Poster |
Message |
que |
O: coilover kit
Hei.
Tahaks apelsini vedrustust parendada kuna uuendatud non-stock vedrud väsinud ja auto vajaks värskendust - võiks saada suht pehmeks reguleerida, et saaks ikka tänaval ka suverehviga sõita (talverehviga saab tavaliselt niikuinii ja jäikusest niiväga aru ei saa).
Lisaks tahaks suvel taaskord opentrack'i üle paari aasta sõita.
Bilstein B14 PSS ?
KW Variant 2 - 3 ?
Pakkumised ja nõuanded väga teretulnud.
Auto siis Focus ST (DA3) 2,5 hatchback 10/2005+ (11/2004 Focus II baasil)
Alguses vaatasin B16, aga kuna vähemalt netihinnad on väga kõrged siis sellest plaanist loobusin ja otsustasin B14 kasuks kuna selle hinnad üle kahe korra odavamad.
|
07.12.2010 at 11:00 |
|
Garfield |
O: coilover kit
KW toodete kohta saad Saksa-AutoMoto klubist hinna ja muud infot.
http://www.amk.ee/klubi/kontakt.php
EDIT: Kui sa ei osta kohe seda, mida tegelikult tahad (B16), siis pärast jääb kripeldama...
____________________________
Focus RS |
07.12.2010 at 11:17 |
1 edit. Last edited 07.12.2010 at 11:18 by Garfield
|
charger |
O: coilover kit
KW-d ja muid perfoomants osi tasub küsida ka US Partsust Lauri käest. |
07.12.2010 at 11:23 |
|
MESHUGGAH |
O: coilover kit
Eiki Lille kaest voib ka kusida. Aga KW hind tuleb umbes 22-25tuhat krooni. Kas B14/16 odavam pole?
____________________________
www.angelar.ee |
07.12.2010 at 11:43 |
|
hents99 |
O: coilover kit
B14 on päris palju odavam tõesti. Ca 11-12k
B16 juba üle 20k
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
07.12.2010 at 12:06 |
|
BlueStang |
O: coilover kit
huvitav, kas wiesmannil kasutatav lühikese pikkusega, aga suure diameetriga coilover on mingi custom made või kaubandusest saadaolev aftermarket-kit
|
24.01.2011 at 16:44 |
1 edit. Last edited 24.01.2011 at 16:44 by BlueStang
|
uzzac |
O: coilover kit
Katheln, et tegu üldse coiloveriga on. Pigem lühike tavaline amort lühikese vedruga.
____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee |
24.01.2011 at 16:49 |
|