koos startimised saame ilmselt läbi rääkida ja kinnitada järgmisel nädalavahel kui on Läti rinkahooaja lõpetamine.
Kalender on nähtav EAL lehel ja ka meie klubikese kodukal www.racehelp.ee
21.01.2011 at 09:20
peep
 
Moderator
Ringrajakomitee otsustas
Kui juba küsimiseks läks, siis kas Baltic Endurance sarja kohta on ka juba infot, eelkõige kas seal saab olema 325 klass või tulevad Palangaga sarnased klassid ? Ning kui pikad need etapid tulevad ja millal reeglid lukku lähevad ? Riia ja Palanga 1000 km sinna sarja ei kuulu ?
21.01.2011 at 10:52
hall
 
Ringrajakomitee otsustas
quote:
peep: Kui juba küsimiseks läks, siis kas Baltic Endurance sarja kohta on ka juba infot, eelkõige kas seal saab olema 325 klass või tulevad Palangaga sarnased klassid ? Ning kui pikad need etapid tulevad ja millal reeglid lukku lähevad ? Riia ja Palanga 1000 km sinna sarja ei kuulu ?

Baltic Endurance juhend on edasi-tagasi liikumas trajektooril minu ja Rauli e-mailid. Põhiline osa juhendist on koos.
BMW 325 on eraldi klassina sees, Riia 1000 ja Palanga 1000 arvestusse ei kuulu. Igas Balti riigis toimub üks 333 km võistlus.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
21.01.2011 at 11:36
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Ringrajakomitee otsustas  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.