Poster |
Message |
peep
Moderator |
Genf 2010
Käisin natuke tuulutamas ja autotööstuse uudiseid vaatamas. Mis muud osakn öelda kui, et igasugused hübriidid ja elektriautod on tänaseks käegakatsutav reaalsus ja sisepõlemismootorid liiguvad kindlalt töömahu vähenemise ja ülelaadimise suunas. Seni veel üritavad tootjad pakkuda sama või paremat minekut väiksema kütusekuluga aga kaua see võimalik on aina karmistuvate nõudmiste taustal ? Pigem on tuleviku sportlikud autod tänastest oluliselt väiksemad ja kergemad ning suuremate pereautode dünaamika võtab natuke tagasi.
Pilte eriti ei teinud sest rahvast oli palju ja minu väriseva käega klõpsitud võtted ei konkureeri netis leiduvaga aga isetehtud ja siin saidil ehk väike fotoülevaade minu poolt sellegipoolest.
Show üks sportautostaare oli Porsche uus 918 Spyder. Tegu on pistikuhübriidiga, 500 hj. bensiinimootor pluss kaks elektrimootorit kokku 218 hj. ehk kõik kokku 718 hj. Kaal 1490 kg, 3,2 sek sajani ja kütusekuluks on teatatud 3 l./100 ilma täpsustamata mis tsüklis ?




Teine huvitav eksponaat Porsche stendil oli 911 GT3R Hybrid, millega nende tehasemeeskond plaanib osaleda selle aasta Nürburgring 24 h. sõidul ja tulevikus Lemans'il. Lisaks 400 hj. tavapärasele võidusõidumootorile on autol esiratastes kaks elektrimootorit kokku 120 kw ja juhi kõrval pidurdusenergia salvesti, mis võimaldab 6-8 sekundit korraga elektrimootoreid rakendada. Omapärane on energiasalvesti lahendus, mis pole ei kau ega kondensaator, vaid kuni 40 000 rpm tegev hooratas juhi kõrval. Üks pilt netist:

Liikudes edasi superautode valdkonnas, siis kõik tegijad olid kohal aga siinkohal ainult mõned paremad minu jaoks:
Pagani 20 M maksev erimudel, mis peaks nüüd küll viimane olema sellest seeriast:





Umbes sama kallis lahtine variant:


Spyker on selline huvitav mark, et väidetavalt nendega suurem asi sõita pole aga karismat jagub küll ja veel ehk on fun ja ju sellest piisab, et mark siiani elab ning just esitles ka täiesti uue mudeli, mille sõiduomadused endisest palju paremad pidid olema.
Uus Spyker

Vanema versiooni mingi eriversioon. Huvitav lisapagasi lahendus.


Bugatti stendil sai Veyroni sisemaailma kiigata

Selle abil peatub ca. 3 tonni 400 kmh kiiruselt

ja selle abil pidurdatakse maailma kiireimat sedaani

Brabuse aparaadid on üldse positiivses mõttes kõige haigemad tuuningutooted


iseasi, kas kahe turboga V12 on G Mersu jaoks ikka hädavajalik ?

samas Mansory nägemus samast autost on kordades rohkem üle vindi


süsinik oli neil päeva teema

ja siis midagi sobivat kas tsetseeniasse või kuhugi sahaara kaameliajajate kanti

kuid koledate autode kategoorias oli see samuti väga tugev kandidaat

samas disaini mõttes jäi Citroeni stend väga positiivselt silma, kenad tööd nii seeria poole pealt

aga eelkõige prototüübid. nad pildi peal ei mängi proportsioone välja ja värvilahendust võib ignoreerida aga eelkõige see sportauto nägi tõeliselt hea välja IRL



Peugeot on samuti otsustanud hakata jällegi sportautosid tootma, see proto oli igati ok

LeMansi võit sai ka ära mainitud

Tuuningu poole peal oli vähemalt mulle uudiseks selline veljedisain


ja velgede suuruse pealt endiselt kokku ei hoita, see on 24"

valge sobib R8'le

Lexuse uus supersport nägi IRL väga hea välja, kuigi piltide peal on ta tsipa imelik

samuti meie põhjanaabrite poolt kohe-kohe tootma hakatav Fisker on igati tasemel disainiga

natuke kahtlasem on see universaal versioon Bentleyst aga ei julgeks väita, et ta purukole on

Kohalik vanameister Franco Sbarro oli jälle ühe uue ulmeaparaadi näha toonud


võidusõitjate tulevik näeb välja selline


Sainzi tööriist

korralik pereauto S2000 vormis

veel mõned meeleolupildid





Lisaks sellele väikesele valikule oli näha veel palju huvitavat, ehk tasub igati kohale minna. Selle nädala lõpuni on avatud. |
11.03.2010 at 15:20 |
|
devilc
Moderator |
Genf 2010
Tänud ülevaate eest! |
11.03.2010 at 16:29 |
|
Kaido |
Genf 2010
918 Spyder oleks üksigi Genfi näitust õigustanud. Päris lahe tavaline auto on ka uus VW Touareg - ilus nii eest, küljelt kui ka tagant, nägusa interjööri ja eelkäijaga samase suutlikkuse kõrval on tehtud ka kõva kaalujälgimiskuur - lihtsalt võrratu ning imelik. Tänapäeval on miski parameeter nimetatutest tavaliselt üsna sügaval t.......s. Prantslastest on Citroen viimaste aastate tegija disaini alal - kui teised kaks toodavad ainult koledust ja pahna (erandi saab teha vaid Peugeoti Genfis esitletud ideeautole), siis Citroenil tuleb lahedaid autosid nii idee tasandil kui ka tänavale (C6, DS, linnamaasturi sarnane C4) jne - kas need ka sõita kõlbavad on juba omaette teema. |
12.03.2010 at 10:55 |
|
peep
Moderator |
Genf 2010
Touareg oli tõesti päris kobe, mulle meeldis disain rohkem kui Cayenne aga viimane on suure tõenäosusega parem sõita (ja kallim ka loomulikult). |
12.03.2010 at 11:32 |
|
|