register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Pirita Ringrajale   1 2 3  
Poster Message
Jörm
 
Pirita Ringrajale
3-4 Juulil plaanitakse teha Joe Dunlopi nimeline ringrajaüritus Pirita Kose Kloostrimetsa ringrajal. Esialgu on pakutud võimalike autode klassidena välja BMW 325 ja Estonia vormelid, kes võiksid üritusel sõita. Estoniad sõidavad teadagi rahulikult, aga BMW-d võiks isegi kihutada, kui raja skeem üle vaadata ja vajalikes kohtades kiirus alla võtta shikaanidega. See kas üritus toimub ja kas seal saab gaasi põhja vajutada on veel lahtine, aga lootust on, seega teeme jällegi loenduse, et kes julgeks seal sõita ja kes peab seda liiga riskantseks. Hr. Kooviga konsulteerisin ning arvestades meie kiirust ja turvavarustust oleks BMW-ga mõeldav ka võistluse korraldamine seal.

____________________________
Amper Racing
14.01.2010 at 20:22
anrdres
Pirita Ringrajale
Mina 100% nõus, ometigi ka midagi kodu lähedal ja usun, et see on ka ainukene võimalus sõita tõeliselt legendaarsel rajal;)
Ühesõnaga teeme ära!
14.01.2010 at 23:25
amblik
 
Pirita Ringrajale
quote:
anrdres: Mina 100% nõus, ometigi ka midagi kodu lähedal ja usun, et see on ka ainukene võimalus sõita tõeliselt legendaarsel rajal;)
Ühesõnaga teeme ära!
Eelmine minu kommentaar, ei teagi, kes minu arvutiga vahepeal sisse on loginud;)
14.01.2010 at 23:27
rolantsik
Pirita Ringrajale
Pirital mina ka kindlalt käsi.
14.01.2010 at 23:29
rlracing
Pirita Ringrajale
Raimo ka nõus võidusõiduga aga ilmselt peab jah šikaanid tegema muidu töristame piirajas !
15.01.2010 at 08:50
Garfield
  
Pirita Ringrajale
quote:
rlracing: Raimo ka nõus võidusõiduga aga ilmselt peab jah šikaanid tegema muidu töristame piirajas !
Miks töristama peab? Pange kiirem ülekanne. Kui meil oli 1997 EMV etapp seal, siis ei olnud mingeid shikaane. Peaülekande panin 3,9 tavalise 4,44 asemel ja kasutasin suurema läbimõõduga tagarattaid. Kõige suurema kiiruse saab muide "tagasirgel" ehk Metsa kalmistu juurest Pirita poole sõites - seal on allamäge. Rummu kurvist tulles ja stardisirge on veidi vastumäge :)

____________________________
Focus RS
15.01.2010 at 10:57
peep
 
Moderator
Pirita Ringrajale
No see oleks elu võidusõit kuid arvestades rajakatte olukorda jääb natuke kahtlaseks, kuidas seal peamiselt tsiklitele orienteeritud võistlus toimuda saab ? Aga loodame parimat, Pirital sõitmisest olen alati unistanud.

Minu arvates oleks kino kurv ainuke mure, kui pikaks läheb, oled avaliku liiklusega teel. Mujal on ruumi ja/või muldvallid. Leedu kombel veoautorehve ei tahaks rajale või siis karistusi autosõbralikuma shikaani lõhkumise eest.
15.01.2010 at 11:16
Ivalo
 
Pirita Ringrajale
Mina oleks kah tulemas aga ülekandeid küll selle pärast vahetama ei hakka.
15.01.2010 at 11:47
Jesper
 
Pirita Ringrajale
Yeah, see oleks ühe pikaajalise, juba maha kantud unistuse täitumine.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
15.01.2010 at 12:12
Jörm
 
Pirita Ringrajale
Ma saan aru, et põhigrupp on tulemas ja kas ma saan nii aru, et kõik on valmis gaas põhjas sõitma EMV punktidele kah seal?

____________________________
Amper Racing
15.01.2010 at 13:50
amblik
 
Pirita Ringrajale
Just nii
15.01.2010 at 13:55
Umbertto
 
Pirita Ringrajale
quote:
Jörm: Ma saan aru, et põhigrupp on tulemas ja kas ma saan nii aru, et kõik on valmis gaas põhjas sõitma EMV punktidele kah seal?

Mina tuleks, aga sõidaks küll poole gaasiga ;-))))
15.01.2010 at 14:45
uzzac
 
Pirita Ringrajale
Kurask, isegi oleks nõus seal sõitma. Tõeline dream come true BMW Cup härradele.
15.01.2010 at 15:01
rolantsik
Pirita Ringrajale
Racetaxi koos tema omanikuga oleks ka kindel osaleja.
15.01.2010 at 20:37
Kristooooooo
Pirita Ringrajale
nr.82 oleks kindlasti kohal ja võidu sõidab alati :)
15.01.2010 at 22:23
Alberto
Pirita Ringrajale
Jaaa, sellest pole julgenud unistadagi, see oleks ülim.

____________________________
Vineda Racing Pirita-Kose-Kloostrimetsa
15.01.2010 at 23:26
rene
Pirita Ringrajale
Rene vahetas juba selle jutu peale ülekande ära,nüüd veel puur sisse ja võibolla saab ka minu unistus teoks mis on aastast 1999,kui veel golfiga sõitsin.Olen käsi.
22.01.2010 at 00:31
rustang
  
Moderator
Pirita Ringrajale
Viimasel ajal on korduvalt olnud vaja Teletornis hilisõhtul tööl käia ja iga kord olen sõitnud sinna pikemat teed mööda piki ringrada - päris karm on ette kujutada neid kiiruseid mis seal täiega lajatades kätte tulevad. Puude vahel kahe-kolmekesi korraga kurvi siseneda koha pärast võideldes, 5 käik piiraja lähedal võib veidi hirmutav olla - vähemalt korraldajale küll :P
22.01.2010 at 10:20
matukas
  
Pirita Ringrajale
Kas Riia on vähem hirmus?

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
22.01.2010 at 14:02
Jesper
 
Pirita Ringrajale
Noh, iseenesest võrreldes kuskil võpsikus toimuva ralliga on need puud ikka kaugel. Ma sõitsin kah kohe selle uudise peale raja läbi ja imho pole mõtet üldse hakata arutama selle üle "mis saab kui", see on selge, et seal on võimalik sõita nii puusse, kivisse, jõkke kui mättasse kahesajal eri moel ja ega seal paari põhukoti ja värvilise klieribaga midagi suurt ei paranda. See etapp oleks minuarust niivõinaa "EMV Monaco", on korraldajate kaalutletud otsus, kas turvanõuete lõdvendamisega kaasnev võimalike vigastuste risk kaalub üles legendaarse ringraja aura või vastupidi. Muidugi võib mõnes kohas kunstlikult hoogu maha võtta, samas Garfield sõitis omal ajal täiega, mis vahepeal möödunud 13a jooksul halvemaks muutunud on? Turvavarustus on raudselt parem, samuti pole autod märkimisväärselt kiiremad jne.

Riia pole imho üldse hirmsam kui Audru, välja sõita on igal pool hirmus aga kes käseb välja sõita?

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
22.01.2010 at 14:25 3 edits. Last edited 22.01.2010 at 14:34 by Jesper
uzzac
 
Pirita Ringrajale
quote:
Jesper: Noh, iseenesest võrreldes kuskil võpsikus toimuva ralliga on need puud ikka kaugel. Ma sõitsin kah kohe selle uudise peale raja läbi ja imho pole mõtet üldse hakata arutama selle üle "mis saab kui", see on selge, et seal on võimalik sõita nii puusse, kivisse, jõkke kui mättasse kahesajal eri moel ja ega seal paari põhukoti ja värvilise klieribaga midagi suurt ei paranda. See etapp oleks minuarust niivõinaa "EMV Monaco", on korraldajate kaalutletud otsus, kas turvanõuete lõdvendamisega kaasnev võimalike vigastuste risk kaalub üles legendaarse ringraja aura või vastupidi. Muidugi võib mõnes kohas kunstlikult hoogu maha võtta, samas Garfield sõitis omal ajal täiega, mis vahepeal möödunud 13a jooksul halvemaks muutunud on? Turvavarustus on raudselt parem, samuti pole autod märkimisväärselt kiiremad jne.

Riia pole imho üldse hirmsam kui Audru, välja sõita on igal pool hirmus aga kes käseb välja sõita?

pakun et rajakate on kõvasti kannatanud nende aastate jooksul

ps. nägin jah täna et sa oled käinud väljasõidu kohti otsimas. pesukotil nina puhta puruks :)
22.01.2010 at 14:42
rustang
  
Moderator
Pirita Ringrajale
Seal võiks sõita "Time Attack"-formaadis täiesti vabalt. Siis on riskitase võrreldav ralli kiiruskatsega.
22.01.2010 at 14:45
Jesper
 
Pirita Ringrajale
Rajakatte olukorda on raske linnakiirustel hinnata, peaks arvamuse kujundamiseks jalgsi läbi käima. Kui kurvides ikka rööpad maas on, siis see ei ole tõesti hea.

Peugeot sai maanteel 70 alas kährikuga pihta, piloodi viga see ei olnud, samas selle eest et aasta jooksul pole stanget korda tehtud, võib laiska peamehaanikut kividega pilduda küll :D

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
22.01.2010 at 15:04
rolantsik
Pirita Ringrajale
Autoga proovides sai seal kiirust arendada ca 160-170,tsikliga rohkem.Tee on seal suht ok,kuid mees-mehe vastu sõiduks peaks seal muidugi hoogu piirama.
Võidusõiduks võiks muidugi välja mõelda vormi "ala ise vastutan kõige eest" et võtta maha korraldajate peal lasuvat vastutust.
22.01.2010 at 23:59
veekaheksa
Pirita Ringrajale
quote:
Jesper: IMHO pole mõtet üldse hakata arutama selle üle "mis saab kui", see on selge, et seal on võimalik sõita nii puusse, kivisse, jõkke kui mättasse kahesajal eri moel ja ega seal paari põhukoti ja värvilise klieribaga midagi suurt ei paranda.

Väga hästi öeldud. 'Kui kunagi head ajad tulevad' võiks sinna keegi Eesti oma Grüne Hölle teha, barjäärid äärtesse ja kompu. Aga see on vist liiga palju tahetud.

____________________________
It's not about the result, it's about the emotion.
25.01.2010 at 10:28
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Pirita Ringrajale   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.