register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Eile selgunud tõsiasjad  
Poster Message
matrix
Eile selgunud tõsiasjad
Eile õhtul ringraja lõppetamisel sai vesteldud kohlike funktsionääridega ja selgus kurb tõsiasi, et meie klassil ei olegi veel valmis ( e kokku kirjutatud ) 2010 aasta täiustatud tehnilist juhendit. Minu mäletamist mööda sa antud tingimused kinnitatud oktoobri algul. Tekkis nagu küsimus, et mis need pole siis siiani päevavalgust näinud.
See tekkitab küsimuse meie klassi eestvedaja motivatsiooni üle, täitmaks oma kohustusi. Mis tahest või tahtmata on tema õlule pandud.
Kas see on nüüd on minu vale arusaam asjadest , või on keegi jõudnud samale arusaamisele.
18.12.2009 at 16:03
Jesper
 
Eile selgunud tõsiasjad
Ringrajakomitee 13. oktoobri koosoleku protokollist loen ma, et:

quote:
3.Tenilised (sic) tingimused 2010 hooajaks.
Ringrajakomitee kinnitas järgmised tehnilised tingimused: Noorteklass, Super 1600, BMW 325 Cup.

Kui tehnilisi tingimusi ei ole kokku kirjutatud, siis tekib (retooriline) küsimus et misasi seal täpsemalt kinnitati?

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
18.12.2009 at 16:10 1 edit. Last edited 18.12.2009 at 16:21 by Jesper
matrix
Eile selgunud tõsiasjad
kinnitati muudatused mida lisada teh tingimustesse , aga doc kui sellist ei ole sellest vormistatud
18.12.2009 at 16:42
rustang
  
Moderator
Eile selgunud tõsiasjad
quote:
Jesper:
Kui tehnilisi tingimusi ei ole kokku kirjutatud, siis tekib (retooriline) küsimus et misasi seal täpsemalt kinnitati?

Komitees arutati tookord muudatused põhimõtete tasemel läbi ja otsustati ära mis jääb ja mis ei. Kas terviktekst seejärel ka valmis kirjutati - ei oska öelda.
18.12.2009 at 16:44
Jesper
 
Eile selgunud tõsiasjad
Ok, noh kui lähtuda eeldusest et siin teemas kajastatud muudatuste pakett on see mis kinnitati, siis lisasin tervikteksti sinna. Algne plaan oli seda küll teistpidi teha, et kajastame EAL-i pootshaagid saanud dokumenti kodulehel, aga noh kui vaja siis võib ka teistpidi :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
18.12.2009 at 17:13
peep
 
Moderator
Eile selgunud tõsiasjad
Mina kirjutasin siia teemasse need reeglimuudatused n.ö. "rahvaalgatuse" korras, sest minu staatus sarjas osalejana ei anna mulle volitusi reegleid muuta ega kehtestada. Lihtsalt on huvi selle asja vastu ja arvasin, et teistel huvitatud osapooltel oleks kasulik neid võimalikult operatiivselt näha. Jesperi töö on siinkohas väga tänuväärt, meil on nüüd olemas ka täispikkuses uus reegliversioon.

Lauri poolt oleks vaja küll, et ta ASAP sellele ametlikud pitsatid alla võtaks.

Muide, me peame hooratta kaalu veel täpsustama. Eiki tegi ühe valmis ja see tuli kergem kui eeldatud 6200 g. Ta lubas täpse numbri Laurile öelda, ma ise ei teagi palju see lõpuks tuli ? Muidu on totter olukord, kus kasutad seda odavat standardset ühemassilist aga ei ole reeglis.

Jesper, ehk peaks kõiki uusi ja vanu osalejaid üles kutsuma oma andmeid ja pilte Sulle saatma või täiendusi tegema ? Mida korralikum meil osalejate leht on, seda parem mulje sarjast jääb ja see on kõikide huvides.

Kas oleks mõtet ja võimalust teha nii, et üks pilt piloodist ja teine autost ?
18.12.2009 at 18:03
rlracing
Eile selgunud tõsiasjad
quote:
Jesper: Ok, noh kui lähtuda eeldusest et siin teemas kajastatud muudatuste pakett on see mis kinnitati, siis lisasin tervikteksti sinna. Algne plaan oli seda küll teistpidi teha, et kajastame EAL-i pootshaagid saanud dokumenti kodulehel, aga noh kui vaja siis võib ka teistpidi :)

Tubli töö Jesper! Kas oleks võimalik sul see saata kompaktse dokumendina Raul Koovile-saaks asjad selle aastanumbri sees korraldatud,ilmselt muidu jääb venima.
Eiki võiks kaaluda ära reaalse hooratta kaalu ja sulle edastada ning asi OK.
18.12.2009 at 20:43
Jesper
 
Eile selgunud tõsiasjad
Ok, teeme nii, ootan ära hooratta kaalu ja siis edastan.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
18.12.2009 at 21:38
peep
 
Moderator
Eile selgunud tõsiasjad
Lugesin neid reegleid ja kas mu mälu petab või oli meil juba sellest hooajast müra 110 db ? Kirjas on 100...
18.12.2009 at 21:42
Jesper
 
Eile selgunud tõsiasjad
Sul on 110% õigus.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
18.12.2009 at 22:40
rolantsik
Eile selgunud tõsiasjad
Kiidan Jesperit !!!
19.12.2009 at 00:03
Jörm
 
Eile selgunud tõsiasjad
Nagu ma aru sain, siis hooratas jääb 6000g? Kas see läheb kinnitamisele?

____________________________
Amper Racing
21.12.2009 at 09:34
peep
 
Moderator
Eile selgunud tõsiasjad
Kui Sa said seda aru Eiki käest siis ilmselt nii ongi. Mina tean, et ta tegi reegli järgi ratta (standard BMW ühemassiline E36 sobiva hammasvööga) ja arvestas, et natuke läheb kaalu maha, kui tööpinda on vaja lihvida siledamaks. Lõppkokkuvõttes on 200 g muidugi köömes aga reegel on reegel.
21.12.2009 at 10:29
rlracing
Eile selgunud tõsiasjad
Eiki ettevalmistatud hooratas kaalub hetkel 6100 grammi kuid veel töötlemata tööpind.Seega peaks kaal tulema ca 5900 grammi kuid ootame ära kui ta sellega valmis saab,siis teada täpne kaal ning saab selle kirja panna koos kaalumise tolerantsidega.
21.12.2009 at 21:04
Juhan Tuhk
Eile selgunud tõsiasjad
et siis mitu grammi kirjutan teile reeglitesse?
23.12.2009 at 14:18
peep
 
Moderator
Eile selgunud tõsiasjad
Uurisin olukorda. Kahjuks pole reaalset kaalu saanud, sest ketta lihvija läks varasele jõulupuhkusele ja teeb alles jaanuaris tüki valmis.

Kui on eesmärk sellel aastal lukku lüüa, siis võiks kaalu numbriks jätta 5800 g, see võimaldaks hinnanguliselt kaks korda pinda lihvida jäädes reegli piiridesse ja mõnisada grammi ei ole kriitiline selle detaili juures.

Niipalju reeglist. Kas miinimum kaaluga ratas on üldse parim variant, peab veel praktikas järgi proovima...
23.12.2009 at 16:45
rlracing
Eile selgunud tõsiasjad
Teeme siis 5800 grammi.See 100 grammi siia/sinna ei mängi reeglite kontekstis midagi.
Lisaks peaks määrama mõõtmistolerantsi,mis võiks olla +/- 75 grammi.
Selle reeglipunkti võiks panna lukku kui ei ole vastukaja !
23.12.2009 at 21:50
Juhan Tuhk
Eile selgunud tõsiasjad
Head pühadevahet!
Tehnilised on hetkel juba nähatavad www.racehelp.ee ja www.autosport.ee ning üsna varsti ka www.ringrada.ee lehtedel.
26.12.2009 at 17:41
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Eile selgunud tõsiasjad  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.