Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
KTM X-BOWKTM esitles oma esimest autot: Rodsteri kaal on 680 kg ja masin on varustatud Audi 220 hobujõulise mootoriga (tulevikus 300 hj). Kiiruseni 100 km/h jõuab X-Bow 3,9 sekundiga.
Mulle meeldib aga ei tea kas Ariel Atom'iga suudab konkureerida, selleks vist peaks vähe saledam olema?
KTM X-BOWNjah kena riistapuu, aga sama raha eest saab juba Radical SR4.
Tõeliselt lahe oleks kui keegi kratsiks natuke kukalt ja teeks trackdayauto, mis jääks kiirete tsiklite hinnaklassi - sellisel juhul oleks mõtet kaaluda, kas ikka on mõtet ise autot tuunida ja leiutada, selle asemel et poest kohe valmis asi osta. Aga nii Atom kui see KTM on ikka jube kirved ning nende ideeks tundub olevat rohkem selline pool-moeaksessuaar kui trackday auto tõsisele harrastajale.
KTM X-BOWMa pole ühtegi Radicali lähedalt näinud ja seda KTM'i autot ka muidugi mitte (loodan näha kahe nädala pärast Genfis) aga minu kogemus nende enduro tsiklitega on, et võrreldes jaapanlatega tundub toimivus ja kvaliteet täiesti eri tasemel olema. Millegipärast arvan, et see Radical, olgugi ehk kiirem (?) on pigem midagi kit car'i ja vormeli vahepealset ning jääb feelgood factori poolest KTM'ile alla. Ja raha olemasolu ei tähenda ju, et harrastaja pole tõsine või, et kallimad masinad on kehvemad. Kui on võimalik osta auto, mis lisaks kiire olemisele on veel tipptasemel disainiga, hea kvaliteediga jne., siis why not ?
KTM X-BOWEi, ma ei mõelnud et Atomi/Katõmi ostja ei või tõsine harrastaja olla, lihtsalt see hind, disain, tehnilised lahendused (KTM-il paistab pildilt näiteks carbon monokok olevat) ja tootmisarv viitab minuarust sellele, et nende toodete sihtgrupp ei ole otseselt trackday rahvas, pigem lihtsalt keskmiselt rahakad eksootikaotsijad, kes Zonda ja Enzoni veel päris ei küüni.
Radical on jah põhimõtteliselt klaasplastist ja torudest kit-car, aga selles elementaarauto segmendis tundub ta hetke populaarsusliider olevat, vähemalt Inglismaal. Ilmselt vähetähtis pole ka see, et tänava-Radicaliga võib näputäie muudatustega rahulikult pärisringrajasõitu liikuda kui kunagi tuju peaks tulema, seega on investeering veidi kindlam.
KTM X-BOWVaatasin, et Radical SR3 maksab alates £40 000 ehk ega ta odavam pole ja minu jaoks tsiklimootoriga autod pole päris õiged autod. See KTM'il olev Audi mootor ja DGS kast peaks ilma probleemideta seal kestma mitmeid tihedaid hooaegu, tsiklitehnika kestab küllalt vähe rajaautodel.
Kui KTM'il saab euro tüübikinnitus olema, siis on ta üldse kõva tegija, ühelgi võreldaval UK autol pole seda.
24.02.2007 at 18:10
1 edit. Last edited 24.02.2007 at 18:10 by peep (Moderator)
KTM X-BOWLihtsalt täpsustuse mõttes: SR3 maksab 31 tuhat naela, SR4 olenevalt versioonist 26-29k, vt ametlikku hinnakirja. Ei ole jah odavam, aga need on ka sisuliselt võidusõiduautod.
KTM X-BOWNonii, nähtud ja katsutud nii see KTM kui ka teises teemas olev Lotus. Kahjuks sisse istuda ei lubatud. Igatahes mulle KTM jättis IRL väga hea mulje, omapärane lähenemine teemale ja lähedalt vaadates oli näha, et kvaliteetne asi. Lotus oli oluliselt tagasihoidlikuma välimuse/olemusega. Mis muidugi ei anna aimu nende tegelikest omadustest rajal. Lotusel oli Exige ka väljas ja see oleks minu valik rajaautoks, juhuks kui uue GT3 jaoks raha ei jätku. Kui jõuan, siis homme panen mõne pildi ka üles.
quote:peep: Lotusel oli Exige ka väljas ja see oleks minu valik rajaautoks, juhuks kui uue GT3 jaoks raha ei jätku.
Mitsu on sul juba "rajaautoks", millega sa talvel ei mõnule oma jutu järgi vaid ajad ikka audiga ringi ja vaid suvel korra rajal käid - ehhh ei mõista mina neid rahamehi.
KTM X-BOWPoint oli pigem selles, et mulle meeldis Exige rohkem, kui see Lotuse trackday special aga kui on võimalik rohkem kulutada, siis GT3 on kahtlemata momendil maailma parim track orientatsiooniga tänavasõidu auto. Ei midagi isiklikku, et plaaniksin neid osta vms.
KTM X-BOWIsiklik arvamus: disain on fun-suunitlusega ja kohmakas.
Ühinen Peebu arvamusega Exige kohta. Kui raha poleks küsimus, ei mõtlekski. Ja kindlasti siis Exige Cup 255.
Kui raha on küsimus, siis pigem enne Elise S kui Exige.
Porsche GT3 pole paraku minu automaitse.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
KTM X-BOWTe räägite ikka GT3 RS'ist, ekshttp://opentrack.tqhq.ee/forum/img/smile.gif! Noble M400 on ka üks täitsa tore rinka pill ja isiklikult sooviks seda omada, kuna seda masinat on kirjeldatud ajakirjas Car sõnadega "Enzo performance at 911 price" ja see masin on noppinud igasugu testivõite ja auhindu Ferraride, Porschede, Lambode, Lotuste jne masinate eest. Ja ta on pea neist kõigist odavam ja eksklusiivsem ka (kas just ilusam, aga kõike head ei saa ka tahta)
KTM X-BOWOT aga siin teemas sellest väheke juttu tehti. Kas on tõsisemalt uuritud võimalust US turu orientatsiooniga GT3/RS arvelevõtmisest Eestis, tüübikinnitusest ja võtmed kätte hinnaeelisest võrreldes EUR versiooniga?
Mio miinimumi lähedase varustusega auto eest ja 1,6 täisvarustuse eest... njah, nagu ma enne ütlesingi, eksootika-ekstravaganza, mitte ringraja tööhobune.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Mio miinimumi lähedase varustusega auto eest ja 1,6 täisvarustuse eest... njah, nagu ma enne ütlesingi, eksootika-ekstravaganza, mitte ringraja tööhobune.
Nad on ikka päris jõhkralt hinda tõstnud.
Kui esimest korda seda autot 2007 aasta Genfi näitusel nägin, siis pakuti hinnaks 700kEEQ
KTM X-BOWVaatasin seda eelmist linki, inglismaal on autod tunduvalt kallimad kui saksamaal, sealt ka hinnavahe. Aga ikka - algul oli jutt et 40t eur. Alles ostsin saksa ajakirja Auto Sport, seal oli uhest juttu hinnaga 56953eur. Poisid mis varustus voib maksta 600t krooni (see on ju peagu samad 40t eur'i? ). Pill on ju susinikkust tehtud, palju kergem ei saa ju olla. No voimsam (300hp?), aga ei tule ju ikka.
____________________________
www.angelar.ee
30.08.2008 at 01:19
1 edit. Last edited 30.08.2008 at 01:24 by MESHUGGAH
quote:MESHUGGAH: Vaatasin seda eelmist linki, inglismaal on autod tunduvalt kallimad kui saksamaal, sealt ka hinnavahe. Aga ikka - algul oli jutt et 40t eur. Alles ostsin saksa ajakirja Auto Sport, seal oli uhest juttu hinnaga 56953eur. Poisid mis varustus voib maksta 600t krooni (see on ju peagu samad 40t eur'i? ). Pill on ju susinikkust tehtud, palju kergem ei saa ju olla. No voimsam (300hp?), aga ei tule ju ikka.
www.racecarsdirect.com andmetel saab igasugu häid asju 100 000€ eest.
GT3 Cup-i Porge, vanakooli e30 M3 DTM-i, Viper GTS-R-i, Exige GT3, Ferrari 360 GT, WTCC E90 pemmi ja Formula Super Nissani.
Et jah, valikut on ikka üksjagu. KTM-i eeliseks on ainult road legaalsus.
A no kindlasti road legal autodest saab ka nii mõndagi huvitavat selle raha eest.
700k-st ma saaks veel aru KTM-i puhul aga no 1MEEQ või siis üldse 1,6MEEQ, nad ikka pingutavad vähe üle.
Karbonfiibri tootmine on aina odavamaks läinud, nad panevad ikka vabalt mingi 300-400k katet sellele otsa.
KTM X-BOWviimases EVO-s on ktm võrdluses teiste omasugustega atom, lotus2eleven, catheram....EVO hindab ainsana KTM-i 4*, ülejäänud saavad 5*...samuti olid ringiajad sellised -
catheram 1.20
ariel 1.21
ktm 1.25
samas oli ktm-i hind suurusjärgu võrra kallim teistest
muidugi EVO juttu ei tasu ka päris uskuda, kuna 3 inglast ja 1 sakslane vms
üldiselt oli viimane EVO üks parimaid testide osas...soovitan osta, kes kusagil müügil näeb nr 123
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla