register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT29 Riga Special järelkaja.   1 2  
Poster Message
rustang
  
Moderator
OT29 Riga Special järelkaja.
Tänud siitpoolt kõigile kes kohale tulid ja sellega ürituse võimalikuks saamiseks oma panuse andsid! Ilm oli ilus, rada pikk ja autod kiired, Leedu FastLapi Evo8 kusjuures näitas meie parimatest ligi 10 sekundit kiiremaid aegu. Joonasel on ka täielik ajavõtulogi mis lähiajal veebi tekib.
Üldiselt võib OT rahva sõidukultuuriga ka seekord rahule jääda, sõideti väga mõistlikult ja mingeid intsidente ei olnud - kui välja arvata mõned tehnilised probleemid ja nendega seonduvalt üks väljasõit rajalt.
06.06.2010 at 23:02
jonas p
 
OT29 Riga Special järelkaja.
Hi once again everyone.thank you for letting me take part in your track day.it was a pleasure.everyone seemed very friendly and seemed to know what they were doing at the track.i liked the moto-track very much,had never driven there before.hope to meet you in Parnu in fastlap in july
06.06.2010 at 23:42
joonas
OT29 Riga Special järelkaja.
Ringiaegu on näha siin http://joonas.pri.ee/ringiajad/otsing/

Andmed on võetud excelist http://opentrack.pri.ee/ajad/2010_06_06_OTXXIX/Open_Track_E29_060610.xls

1-st race kohta ei olnud eraldi ringiaegu.

See excel tundub natuke imelik ja osa aegadest kattuvad. Võibolla on mõned ka excelist puudu.



____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
07.06.2010 at 02:08
rustang
  
Moderator
OT29 Riga Special järelkaja.
Rouli aegade juures peab arvestama, et auto ei töötanud korralikult, hakkas kurvides vahele jätma.

Kui 2011 OT-ga Riiga asja peaks olema kaalume hoolega - ehk tasub kasutada Eesti ajavõttu.

Siia võiks ka lisada Well done Jonas, You have very fast car and You are a very fast driver!
07.06.2010 at 07:33 1 edit. Last edited 07.06.2010 at 07:35 by rustang (Moderator)
fkaasik
OT29 Riga Special järelkaja.

Super üritus nagu alati. Kõik klappis: ilm, rada, orgunn. Tänud ka Uzzacile, Serxile ja Siimule, kes tegid tagasisõidul enda autost mulle lolle nägusid, et unemati külla ei tuleks.

Eraldi tänud veel Uzzacile kuna aitas oma näpunäidetega mul ringiaega ligi 2 seki võrra lihvida.

Peebu hingele ja tema autole soovin kiiret paranemist :)

Järgmise korrani
07.06.2010 at 09:22
peep
 
Moderator
OT29 Riga Special järelkaja.
Tänan-tänan aga päeva kõige suurema ehmatuse tekitasid Sina oma möödasõiduga minu ees liikuvast rekkast, kui Omega vastu tuli. Selliseid riske on raske mõõta aga kui juhtub - siis on see kõik nii mõttetu... Take care !
07.06.2010 at 10:14
HrHunt
OT29 Riga Special järelkaja.
Tänud ka minu poolt. Kõik oli igati kultuurne, nagu läänes. Auto modid tasusid end kah kuhjaga ära (lisa-mootorikinnitus, Hawk HP Plus klotsid, lämmastik rehvides ja valik erinevad vedelaid). Sõitmine piirduski sõitmisega, boksis võis niisama vahtida - ilmaelu uudistada.
Muide, sinna ringiaegadesse oleks hea saada ka rehvitüübid, mis regamisel ära märgiti.

____________________________

07.06.2010 at 10:34
peep
 
Moderator
OT29 Riga Special järelkaja.
Kirjutage palun kuidas pikk rada meeldis võrreldes auto- ja motorajaga eraldi võetult ? See oli rohkem eksperimendi korras tehtud asi, need rajad on ju väga erinevate tempodega. Et kas selline pidev tempomuutus oli huvitav või pigem häiriv ?
07.06.2010 at 10:38
fkaasik
OT29 Riga Special järelkaja.
To peep: see oli jah päris scary. Möödasõitu tegema hakates ei näinud seda vastu tulevat Omegat ja poole manöövri pealt ei olnud enam kuhugi "pugeda". Onneks sai Omega mees mu valearvestusest aegsasti aru ja pidurdas nii palju, et sain rekkast mööda.

See mix rada mulle isiklikult väga meeldis, piisavalt tehnilist nokitsemist, kiirust ja põnevust. Samas peab tunnistama, et mul oli väga raske leida rütmi kuna raja osad olid nii tehniliselt kui ka kiiruselt väga erinevad. Ilmselgelt on aga viga sõitjas mitte rajas. Uzzac pakkus kohapeal välja hea lahenduse. Viimase tunnikese oleks võinud sõita ainult auto rada, siis oleks olnud kohe hea võrrelda. Päeva lõpuks ei ole minul isiklikult vahet, mõlemad konfiguratsioonid on väga nauditavad.

Tänud veelkord korraldajatele
07.06.2010 at 10:44 1 edit. Last edited 07.06.2010 at 10:55 by fkaasik
HrHunt
OT29 Riga Special järelkaja.
Mulle meeldis. Pole küll nürkal käinud aga ilmselt lähim asi sellele mida siin maailma nurgas kogeda õnnestub. Meenutas natuke Ahvenistot aga oli ägedam kuna oli kiireid juppe kah.

____________________________

07.06.2010 at 10:46 1 edit. Last edited 07.06.2010 at 10:50 by HrHunt
uzzac
 
OT29 Riga Special järelkaja.
Mina ei olnud varem motorada üldse sõitnud. Korra oleme selle läbi jalutanud ühe võistluse õhtupoolikul.

Algul sai sõidetud Rando? Cupraga. Ta sõitsis natuke liiga raja keskel ja roolis liiga palju. Tema lahkel loal sain ise ka proovida tema autoga sõitmist, mis peab tunnitama oli väga üllatav esiveolise kohta. Motoraja katla järgne nikerdamine oli tõsiselt mõnus. Auto ei kaldunud ja hoidis tänavarehvi kohta üllatavalt hästi teepeal. Tundus sobivat selline voolav, aga mitte väga kiire rajaosa. Hiljem istusin Fredi R32-te. Tuleb tunnitada, et selle masina puhul olen natuke kallutatud, kuna mulle hirmasti meeldib G4 R32. Fredi sõidu kohta ainult positiivseid noote, kuna ta sõidab väga sujuvalt ja rahulikult, aga kiirelt. Samuti õnnestus endal mõned ringid Fredi autoga nühkida. Autole meeldisid kõik raja erinevad osad. Oli piisavalt kiire, et sirgetel edasi astuda ja piisavalt "nippy" , et kurvilistemates kohtades kiireid suunamuutusi ohjeldada.

Rada meeldis väga. Oli hästi vahelduv, parajalt aeglane ja samas väga kiire kohati. Usun , et kõigile meeldis ja igaüks leidis omale meelepäraseid kohti.

10punkti kümnest igatahes. (Y)
07.06.2010 at 10:59
charger
OT29 Riga Special järelkaja.
Minu jaoks oli Bikernieki külastus täiesti esmakordne. Selline rajakombinatsioon tundus väga äge, aeglane motorada ja kõrged pöörded kippusid küll mootoriõli liialt kuumutama, aga see on pigem autospetsiifiline probleem. Seevastu rehv soojenes vähem ja säilis paremini kui Audrus. Kui autorada olin varem tuubivideotelt palju näinud, siis motoraja selgeksõppimisele kulus ikka mitu head ringi. Kahjuks jäi päev natuke lühikeseks, et kogu isu täis sõita.

Loodetavasti juhtunu ei vähenda Peebu indu ja auto on peatselt rajal tagasi :)
07.06.2010 at 11:38
purk
OT29 Riga Special järelkaja.
Esmalt pean tänama korraldajaid ja teiseks Uzzac´it, kes aitas tunduvalt kiiremini harjuda raja kasutamisega (tundub, et mul on siiani harjumus standardvedrude-amortidega-puksidega hästi uniselt keerava autoga- samasugust rabelemist täheldasin ka esimesel OT-l Pärnus, kus oli kole palju roolimist ning ma ei osanud ennast kuidagi rajale paigutada olles võrreldes eelmise aastaga aeglasem...).

Rada ei ole küll kordagi varem sõitnud, kuid tundus suht huvitav. Miinusena motoraja järsemad keeramised, kus esiveoline lsd-ta auto oli väljumisega üsna hädas, mis kajastus ka esirehvide (eriti parempoolse) välimuses. Kurb vaid, et see rada (küll pigem tehnika või selle defekt) päeva lõpuks oma nõudis.


07.06.2010 at 12:08 1 edit. Last edited 07.06.2010 at 12:09 by purk
priitpo
OT29 Riga Special järelkaja.
Minupoolsed kummardused korraldajatele ja osalejatele. Üritus oli super, ilmataadiga kokkulepped õnnestsid samuti! Kuna minu jaoks oli see Riia raja esmakordne külastus siis ei ole hinnang sellele nö kombineeritud rajale võib-olla kõige asjakohasem ja kaalutletum aga - mulle meeldis. Oli piisavalt palju kiireid lõike kus sai väga rahulikult ja mõnusalt nautida ilusat männimetsa ja kiiret hoogu ning samas oli vahepeal sellist mõnusat nikerdamist, et ikka meelest ei läheks mille jaoks sinna mindud sai (ja samas ega need nikerdamised nüüd kokkuvõttes nii aeglased ka ei olnud). Pluss olen ma igasuguste küngaste ja lohkude fänn :) Kahju ainult, et endal läbitud ringide arv suhteliselt nadiks jäi, kokkuvõttes tuli äkki 10-12 (mingil põhjusel ei taha rehvid vastu pidada... tuleb hakata alternatiive otsima vist). Peebu videot oli nukker vaadata, masendav on ennast ühel hetkel lihtsalt reisija kohalt leida- olgu see reis ükskõik kui pikk või lühike (kiire või aeglane)
07.06.2010 at 12:36 1 edit. Last edited 07.06.2010 at 12:37 by priitpo
joonas
OT29 Riga Special järelkaja.
OT XXIX top 29



____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
07.06.2010 at 13:25
rustang
  
Moderator
OT29 Riga Special järelkaja.
Konstantin oli asendusauto, 318 e36-ga, üleüldse püüame Joonasega kokku panna normaalse tabeli koos rehvidega aga enne õhtut ei julge lubada.
07.06.2010 at 13:33
T.K
OT29 Riga Special järelkaja.
tänud Avole ja korraldajatele ka minu poolt. rada oli kindlasti põnev sõita ja vahelduv tempo tahtis harjumist. lisaks ei saanudki korralikult paika sõidujoont katla kurvdes, kuna auto oli seal ülejuhitav ja sõita ei saanud palju, sest esimestel ringidel tekkisid kohe tehnilised probleemid, millest ei saanudki jagu. aga kuna kohale juba tuldud, siis proovisin pool piduse autoga sõita, lisaks väsivad pidurid kiiresti. täna selgus, et ajus oli 4 viga ja koju sõit kulges avariireziimis. 1 neist siiski vist püsiv. sellist kombinatsiooni oleks teinekordki huvitav sõita, kuna pikkust on omajagu, kuigi jah soojaga on autole koormav.
07.06.2010 at 18:24
ardi
OT29 Riga Special järelkaja.
Ühinen ka kiitjate ja tänajatega.
Rajast: Motorada oma kõrguste vahedega annab kindlasti lisa. Seal peab ikka hoolega sättima kus ja millises asendis pidurdada. Mis motoraja puhul veel mulle meeldis, on see, et seal on mitu kurvi kus saab II käiku kasutada, II käiguga aga käib minu auto puhul mootori jõud autost üle ja see annab hea feelingu. Motoraja ja autoraja kiiruste vahe teeb asja põnevamaks. Autorajal saab suure kiirusega kurvi läbimise adrenaliini. Kuigi pikemate sirgetega, mis on autorajal, tekib selline "nokiks vahepeal nina" tunne - võimalik, et see rohkem isiklik probleem ja seotud väheste hp-dega. Kokkuvõttes on see v-hea kombinatsioon.
Korralduslikust poolest: Algul pelgasin seda, et kuidas saab olema olukord kus mina soendan rehve ja teised on kiirel ringil või siis mina olen kiirel ringil ja keegi on jahutusringil. Ca veerand kuni kolmandik kiireid ringe läkski sinna, et keegi oli jahutusringil. Aga möödalaskmine toimis korrektselt ja kokkuvõttes sai oma kiired ringid tehtud. Nii, et süsteem toimis. Ajamõõtmisega on jah lätakatel veel arenguruumi. Ilmselt oleme me ka ärahellitatud hästi toimiva süsteemiga. Täiesti normaalne tundub ju see, et tuled sõidust, pargid auto ära ja lähed teadetetahvlilt aegu vaatama...
07.06.2010 at 20:59
rustang
  
Moderator
OT29 Riga Special järelkaja.
Tegin ülevaatlikuma tabeli, loodetavasti ei läinud viga sisse.
07.06.2010 at 23:19
lauri911
 
OT29 Riga Special järelkaja.
Üks hästi õnnestunud üritus jälle, ilmataadile paneks ka küünla :)

Kahe raja kombinatsioon on äge, mida pikemalt sõita saab seda huvitavam on --- Audru tundub sealt vaadatuna eriti igav....
Kuidagi jäi tunne, et tahaks terve päeva seal olla, kell 10:00 juba peale minna, vahepeal lõunal käia ning siis kella 19:00ni kihutada, kuidagi väheks jäi....
08.06.2010 at 19:54
VaikoK
OT29 Riga Special järelkaja.
Ühinen eelkõnelejate kiituste ja tänudega.
Rada oli lihtsalt super. Olles eelmine aasta sõitnud autorada, siis autorada tundub oluliselt kiirem, aga tänu oma pikkadele ja laiadele sirgetele ka igavam kui kombineeritud rada. Motoraja kurvid ja künkad meeldisid mulle väga ja raja kogurütm oli ka minu meelest hea. Alguses oli selline rahulikum osa, siis kurvides nikerdamine ning lõpuks jälle selline rahulikum kuid kiirem osa.
Kuna algusest peale ei olnud plaanis erilist aega taga ajada, siis enamus aega sai sõidetud koos kaasreisijaga. Lisaks, tänavalegaalsete slikkide pidamine on ikka oliliselt parem tavarehvi omast. Seega tekkis mul pidevalt probleem, et hakkasin pidurdama liiga vara. Tegin ka ühe video, kuhu on lisatud Racechrono logist GPS'lt saadud kiirused.
Igasugused kommentaarid video kohta, mis aitaksid mul kiiremini rajal sõita, on teretulnud.



Lisaks tegin mõned pildid ka:
Pildid
08.06.2010 at 23:30
fkaasik
OT29 Riga Special järelkaja.
quote:
lauri911:
Kuidagi jäi tunne, et tahaks terve päeva seal olla, kell 10:00 juba peale minna, vahepeal lõunal käia ning siis kella 19:00ni kihutada, kuidagi väheks jäi....

Lauri.....ma ei tea kas sa oled sellest ise teadlik või on keegi äkki seda sulle üritanud viisakalt öelda....aga....sinust on saanud sõltlane :)
09.06.2010 at 11:23
H.E
  
OT29 Riga Special järelkaja.
Vaiko, kas valetab see kiiruse näit või kasutasid esimest käiku korduvalt või saab teise käigu piirajasse 60km/h?
09.06.2010 at 11:54
VaikoK
OT29 Riga Special järelkaja.
quote:
H.E: Vaiko, kas valetab see kiiruse näit või kasutasid esimest käiku korduvalt või saab teise käigu piirajasse 60km/h?

Kiiruse näit ei tohiks valetada, kuna kiirus on GPS'ga mõõdetud.
Esimest käiku ma ei kasutanud kordagi, aga kuna ma kasutasin 205/45R16 mõõdus rehve orginaalmõõdu 225/40R18 asemel, siis kõik käiguvahetused tulid allapoole.

225/40R18 rehviga on max kiirused - 1. käik 55km/h / 2. käik 85km/h / 3. käik 120km/h / 4.käik 165km/h

205/45R16 rehviga on max kiirused - 1. käik 40km/h / 2. käik 65km/h / 3. käik 100km/h / 4.käik 145km/h


Enamjaolt oli aeglastes kohtades sees 3. käik ja 2. käiku kasutasin ainult kaks korda - videos aegadel 0:57 ja 1:50.
09.06.2010 at 12:51
joonas
OT29 Riga Special järelkaja.
Pildid ja videod kogume OT lehele

http://opentrack.pri.ee/yritused_vanemad.php?yritus=24&name=OT%20XXIX%20Riia

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
09.06.2010 at 12:51
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT29 Riga Special järelkaja.   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.