Poster |
Message |
rustang Moderator |
E30ga WRC-de seas?
Vabamäe poolt leitud lugu ameeriklasest, kes oma "rullnokaga" mehhiko rallil käis:
http://jalopnik.com/5497042/how-a-500-craigslist-car-beat-400k-rally-racers
WOW! |
23.03.2010 at 09:50 |
|
joonas |
E30ga WRC-de seas?
Paistab, et on sõidetud avatud klassis.
http://www.rallymexico.com/content.php?page=rally%20America
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
23.03.2010 at 11:00 |
|
Silwer |
E30ga WRC-de seas?
Kõvad kärbsed, pole paha...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
23.03.2010 at 11:08 |
|
ICE |
E30ga WRC-de seas?
Pole paha jutt
Mis loop-hole seal FIA reeglites siis oli, huvitav, et nad peale said?
____________________________
Petrolheads.ee |
23.03.2010 at 11:23 |
|
-XR- |
E30ga WRC-de seas?
See auto on nüüd kollektsionääride hulgas kohe kindlasti rohkem kui $500 väärt.
Mulle tekkis võrdlus Jesperiga.
Jesper, teed ära? |
23.03.2010 at 13:00 |
|
Jesper |
E30ga WRC-de seas?
Ma ei ampsanud praegu pointi väga lahti ausalt öeldes.
Ma väga suur rallisõber ei ole, võibolla ainult loome tiimi historic regulaarsusralli sektsiooni kui reeglid ja korraldus nii kaugele jõuavad ja suvel liiga palju vaba aega on
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
23.03.2010 at 13:53 |
1 edit. Last edited 23.03.2010 at 13:56 by Jesper
|
-XR- |
E30ga WRC-de seas?
quote: Jesper: Ma ei ampsanud praegu pointi väga lahti ausalt öeldes.
Ma väga suur rallisõber ei ole, võibolla ainult loome tiimi historic regulaarsusralli sektsiooni kui reeglid ja korraldus nii kaugele jõuavad ja suvel liiga palju vaba aega on
Selles mõttes, et ise mehaanik, sõitja ja tiimipealik ja teistest väiksem eelarve jne..
Sa võiks wrc asemel näiteks Le Mansile minna bemmiga
Ma ei mõelnudki rallil osalemist. |
23.03.2010 at 14:02 |
|
uzzac |
E30ga WRC-de seas?
juba jupp aega olen netis ignoreerinud seda linki. lõpuks võtsin kätte ja lugesin läbi. WOW! see mees ei ole päris korras tõsiselt vinge julgustükk. |
23.03.2010 at 14:16 |
|
Jesper |
E30ga WRC-de seas?
Eh, XR, siinkohal sa teed mind esile tõstes nüüd tõenäoliselt paljudele ülekohut, ma ei usu et meie materiaaltehniline baas nüüd märkimisväärselt kehvem on kui konkurentidel. Mõni varurehv, mõni tööriist, transport raja äärde ja mõni päev testi siia-sinna ja that's about it.
Le Mansi bemmiga ei lasta, aga ma ei välistaks üldse varianti, et mõni Eesti tiim mõni aasta Palangas suuri tegusid ei võiks teha, meie parimad suudaks kindlasti bemmi väheste bolt-on modidega piisavalt kiireks putitada. Me esialgu üritaks sprindidki lõpuni sõita
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
23.03.2010 at 14:22 |
1 edit. Last edited 23.03.2010 at 14:22 by Jesper
|
PlyVal64 |
E30ga WRC-de seas?
Mis seal imelikku on? Kui kiiresti sõitmise vastu on huvi, siis pisut tööd Brittide asjades ja avastad, et seal paugutavadki kogu aeg koos samadel rallidel kohalikud WRC-tootjad M-Sport ja Prodrive ning samakohalikud Escortid ja Chevettid. Seejuures pole üldse ebatavaline, et mõni vanem/kehvem WRC mitte kõige parema juhiga jääb tahapoole hea juhiga Escortist. Muidugi on brittide Escortid ka "natuke" teisest puust, kui Jesperi või Avo autod... nii umbes 4 korda kiiremad.
Näiteks äsja toimunud Malcolm Wilson Rally, see on kruusaralli, tulemused. Absoluudi 19 koht kuulub historic-Escortile. Ja kui vaadata LK tulemusi, siis Escortiga paugutati absoluudi 19.-27 koha vahel eespool Focus WRC'd näiteks Tegelikult käivad needsamad "vertsu-mehed" ka Escortitega sõitmas ja kui saateid vaadata, siis ega need "muuseumid" niiväga aeglasemad polegi. |
24.03.2010 at 15:56 |
1 edit. Last edited 24.03.2010 at 15:57 by PlyVal64
|
pisike99 |
E30ga WRC-de seas?
quote: rustang: Vabamäe poolt leitud lugu ameeriklasest, kes oma "rullnokaga" mehhiko rallil käis:
http://jalopnik.com/5497042/how-a-500-craigslist-car-beat-400k-rally-racers
WOW!
Ärge nüüd liiga vaimustusse ka sattuge kellegi diletandist semu kirjutatud blogist. Selles kirjeldatu pole kuidagi FIA reeglites augu leidmine või 400 000 taalastele WRC-dele 6000 eekise tabletikaga ärategemine. Tegu oli täiesti reeglipärase klassiga ja need kaks viimast ralli lõpetanud selli, kelledele ta "teoreetiliselt ära tegi" on algajad 2wd sõitjad suva Peugeot 206 XS-dega. Iga meie vähegi korralik E-rühma auto oleks neist mäekõrguselt kiirem. Ka Soome MM-il on vetomiehet klass, milles võib osaleda igasugu autodega. Iga A või N-iga võib MM-ile minna, kui 3500 euri stardimaksu ära maksad ja litsentsi omad, mis teadagi maksab meil 3000.- eeki. Ei taha kuidagi vähendada tublide poiste tegu, et läksid täieliku tuleasemega tippvõistlusele, see on aga siiski ainult selline "näe, mis meie tegime" teema.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
19.04.2010 at 21:08 |
|