Poster |
Message |
kivialune |
Nissan sunny coupe B12 GTI
Kas keegi oskab anda infot sellise masina kohta? Ainukesena leidsin, et mootor on CA16DE ja paar rida üldist juttu, mis wikipedias on.
Pildid, et lihtsam aru saada, millest jutt. Huvitab just GTI.
|
18.12.2009 at 18:14 |
|
Gsinut |
Nissan sunny coupe B12 GTI
Ma ei tea, milleks sellist eksootikat? Selle foorumi kontekst on ikka rinka, selle jaoks on spetsiifilised jupid olemas, mida sellele autole pole saada ja on oluliselt paremaid toorikuid olemas. Kui keegi teeks teema, et mul on miljon krooni ja selline toorik, siis oleks asjal jumet juba.
Infot on saada sellist, et sellisel vennal nagu Markus Marteliusel (ise kohtusin ja suhtlesin sel suvel vennaga, VÄGA normaalne tegelane ehk nime järgi juba tuvastad, et Martelius Exhausti pärijaga tegemist), on selline asi juba kaua aega arenduses olnud ja üritab sellest mingit rinkapilli võluda ehk midagi Time Attacki stiilis, siin on sellest blogi
Edit: Sinu pildil siis vist Sunny siiski ja seal ikka SX S12 teemaks. |
18.12.2009 at 22:35 |
1 edit. Last edited 18.12.2009 at 22:36 by Gsinut
|
kivialune |
Nissan sunny coupe B12 GTI
quote: Gsinut: Ma ei tea, milleks sellist eksootikat? Selle foorumi kontekst on ikka rinka, selle jaoks on spetsiifilised jupid olemas, mida sellele autole pole saada ja on oluliselt paremaid toorikuid olemas. Kui keegi teeks teema, et mul on miljon krooni ja selline toorik, siis oleks asjal jumet juba.
Infot on saada sellist, et sellisel vennal nagu Markus Marteliusel (ise kohtusin ja suhtlesin sel suvel vennaga, VÄGA normaalne tegelane ehk nime järgi juba tuvastad, et Martelius Exhausti pärijaga tegemist), on selline asi juba kaua aega arenduses olnud ja üritab sellest mingit rinkapilli võluda ehk midagi Time Attacki stiilis, siin on sellest blogi
Edit: Sinu pildil siis vist Sunny siiski ja seal ikka SX S12 teemaks.
Ma ütleks, et pisut alahindad selle masina ringrajavõimekust. Mina olen selle masinaga sõitnud, seda küll 13 aastat tagasi. Tänaval kulgeda oli temaga halb, väga jäik vedrustus ja kiire rool: see kõik tehaseseades. Kurve see masin armastas, mis suht haruldus esiveolistel. See, et kuulsaks ei saanud, see on juba muu (disaini) küsimus . |
18.12.2009 at 23:40 |
|
peep Moderator |
Nissan sunny coupe B12 GTI
Esiteks selliseid autosid on Eestis ehk kümmekond olnud, milline on tõenäosus, et mõni ex-omanik siin kasutaja on ? Teiseks, mõtle kõigepealt ise läbi, millist infot Sa saada soovid ja siis küsi juba konkreetselt. Aga küsi ikka sealt, kus on vähemalt teoreetiline võimalus sisukas vastus saada, pigem on selleks mõni inglisekeelne foorum, mitte meie oma või sr.org või delfi.
Ma ise olen sõitnud korra mingi igivana Sunny plönniga ja oli tõesti jäik vedrustus aga see ei meenutanud kuskilt otsast sportautot. Muidugi peale mootori ja rehvide installi ning siledal asfaldil oleks ehk parem olnud aga õnneks pidin ainult korra sellisega sõitma. Ma pole kunagi elus nii kõva plastikolinat kuulnud, kui selle auto armatuurlauast kruusateel sõites. |
19.12.2009 at 08:25 |
1 edit. Last edited 19.12.2009 at 08:29 by peep (Moderator)
|
silver |
Nissan sunny coupe B12 GTI
Pakun, et tee ARK-i päring, tuvastamaks palju neid on eestis ja just sellise mootoriga ja siis vaatad edasi, kas on mõtet eestist auto asukohta otsida või mitte. |
19.12.2009 at 09:03 |
|
kivialune |
Nissan sunny coupe B12 GTI
quote: peep: Esiteks selliseid autosid on Eestis ehk kümmekond olnud, milline on tõenäosus, et mõni ex-omanik siin kasutaja on ? Teiseks, mõtle kõigepealt ise läbi, millist infot Sa saada soovid ja siis küsi juba konkreetselt. Aga küsi ikka sealt, kus on vähemalt teoreetiline võimalus sisukas vastus saada, pigem on selleks mõni inglisekeelne foorum, mitte meie oma või sr.org või delfi.
Ma ise olen sõitnud korra mingi igivana Sunny plönniga ja oli tõesti jäik vedrustus aga see ei meenutanud kuskilt otsast sportautot. Muidugi peale mootori ja rehvide installi ning siledal asfaldil oleks ehk parem olnud aga õnneks pidin ainult korra sellisega sõitma. Ma pole kunagi elus nii kõva plastikolinat kuulnud, kui selle auto armatuurlauast kruusateel sõites.
Ingliskeelsete foorumitega on ka nii, et pruugi mingit tarka sealt tulla. Jaapani koduturul võib neid fänne olla, aga seda keelt ma ei oska parema tahtmise juures.
Mulle ka ausaltöeldes ei meeldi jaapani autod. Jäi s14 kunagi just kehva sisu kvaliteedi poolest ostmata ja mõned jupi hinnad olid ikka tollel ajal utoopilised. Just selle kerega ja GTI minule meeldis ja ma ei ütleks sellest masinast ära.
Ei saa pahakseks kui kellegil midagi tarka pole öelda selle masina kohta, aga ei ole huvi hakata arutama teemal miks japsid ikka parajad plönnid on. Ps. need plönnid sõidavad edukalt rallit meilgi. Näiteks see masin, kus Jarno Talve on kaardilugeja. Minuteda hinnatakse just nende puhul kere kaalu.
Soovin kaalu teada, rooli pöörete arvu, kaalujaotus oleks hea teada, mis tüüpi vedrus ees-taga ja mis on erinevused GTI'l ning tavalisel.
Kui see sobi opentracki, siis võib selle kustuda ka.
Silver, arki asi oli täitsa mõttes. |
19.12.2009 at 11:17 |
|
zeke |
Nissan sunny coupe B12 GTI
Sellise info jaoks on ju google. Eestis olev gti
____________________________
MX-5, 116 |
19.12.2009 at 12:06 |
|
kivialune |
Nissan sunny coupe B12 GTI
quote: zeke: Sellise info jaoks on ju google. Eestis olev gti
Tänud
|
19.12.2009 at 12:09 |
|
KaroK |
Nissan sunny coupe B12 GTI
Veel carratingut: http://www.carrating.org/m.php?filter=sunny&id=49
Paistab, et neid on päris mitu ikka Eestis.
Ühel kursavennal oli ka hall selline. |
19.12.2009 at 13:48 |
|
kivialune |
Nissan sunny coupe B12 GTI
quote: KaroK: Veel carratingut: http://www.carrating.org/m.php?filter=sunny&id=49
Paistab, et neid on päris mitu ikka Eestis.
Ühel kursavennal oli ka hall selline.
Jep, ma proovin nendega ühendust võtta, mis carrate's
Ma natuke selgitan, miks ma üldse sellise masina vastu huvi tunnen, millel on võimatu juppe saada ja on nii haruldane.
Ma hoian silmad lahti, millegi jaoks, mis jääks kuni lõpuni minu kätte. See peaks olema midagi haruldast, erilist. Ja arvatavasti 99 inimist sajast laidabki selle maha
Juppide pärast ma väga ei muretse, sest rinka jaoks ehitamise lõpuks on võibolla sarnasus ainult kere kuju. |
19.12.2009 at 14:11 |
|
TCOFF |
Nissan sunny coupe B12 GTI
Enamused andmed saad siit nt. kätte: http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=3845&cache=no |
21.12.2009 at 08:55 |
|
Taavi |
Nissan sunny coupe B12 GTI
Eks salongi plastikul võib olla tõesti oluline mõju kurvikiirusele, ladamehed on ju rinkat sõites puhta hädas
Gsinut ütles juba mõtte tegelikult ära, et kui eksootikat tahad rajal kiireks saada siis peaks olema kas A)suur kogemustepagas turjal või B) piiramatu eelarve. Kas võin oletada, et hetkel sa pole seisus A ega B?
Kui rinkasõit tundub tõmbavat, siis algajale OT huvilisele oleks vast parim stardipakett seesama E36 325 + auto korda teha, coilid ja korviste. Kogu oskusteave siinsamas (nii foorumi kui reaalsete inimeste näol) Eestis olemas.
Kui aga tahad eksootikat nokitseda, siis suure tõenäosusega kujunevad asjalood nii, et heal juhul enamus ajast veedad auto all (või järgmist juppi oodates/raha kogudes masinat garaazis niisama vahtides) mitte rajal, halvimal juhul rajale ei jõuagi.
Arusaamatuks jääb ka see, kuidas antud esiveoline 1.6 vabalthingav 80'datel toodetud sportliku lõhnaga pereauto platvormil põhinev Nissan nii eriline tundub. Ja mulle Nissanid muidu meeldivad! Kui erilist Nissanit otsid ja tõsiselt pikaajalist projekti plaanid, siis S30 kere rajaauto oleks põnev ettevõtmine, kuid siin jõuame jälle punktini A ja B. |
22.12.2009 at 23:04 |
2 edits. Last edited 22.12.2009 at 23:18 by Taavi
|
Pierre |
Nissan sunny coupe B12 GTI
quote: Taavi:Kui rinkasõit tundub tõmbavat, siis algajale OT huvilisele oleks vast parim stardipakett seesama E36 325 + auto korda teha, coilid ja korviste. Kogu oskusteave siinsamas (nii foorumi kui reaalsete inimeste näol) Eestis olemas.
Oleneb muidugi mida tuleviku mõttes silmas pidada ja millised on majanduslikud võimalused täna ja homme aga tglt on ikka kõige parem stardipakett VW Golf, rinka jaoks.
Mingi Golfiga, kui asi on enam vähem õiges korras ja vähe jäigema vedruga, on võimalik bemarid rinkal lihtsalt peeglisse jätta ja seda palju-palju väiksema investeeringuga.
Ma ei räägi nüüd, et sellega päris 325Cup autosid edestada võib, aga no kindlalt kõige lihtsam ja odavam ja vastupidavam ja kiirem.
Kui sa 325 bemarit juba tuunima hakkad, siis tase siin on juba päris kõva, piisavalt kõrge, et siis juba lõpuni asjaga minna, ehk siis endale ka 325Cup ehitada - kui aga seda plaani pole siis=Golf, või mõni Civic.
Ülejäänud on mõtetu mõtlemine v.a. Lada Samara (2108) ja Sputnik (2109), neil lihtsalt vaja seda, et omal riistad käes püsiks, õiget mõtlemist ja ongi.
Ise nagu mõtlengi juba 2 aastat, mis see masin võiks olla: kas golf või "kaheksa"?
Vana "kaheksa" on nii südames, poisikesena nii palju nähtud rajal, süda nõuab aga Golf on lihtsalt odavam projekt...
Edu!
|
23.12.2009 at 03:23 |
|
Cardo |
Nissan sunny coupe B12 GTI
Mina pooldan harulduse ideed. Ei pea iga mats ainult e36 BMW või Golfi või Ladaga ringe nühkima, ei pea kõik punast kaelarätti kandma ja ei pea ka ainult Blendameediga hambaid pesema.
Vaata nagu mustvalget filmi, kus puudub see värv või tänapäevasemalt 3-4D. |
23.12.2009 at 11:56 |
|
rolantsik |
Nissan sunny coupe B12 GTI
Harulduse ehitamise isu on mul samuti mitu-mitu aastat meeles mõlkunud.Siiani on suurimaks takistuseks krooniline rahapuudus.Mitte selline,et poleks raha valmis ehitada,vaid lihtsalt hakkab kahju ehitamisel kulunud rahast ja saavutatud tulemist,ning mõttest,et kui kiire auto oleks saanud selle raha eest osta.
Siit ka siis respect,et üldse selline asi kaalumisel on |
23.12.2009 at 23:07 |
|
veekaheksa |
Nissan sunny coupe B12 GTI
Pakun, et selle ajastu Nissan on kerepoolest täiesti rabe juba. Eriti kui ta kõik selle aja siin Eestis sind on oodanud. Kui juba FWD peale on algselt mõeldud ja see miinusena ei tundu, siis võiks ju Celica poole kiigata. Need on rinkal täiesti asjalikud pillid ja Eestis on esiveduseid ikka parajalt müügis. Suht libeda väljanägemisega '91 variandi saab alla 20k kätte. Mehaaniliselt olla tegu suht tugeva autoga.
____________________________
It's not about the result, it's about the emotion. |
24.12.2009 at 12:03 |
|
SilverGTi |
Nissan sunny coupe B12 GTI
Sell juhul soovitaks juba N14 kerega sunny GTid, SR20DE mootor ja 1050kg tühimassi, ning ka haruldus, ainult mitte siis kui mõnda rallit vaatamas oled... |
24.12.2009 at 13:59 |
|
|