register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Eelseisvad üritused : Kahetunni sõit 25.09. Audruringil   1 2  
Poster Message
hall
 
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Audruringi autode kahetunnisõit
25.09.2010
AJAKAVA


12:00 12:25 Vabatreening/free practice
12:30 12:55 Vabatreening/ free practice

13:10 Võistlejate koosolek/ Drivers´ breifing

13:45 14:00 Kvalifikatsioon/ Qualification
14:30 16:30 2h race



Audruringi kahetunnisõit
Autode kahetunnisõidu võistluste juhend 

1. KORRALDAJA
A2 Management MTÜ korraldab 25.septembril 2010 a. Audru ringrajal (www.audruring.ee) autode ringrajasõidu võistluse kahetunnisõidus.
EAL reg.nr .../RR
1.1 Korraldaja andmed
A2 Management MTÜ
Haapsalu mnt 15, Pärnu
Tel +372 51 68 582,
andres@a2.ee
Pangakonto 333200610006
IBAN EE37 3300 3332 0061 0006
Pank Sampo Pank (Danske Bank AS Estonia branch)
Tallinn, Estonia
SWIFT: FORE EE 2X

2. VÕISTLUSE ÜLDREEGLID
2.1 Võistlus toimub kui 23.septembriks kell 1200-ks on registreerunud (saatnud avalduse ja maksnud osavõtutasu) kõikide klasside peale kokku vähemalt 10 võistlejat/võistkonda;
2.2 Võistlusraja ühe ringi kogupikkus on 2114, 5 m;
2.3 Rajal liikumine toimub vastupäeva;
2.4 Kasutatakse paigaltstarti;
2.5 Võistlussõidu pikkus on 120 minutit +1 ring;
2.6 Võistlussõidu stardijärjekord määratakse kvalifikatsioonis sõidetud ringiaegade alusel selliselt, et kiirema ringiaja sõitnud võistleja paikneb esimesel stardipositsioonil. Juhul kui kaks või rohkem võistlejat saavutasid kvalifikatsioonis sama tulemuse, saab parema positsiooni see, kes sõitis tulemuse välja varem.
2.7 Võistkonda kuulub vähemalt 2 võistlejat. Ühe võistleja järjestikune sõiduaeg on kuni 70 min. Sõiduaega arvestatakse stardi/finiši- ja boksipeatuse kontrollkaardile kantud aja põhjal. Kui sama võistleja sõidab võistluse jooksul rohkem kui korra, siis tema kahe sõiduvooru min vahe on min 30 min.
2.8 Võistkonnal õigus valida juht, kes sõidab kvalifikatsioonis;
2.9 Valestardi korral karistatakse võistlejat stop-and-go karistusega;
2.10 Võistluste jooksul on igal võiskonnal kohustus läbida boksipeatus mille minimaalne kestus on 5 minutit (300 sek.). Boksipeatuse alguseks loetakse auto peatumist pit-line´il ning selle lõppemiseks auto liikumahakkamist pit-line´lt. Juhul kui võistkond ei ole võistlussõidu jooksul läbinud minimaalse kohustlusliku kestusega boksipeatust lahutatakse võistkonna poolt finišihetkeks läbitud ringide arvust viis (5) ringi;)
2.11 Pit-line`il võib viibida ja auto hoolduse, sõitjate vahetuse ning tankimisega tegeleda maksimaalselt 5 mehaanikut.
2.12 Boksipeatuse ajal on lubatud vahetada juhti, teha remondi- ning hooldustöid, vahetada rehve ning tankida kütust. Kütuse tankimise ajaks tuleb auto mootor seisata ning tankija läheduses peab olema sama meeskonna liige, kes on varustatud vähemalt 6kg kustutusaine massiga pulberkustutiga. Juhul kui kustutiga varustatud meeskonna liiget tankimise ajal läheduses pole, on tankimine rangelt keelatud.
2.13 Turbomootoriga autodel on lubatud tankimise ajaks jätta mootor tööle tühikäigul, kuid siis peab olema summuti ots kaetud tulekindla materjaliga, mis ulatub maha (näiteks klaasriie vms). Selle jaoks on lubatud kasutada lisaks 1 mehaanikut .
2.14 Igal autol peab olema tagumistele küljeakendele kantud võistlejate nimed koos sõitja tähisega vastavas järjekorras (A, B, C, ..). Lisaks peab auto parempoolsel tagumisel küljeaknal olema vähemalt A5 formaadis vahetatav infotahvel, mis peab vastama hetkel autot juhtiva sõitja tähisele (A, B,C,..). Tähe kõrgus min 150 mm ja joone paksus min 15mm. Õiget tähist peab kasuatama ka treeningsõitudes ning kvalifikatsioonil.
2.15 Hiljemalt 5 min jooksul pärast sõitja vahetust peab meeskonna esindaja registreerima vahetuse pit-line`i kohtuniku juures. Võistkonna kontrollkaart tuleb meeskonna esindajal anda võistluste sekretariaati hiljemalt 10 min pärast võistluse finišit.
2.16 Pit-line´il kehtib kiirusepiirang 50 km/h ning võistlejate parklas 20 km/h. Trahvid kiiruse ületamisel esimesel korral 5 kuni 20 km/h 100 kr 1 km/h kohta, üle 20 km/h 300 kr 1 km/h kohta. Teistkordsel kiiruseületamisel määratakse karistus kuni diskvalifitseerimiseni.
2.17 Pit-line` koosneb kahest poolest- kiirest ja aeglasest.
Kiire rada on mõeldud ainult sõitmiseks oma meeskonna kohale ja sealt rajale ning muudel juhtudel (sõiduks rajale, karistuste kandmiseks jm). Igasugused hooldused ja sõitjate vahetus on keelatud kiirel osal!
Aeglane (parempoolne) on mõeldud ainult boksipeatusega lubatud tegevuste tegemiseks. Sõit piki aeglast pit-line´i osa keelatud.
PIT-LINE´il ON KEELATUD TAGURPIDI KÄIGUGA SÕITMINE! Kui auto peatub kaugemal oma meeskonnale määratud kohast, siis võib teda paigutada õigele kohale vaid lükates.
Selle punkti rikkumiste eest määratakse stop-and-go karistus.
2.18 Pit-line`ilt väljasõitu reguleerib kohtunik. Tema juures toimub ka stop-and-go karistuse kandmine.
2.19 Seiskunud autode evakueeriimine.
Kui seiskunud või avariiline auto ei sega ohtlikult võistluse käiku, siis toimub tema pukseerimine pit-line`le või boksidesse võistlust katkestamata. Puksiirauto liigub mööda raja paremat serva ning seda signaliseeritakse KP-dest valge lipuga.
2.20 Kui puksiir- või rajateenistus töötab rajal, siis tööpiirkonnas olevast KP-st tuleb üks kohtunik kollase lipuga raja servale. See signaal tähendab, et sõitjad peavad liikuma aeglaselt ning olema valmis koheseks peatumiseks. Lisaks signaliseerib sellele eelnev KP tavalises korras kollase lipuga.
Tööpiirkonna lõppu ja võistluse jätkumist tähistab järgnevast KP-st antav roheline lipp.
2.21 Võistluse ajal evakueeritakse rajalt autod kui seda on võimalik teha pukseerides. Autod, mille vigastused või rikked ei võimalda autol veereda, jäetakse trassile; vajadusel teisaldatakse nad ohutusse kohta.


3. AMETNIKUD
Raul Koov Peakohtunik
Piret Koov Peasekretär
Alo Allik Tehniline komisjon
Andres Hall Võistluste direktor

4. VÕISTLUSKLASSID

4.1 1600. Osalevad autod peavad vastama Super 1600 tehnilistele tingimustele (EMV ja BaTCC),
välja arvatud tehniliste tingimuste osa, mis reguleerib esitulede ehitust; stardinumbrid 41 kuni 60;
4.2 BMW 325. Osalevad autod peavad vastama BMW 325 Cup autode kehtivatele tehnilistele
tingimustele (EMV); stardinumbrid 80 kuni 99;
4.3 Vabaklass. kõik muud autod, millel:
a. kereehitus ja min.kaal vastab NEZ GT klassi tehnilistele tingimustele
b. ohutusvarustus vastavalt BMW 325 Cup tehnilistele tingimustele. Erandina on lubatud
kasutada ka ainult käsikustutit ning väline peavoolulüliti ei ole nõutav.
c. kütusepaagi/ paakide maksimaalne maht 120 liitrit.

5. OSAVÕTUAVALDUS , REGISTREERIMINE, OSAVÕTUTASU

5.1 Eelregistreerimiseks osavõtuavalduste esitamise ja osavõtutasude tasumise viimane tähtaeg on 20.september 2010 kell 12.00. Eelregistreerimine loetakse teostatuks peale kõikide registreerimisvormi esitamist ja osavõtutasu ülekandmist korraldaja käesoleva juhendi punktis 1.1 toodud kontole;
5.2 Eelregistreerimine toimub Audruringi ametlikul kodulehel www.audruring.ee Registreerimisvormide alajaotuses
5.3 Võistlustel osalemiseks peavad võistlejad esitama kehtiva ringrajasõidu litsentsi ning kehtiva registreerijalitsentsi;
5.4 Osavõtutasu ühe võistlusauto kohta eelregistreerimisel on 2 000 krooni, pärast eelregistreerimise lõppu 3 000 krooni.

6. AUTASUSTAMINE
6.1 Igas klassis autasustatakse 3 paremat võistlejat vahetult pärast võistlussõidu lõppu.
6.2 Iga võistlusklassi kolmel esimesel võistlejal/võistkonnal on kohustus osaleda autasustamistseremoonial. Autasustamistseremoonialt puudumise korral määratakse trahv 1 000 krooni.

7. PROTESTID
7.1 Protestid tuleb esitada vastavalt FIA Spordikoodeksi peatükkidele XII ja XIII. Kõik protestid tuleb esitada võistluste juhile ning tasuda kautson. Kautson tulemuste või võistlusintsidentide vastu protesti esitamisel on 1 500 krooni, võistlustehnika ja kütuse vastu 3 000 krooni. Protest tuleb esitada 30 minuti jooksul pärast esialgsete tulemuste esitamist. Appellastsiooni kautsjon on 5 000 krooni.
7.2 Kõik vaidlusküsimused, mida ei ole käsitletud FIA Spordikoodeksis, EAL üldjuhendis või käesolevas juhendis, lahendab võistluste peakohtunik.

8. ÜLDKOHUSTUSED
8.1 Ajamõõdu transponderi rent sisaldub registreerimistasus. Transponderi maksumus 5100 krooni tasutakse kaotamise, lõhkumise või mitte õigeaegse tagastamise korral. Transponderid peavad olema tagastatud hiljemalt 60 min. peale viimase sõidu finišit;
8.2 Boksialas peab iga võistlussõiduki kohta olema vähemalt 6 kg kustutusaine massiga tulekustuti. Tulekustuti puudumisel karistatakse võistlejat 1 000-kroonise trahviga;
8.3 Võistlejate koosolekul osalemine on kõigile registreerunud võistlejatele kohustuslik. Võistlejate koosolekult puudumist karistatakse 1 000-kroonise trahviga;
8.4 Võistlejale määratud trahvid tuleb tasuda hiljemalt tunni jooksul pärast vastava otsuse teatavakstegemist, kuid enne määratud trahvi tasumist võistlejat rajale ei lubata;
8.5 Korraldaja ei vastuta sõidukite, nende detailide, lisavarustuse kahjustamise eest, õnnetusjuhtumi, tulekahju, varguse vms. tagajärjel ega võistlejale või tema meeskonnaliikmetele tekkinud füüsiliste ja vaimsete kannatuste eest. Võistleja kinnitab osavõtuavalduse esitamisega, et on tutvunud võistluse korraldamise aluseks olevade dokumentidega.


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
31.08.2010 at 10:19
hall
 
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Selle kahetunni sõiduga seoses on meil vaja leida inimesed RC (rescue car) meeskonda.
RC meeskonna ülesanneteks on esimesena rajal aru saada, mis on toimunud, kuidas lahendada ja kuidas operatiivselt tegutseda, nemad võtavad vastu esimese info ja annavad selle võistluste juhile ning peavad suutma kiiresti ja ohutult (nii endale kui võistlejatele) tegutseda.

Meeskonna koosseis on järgmine:
- autojuht, kes mõistab sõita mööda rada (loe: saab aru kuidas võistluautod rajal käituvad), jälgida peegleid, pukseerida jne;
- tiimi juht, kes hindab olukorda, võtab vastu otsused, raporteerib ja suunab kohapeal tegevust ning teeb ka ise;
- lisaks 1-2 tubli inimest, kes harjavad, kangutavad, haagivad ja teevad kõike muud, mis vaja ilma et seaks ennast ja teisi ohtu...

Inimestel, keda me otsime, peavad olema järgmised omadused:
- huvi võidusõidu vastu;
- võime kiiresti lahendusi leida ning need realiseerida ("teen ära" suhtumine, "probleemi- ja vabanduseotsijad" ei sobi);
- arusaamine tehnikast.

Septembrikuine võistlus on kui praktiline koolitus/treening korraldusmeeskonnale, et järgmisel hooajal suuremahulisemaid pikamaasõidu võistlusi korraldada.

Entusiastlikel huvilistel palun kontakteeruda andres@a2.ee



____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
31.08.2010 at 10:28
uzzac
 
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Ma pakun ennast sõitjaks keegi meeskonda. Sellel korral tahaks küll ära proovida selle pulli :)

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
31.08.2010 at 10:35
Umbertto
 
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
quote:
serõi: Audruringi autode kahetunnisõit
2.10 Võistluste jooksul on igal võiskonnal kohustus läbida boksipeatus mille minimaalne kestus on 5 minutit (300 sek.). Boksipeatuse alguseks loetakse auto peatumist pit-line´il ning selle lõppemiseks auto liikumahakkamist pit-line´lt.
See on hea sõnasus ühe boxipeatuse korral. Aga kahe ja enama jaoks oleks parem, kui sõnastus oleks - Võistluste jooksul on igal võiskonnal kohustus läbida vähemalt üks boksipeatus. Boksipeatus(t)e kestus kokku peab olema vähemalt 5 minutit (300 sek.).
Vastasel juhul on kaotajad need, kes ei sõida hambad ristis 1/2 ajast st 1 h järjest..... Kogemus on ju eelmiselt 1h sõidult, kus oli vaja turgutamist ka 30 min kihutamise järel.....
Ja lisaks annaks see andeks ka neile, kes peavad boxi külastama tehniliste probleemide tõttu.
31.08.2010 at 13:02
Jesper
 
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
See ongi kestvussõidu üks põhipointe ju, et võidab see kes:
a) ei lagune ära
b) ei viida liigset aega boksides
mitte tingimata see kes teeb parimaid ringiaegu.

Üks 5min peatus on selles suhtes hea, et selle aja jooksul jõuab paagi rahulikult täis luristada, kui mingi tiim teeb näiteks 3x1,3min peatuse, siis läheb raudselt kanistriga jooksmiseks. Ma lisaks veel punkti et tankimise ajal ei tohi midagi muud auto kallal teha kui juhti vahetada ja esiklaasi puhastada, annab lisaturvalisust kuna vähendab võimalust et suure haamriga ringi sagiv mehaanik tankija jalust maha jookseb.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
31.08.2010 at 13:13
rustang
  
Moderator
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Kui mõni kulusid optimeeriv tiim tuleb peale 3 piloodiga kas siis peatus nr. 2 võiks olla "as fast as possible"? Hetkel nii tundub.
31.08.2010 at 13:35
Juhan Tuhk
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Jesperi ja Rustangi kommentaarides ongi kirjas õige selgitus sellele punktile.
Ja mingiks 5-e peatuse sekundite liitmiseks pole küll võimalust. Kui me jõuame "päris" pikamaa võistlusteni (vastava eelarve ja võistlejate hulgaga), siis on võimalik ka pitline`il kasutada piisavalt kohtunikke ja rakendada paremaid reegleid.

Ja võistlejad võiksid aktiivse osavõtuga austada korraldajat ning kohtunikke, kes vabatahtlikult eelistavad seenematsa või kartulipõllu asemel valida kena laupäeva veetmiseks Audru ringraja
31.08.2010 at 14:24
hall
 
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
quote:
rustang: Kui mõni kulusid optimeeriv tiim tuleb peale 3 piloodiga kas siis peatus nr. 2 võiks olla "as fast as possible"? Hetkel nii tundub.


Just. Vaja on teha üks vähemalt 5 min peatus, ülejäänud peatusi võib teha nii kiiresti ja nii paju kui hing ihaldab.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
31.08.2010 at 16:38
tsrk
 
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Kas saaks kuidagi ka üksinda sõita,üks noor võidusõitja tahaks end ja autot proovile panna
01.09.2010 at 10:35
uzzac
 
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
quote:
serõi:
2.7 Võistkonda kuulub vähemalt 2 võistlejat. Ühe võistleja järjestikune sõiduaeg on kuni 70 min. Sõiduaega arvestatakse stardi/finiši- ja boksipeatuse kontrollkaardile kantud aja põhjal. Kui sama võistleja sõidab võistluse jooksul rohkem kui korra, siis tema kahe sõiduvooru min vahe on min 30 min.


Tunni sõitu oleks veel saanud aga 2h jutti ei lubata. Selleks võib kasutada näiteks teisipäev õhtust vab arada, kus võid jutti kütta 4h ka kui tahad :)

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
01.09.2010 at 11:23
tsrk
 
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
quote:
uzzac:
quote:
serõi:
2.7 Võistkonda kuulub vähemalt 2 võistlejat. Ühe võistleja järjestikune sõiduaeg on kuni 70 min. Sõiduaega arvestatakse stardi/finiši- ja boksipeatuse kontrollkaardile kantud aja põhjal. Kui sama võistleja sõidab võistluse jooksul rohkem kui korra, siis tema kahe sõiduvooru min vahe on min 30 min.


Tunni sõitu oleks veel saanud aga 2h jutti ei lubata. Selleks võib kasutada näiteks teisipäev õhtust vab arada, kus võid jutti kütta 4h ka kui tahad :)

Kahjuks puudub seal võistlusmoment.
01.09.2010 at 14:04
rustang
  
Moderator
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Kui mõelda, et kõik senised sõidud on mingid 20-min sutsakad siis oleks mõnes mõttes õigem teha 3 kohustuslikku peatust (mis jagas sõidu 4jaks ca pooletunniseks jupiks), 2 piloodi tiimid saaks teha kumbki mees 2 etappi ja kolme piloodiga saaks kiireim mees sõita 2 (lühemat?) stinti. Või on siiski eesmärk just panna pilootide vastupidavus proovile pikal sõidul? Olen kunagi kardiga nühkinud ümber Saku suurhalli 12 tunni sõidus järjest 40 minutit ja see oli päris paras pingutus :)
01.09.2010 at 14:18 1 edit. Last edited 01.09.2010 at 14:18 by rustang (Moderator)
Juhan Tuhk
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Eesmärk on valmistuda järmiseks hooajaks kui peaks teoks saama Balti sari pikkadel distantsidel ning kuuldavasti on järgmiseks suveks ka Palanga 1000km-le plaane seadmas veel paar meeskonda peale Erki Spordi.
Mulle tundub, et enamik 1h sõidul osalenutest sai juba tunda, et see ei ole 3x sutsakas, vaid täiesti teine võistlus, mis vajab vastavat ettevalmistust. Et mitte alustada treenimist 1000km võistluse korraldamise/osalemisega, siis harjutame kestvuselt lühemate sõitudega kasutades maksimaalselt pika sõidu reegeleid.
Meeskondadel tasub täie tõsidusega suhtuda auto ettevalmistusse ja boksimeeskonna võimekusse kiiresti ja korralikult kõrvaldada rajal tekkivad vead. Mäkkaiveri teip, pehme sidumistraat, augulint ja isepuuriva otsaga plekikruvid on väga tegijad sellisel võistlusel. Väike tasuta soovitus: lahtiseid keredetaile on lihtsam (ja kiirem! ) kinnitada võluteibi asemel suurte teibi tükkidega (ca 20x50cm või muud mõõtu paksemast reklaamikilest). ;)

"hõbenoole" meeskonnal (teistel ka) tasub tegeleda selle paagi õhutusvooliku klapiga, sest analoogse lekke korral enam pikalt sõita ei lasta... kui bensiin tilgub rajale, siis pole vahet, kas ta tuleb bensu- või õhutorust.

Edukat starti!
01.09.2010 at 15:05
Ivalo
 
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Kas 2h tiba palju pole nüüd kohe? Minu auto näiteks vajaks päris mitut muudatust (nagu viimane sõit näitas on käigukasti, tagasilla ja mootori õli jahutused hädavajalikud) enne kui julgeks kaheks tunniks peale tulla arvestusega, et pärast ei pea eelpool loetletud sõlmi välja vahetama. Ma arvan et nii mõnigi teine auto omab samu puuduseid.
01.09.2010 at 17:31
uzzac
 
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Ilm peaks nüüd ka maha jahutama paremini :) Eks see üldse paista paljud peale riiat veel liikumisvõimalised on?

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
01.09.2010 at 17:47
Umbertto
 
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
quote:
rustang: Kui mõelda, et kõik senised sõidud on mingid 20-min sutsakad siis oleks mõnes mõttes õigem teha 3 kohustuslikku peatust (mis jagas sõidu 4jaks ca pooletunniseks jupiks), 2 piloodi tiimid saaks teha kumbki mees 2 etappi ja kolme piloodiga saaks kiireim mees sõita 2 (lühemat?) stinti. Või on siiski eesmärk just panna pilootide vastupidavus proovile pikal sõidul? Olen kunagi kardiga nühkinud ümber Saku suurhalli 12 tunni sõidus järjest 40 minutit ja see oli päris paras pingutus :)

samadest mõtetestja ka Ivalo repliigist lähtus ka minu varasem postitus. Meie piloodid (ja autod) pole keskeltläbi mingid tippsportlased, vaid harrastajad pigem ja nagu ka teada, siis andis 1h sõidul järele eesti-balti üks kiiremaid ja kindlalt üle keskmise sportlikus vormis piloot. Rõhun sellele ka sellepärast, et 1h järjest lihtsalt peletab paljud soovijad eemale ja nii lõppeesmärk tõsisest kestvussõidust ei saagi täituma ;-((( Esmalt oleks vaja saavutada osavõtt, populaarsus jne, siis hiljem saab hakata "asja sisu vajalikku vormi tuunima". Aeglaselt sõuad, kaugele jõudad !
01.09.2010 at 18:25
charger
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Võib-olla on 4 puhanud sõitjat vs 2 maratonpilooti hoolimata vahetuseks tehtavast boksipeatusest kokkuvõttes kiiremad? Kasvõi üks eksimus võib vahe tasa teha. Ja tehnikat saab hetke veidi kohendada. Summeeritud boksipeatuste aja süsteemiga on ju võistluse jooksul veel rohkem vaja sõidus olla?

PS. Võin omalt poolt võistluse läbiviimiseks vajalikku abikätt pakkuda.
01.09.2010 at 19:07
trummar
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
quote:
tsrk: Kas saaks kuidagi ka üksinda sõita,üks noor võidusõitja tahaks end ja autot proovile panna

Ma võiksin teiseks sõitjaks tulla. Millega liigud?
03.09.2010 at 00:50
Juhan Tuhk
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Charger
PS. Võin omalt poolt võistluse läbiviimiseks vajalikku abikätt pakkuda.

Oled oodatud! Info leiad www.racehelp.ee või www.autosport.ee või kontakteeru Andresega- andres@a2.ee

03.09.2010 at 08:18
rolantsik
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Omal oli ka plaan algul 2h järjest lasta,aga nyyd saab vast teisiti hakkama.
Enda füüsilise ettevalmistuse juurde käib kindlasti mitu ööd järjest korralikult magamine.Ööeluga tutvumine jms ei kuulu pikamaasõitja repertuaari :D:D:D
03.09.2010 at 09:55
tsrk
 
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
quote:
trummar:
quote:
tsrk: Kas saaks kuidagi ka üksinda sõita,üks noor võidusõitja tahaks end ja autot proovile panna

Ma võiksin teiseks sõitjaks tulla. Millega liigud?

Mul küll tegelikult poeg sõidab (ise olen oma sõidud ammu ärasõitnud) SUPER1600 autoga nr 46,aga kõik sõltub muidugi sellest,kuidas Bikernikis viimane etapp läheb.Kahjuks viimane kestvussõit ühtegi S1600 autot ei olnud ja ilmselt ka seekord ei tule,nii et tegelikult otsiks noor piloot ka ise mõnes bemmi meeskonnas kaaspiloodi kohta.
03.09.2010 at 16:13
rustang
  
Moderator
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Teatud põhjustel uurisin välja: EAL-s on olemas ühekordne sõitjalitsents, maksab 500 krooni, vaja on med. tõendit perearstilt ja avaldust, www.autosport.ee peal on vastavad vormid allalaaditavad.
09.09.2010 at 10:47
devilc
Moderator
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Vahva ;)
09.09.2010 at 11:06
rustang
  
Moderator
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Asjaajamisega paluti mitte jätta päris võistluste päevale vaid soovitavalt 3-4 päeva ette :)
09.09.2010 at 11:09
Juhan Tuhk
Kahetunni sõit 25.09. Audruringil
Korraldajate poolelt soovitame pöörata suurt tähelepanu tankimisele ja tankijatele:
- kasutage kindlasti mittepõlevast materjalist pikkade varrukate ja säärtega riietust,
- pead peaks katma mitttepõlevast materjalist kate (näiteks kiivrisukk või kiiver)
- ette kaitseprillid, visiiriga kiivri puhul pole prille lisaks vaja
- võimalusel kasutage pumbaga tankimisseadet
- küljel asuva tankeava puhul katke selle juures olev ratas vedelikku mitteimava kattega, et kütus ei kahjustaks rehvi ega satuks tulisele pidurikettale (kummeeritud materjal, ka auto salongi kummist põhjamatt jms)
- käivitamisel võimalike tekkivate sädemete tõrjumiseks sumpsi otsa pikendus, mille ots on soovitavalt suletud või osaliselt kaetud
- tankimise ajal mitte vahetada rattaid (ei kasuta tungi ega kruvi mutreid lahti-kinni)

Ideaalses varustuses tankimismeeskonna näidis on siin http://juhantuhk.pixa.us/images/19032961/%20Riga1000km-tankimine
15.09.2010 at 11:04
opentrack.tqhq.ee foorum : Eelseisvad üritused : Kahetunni sõit 25.09. Audruringil   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.