Poster |
Message |
PlyVal64 |
Mitsu Evo ringrajaspordis
Peep, EVO on Euroopas "mittetraditsiooniline rinkaauto" aga Austraalias on EVO X hetkel kestvussõidu nr.1 masin. Ja neid on seal hulgim... Bathurst 12 hours 2010 võitis küll BMW aga seda vaid õnneliku juhuse tõttu, kus kõige kiiremad EVOd ära lagunesid. Tegelikult on päris pull, kuidas Lotus, 3 MPS, EVO ja Holden/Fordi ute'd etc kõik koos sõidavad. Rääkimata Clubsport-vagunist |
14.04.2010 at 12:58 |
1 edit. Last edited 14.04.2010 at 13:00 by PlyVal64
|
peep Moderator |
Mitsu Evo ringrajaspordis
Tänapäeva maailmas on vähetõenäoline, et jäetakse kasutamata võimalus konkurente edestada seoses info puudumisega. Pigem on kõik ikkagi paigas reeglitega, ning võistlejad peavad leidma kõige konkurentsivõimelisema lahenduse ettantud piirides. Ju on hetkel Austraalias reeglid sellised, et sobivad Evodele, Subarutele või siis Saksas sellised, et panevad nad nõrgemasse positsiooni. Autod ise on ju tänavasettingus kiired ja nüüd kasutatud autode hindade langemisega seoses hakkavad ka Euroopa rajapäevadel rohkem levima. |
14.04.2010 at 18:16 |
|
Jesper |
Mitsu Evo ringrajaspordis
Ma pigem pakuks et Evo on Austraalias geograafilistel ja roolipaigutuslikel põhjustel Porsche suhtes oluliselt odavam kui Saksamaal. Odavam ja levinum toorik = rohkem know-howd, parem jupiturg jne.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
14.04.2010 at 18:46 |
1 edit. Last edited 14.04.2010 at 18:47 by Jesper
|
uzzac |
Mitsu Evo ringrajaspordis
seal maailmas pidi väga levinud olema just JDM turu masinad. arvata võib et soodsa hinna korral eelistaks isegi mõnda Sil80 kerega datsunit muule margile. |
14.04.2010 at 20:59 |
|
PlyVal64 |
Mitsu Evo ringrajaspordis
Pigem on tegu sellega, et laiema kandepinna ja huvitatavuse huvides on selles konkreetses pool-hobispordis elimineeritud superautode kasutamine. EVO ei saa kunagi olla korraliku porschega sama kiire ringrajal kuid pole mõtet ka VAID raha pealt sõita. Briti impeeriumi maad on selles suhtes mõnusad kohad, et seal vaadatakse sisu, mitte vormi. Seda peaaegu kogu tehnikaspordis. TopGear võib ju niuksuda saksa/itaalia superautode järgi ning neid igakülgselt promoda aga kandepind tuleb mujalt. Reaalselt jätab enamust powerlap külmaks. Et mandri-euroopa ja suvaliste amide invasiooni arutu rahakoti pealt pärssida, on vana impeeriumi maad teinud "võõrastele" osalemise keeruliseks. Nii tehniliste reeglite kui "klubilisusega".
Aga EVO: see on hetkel raudselt kõige paremas hinna/kiiruse suhtes masin turul (eks ka ausside juures) ja seda IGALE teekattele. 630K letihinnas on tegelikult ju sellise perfomance'i eest suhteliselt vähe. See, kas 2-3 korda kallim auto suudab NR'peal natuke kiriemini sõita, ei ole ju tegelikult oluline. |
14.04.2010 at 20:59 |
|
peep Moderator |
Mitsu Evo ringrajaspordis
No need hinna/kiiruse võrdlused on suht libe teema, tegelikult on ilmselt parima suhtega Dacia Logan vms. Ja kaks korda kallim auto pole muidugi kaks korda parem, kuid odavamalt lihtsalt sama head ei saa. |
14.04.2010 at 21:12 |
|
Jesper |
Mitsu Evo ringrajaspordis
Evo ja Porsche ei võistle VLN-is ka ühes klassis ju. Porsche RSR-id on SP9 ehk FIA GT3 klassis, Evo on SP3T ehk 1600 bis 2000 Kubikzentimetern mit Turbolader (ja said oma klassis kõvasti tappa Seatide, Imprezade ja erinevate Audide käest, kui ma nüüd näpuga valesti ei lugenud siis 11. koht klassis).
Ma ei ole päris kindel mismoodi seal auhindu välja antakse, kas igale klassile eraldi või on eri klassid veel kuidagi võrdseteks gruppideks koondatud, aga Peep kindlasti oskab valgustada.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
14.04.2010 at 21:55 |
1 edit. Last edited 14.04.2010 at 21:59 by Jesper
|
PlyVal64 |
Mitsu Evo ringrajaspordis
quote: peep: No need hinna/kiiruse võrdlused on suht libe teema...
On, on, seepärast ma kirjutasingi, et IGALE - kilulinna kevadisest asfaldist 2010 talvise jäärajani, Saugast Ouninpohjani ja kõigil neil väga kiiresti isegi mistahes selle raja spetsautodega võrrelduna. Kui "tihend peab". Isegi kergemat sorti (soft)off-roadimise suudab korraldada ja kärukonksu installil ka pisikest haagissuvilat/tehnitškat raja äärde vedada Kuna EVO on STi'st kübeke kiirem, siis on tegu kokku maailma parima autoga, mida "igakülgne autospordihull" võiks omada. 4ust teevad isegi kaksikute olemasolul elu võimalikuks. Ei mingit libedust, lihtsalt kuiv fakti konstanteering, et japsid on suutnud teha midagi täiesti "arusaamatult head" valmis. Ilusaid teevad itaallased Alfa-Romeos |
15.04.2010 at 01:13 |
|