Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Lexus LFASelle autoga on seotud kuidagi veidrad tunded - ühtpidi on see tõeliselt äge ja ilmselt ka väga kiire auto - asja teeb eriti märkimisväärseks fakt, et pärineb see igavuse impeeriumist, mis reeglina trükib vaid mingeid kummalisi jurakaid. Jaapanipäraseid kujundusnüansse võiks vähem olla ja sõitjateruumiga pole samuti ülemäära kaua vaeva nähtud, kuid üldmulje on siiski positiivne. Negatiivse poole pealt asetab selle auto hind ja plaanitav toodanguarv ta ühte klassi väga rajude eksootidega, aga seda ta minu silmis veel ära teeninud ei ole, eriti olukorras, kus tegelikest võimetest hakkab alles pilt välja kujunema...
Lexus LFAMulle täitsa meeldib, aga hind on ulme (üle KAHE KORRA rohkem kui 458 Italia??) ja imelik, et nad ikkagi ühe siduriga kasti valisid. Aga nii väikse toodanguarvu pealt kes teab, äkki õnnestubki kõik maha müüa.
Lexus LFALexus ise põhjendab ühe siduriga kasti valikut nii, ei tea kas reaalselt nii suur fiilingu vahe ka on...
The incredibly quick-revving nature of the LFA’s V10 engine demanded a single ultra-light and responsive clutch, a move that effectively ruled out a double-clutch transmission. The engineers also felt the ASG transmission’s positive and direct shift quality – as opposed to the almost artificial smoothness of current double-clutch transmissions – significantly enhanced the driving experience, making the driver aware of machined parts working together in harmony when changing gears for a satisfying sense of mechanical engagement.
Lexus LFAFerrari rääkis kah seda juttu, enne kui kahe siduriga kasti valmis sai ja Lambo, kel seda kasti pole, räägib siiani
Tegelikult saab soovi korral läbi tarkvara ka kahe siduriga kasti häälestada selliseks, et käigud feelingu jaoks hirmsa litriga sisse lähevad ja samas säilitada mõistlikul sõidul sujuvus.
Lexus LFATänapäeval toodetakse paljutki aga see masin on kindlasti parimate hulgas ja mis hinda puutub, siis numbri suurus pole alati oluline, kui eesmärgiks on teha statement, mitte äri. Hea võimalus inimestele kes odavaid autosid ei soovi osta soetada endale sõidumehe masin. IRL on ta väga eksootilise välimusega, pole võimalik segi ajada Itaalia või mõne teise traditsioonilise superautode tootja riigi toodanguga.