Poster |
Message |
Raceboy |
911 GT3 Saugal
Täna sain siis võimaluse sõita 997 GT3-ga Saugal, tegin Autolehe tarvis sõiduproovi (lugu peaks ilmuma järgmises numbris pärast jaanipäeva) ja elamus oli vägev.
Mõned tähelepanekud:
*Mootori iseloom. 8500rpm nn "ujuva" redline'ga (kiiremal sõidul lubab kurvis veidi kõrgemaid pöördeid säästmaks käigu vahetamisest) ja kõrgepöördelise vabalthingava kohta suhteliselt laia momendialaga kone on rajal super. Tagasirgel sai 3. käigu ajada 8100 pöördeni, täpset kiirust ei mäletand vaadata, kuid saan selle DB logist hiljem kätte.
Hääletämber mõistagi ka, GT3 evib sellist vidinat, nagu summutiklapid, mis lasevad saundidel veidi ehedamalt esile tulla ja tava-997st kesisem helisummutus aitas sellele tublisti kaasa.
*Pidurid. Ees 6kolvilised, taga 4kolvilised olid ikka päris karmid: tagasirgel kogutud 3. käigu tippkiiruse võis maha pidurdada nii viimasel hetkel, et hirm hakkas lausa Ja ei nad väsinud ühti, lasime ikka 7-8ringi kaupa järjest.
Juhitavus meeldis, eriti tagamootori kohta uskumatult hea auto tagaosa libisemise piiri tunnetus ja kontrollivõime. 415 hobujõudu suutsid tagumistes kurvides kolmanda käiguga ka 305mm Michelin Pilot Cup Sportid ringi ajama panna ja gaas põhjas tuimalt sõita küll ei saanud.
Juhitavuses jättis aga samas soovida esiosa tunnetus. Oli veidi ebakindle, kuigi päris suur osa on sellel ka selsamal tagamootoril. Kõige etemini sobis mulle kurvi nö sisse pidurdamine, ehk siis nö viskaa tagaosa veidi ette (mõistagi mitte driftimist päris ei pea silmas).
Kokkuvõtteks võib öelda, et tegu on tõelise sportautoga, mis on rajale loodud, mitte linnavahel suristamiseks ja laiamiseks. Tõsi, sellega saab ka tsiviliseeritult sõita, sest sidur on tal kerge ja võtab kenasti ühtlaselt, mitte on/ei ole tüüpi.
Loodetavasti teeb pprz väikese galerii ka mingi aeg valmis.
____________________________
www.vems.ee |
20.06.2007 at 21:55 |
|
I.V.B |
911 GT3 Saugal
Ringiajad oleksid huvitavad teada. Sellega peaks ilma šikaanita mõned tublid sekundid alla minuti saama, eks? |
21.06.2007 at 00:40 |
|
Raceboy |
911 GT3 Saugal
Sõitsime väikest rada, omaniku sõbra parimaks jäi 40,5, omanikul endal 41,2, mul 41,8. Auto omanik polnud autoga veel rajale enne eilset jõudnudki ja varemgi suhteliselt vähe käinud, mul terendasid sõidu ajal silme ees rahapakkide kujutised ja võtsin rahulikult.
GT3 nõuab juhilt palju suuremat pühendumist, kui tavaline 997, millega saab päris kiireid aegu suhteliselt kergelt.
GT3'es on tagasi see vanemate 911-de iseloom, mõistagi palju tsiviliseeritumal kujul.
____________________________
www.vems.ee |
21.06.2007 at 09:00 |
|
pprz |
911 GT3 Saugal
Nagu Raceboy ütles - just sellepärast mulle meeldib see töö Ja Porsche-haigus aina areneb...
(klikk)
____________________________
sergeizjuganov.com |
21.06.2007 at 23:57 |
|
Raceboy |
911 GT3 Saugal
Tänud!
____________________________
www.vems.ee |
22.06.2007 at 08:58 |
|
devilc
Moderator |
911 GT3 Saugal
Mis rehv? Pilot Sport Cup? Ajad tunduvad tagasihoidlikud. Samas, eks auto tahab harjumist ja rada võis must kah olla. OT-l hea juhiga ootaks pigem 38.0 kanti aega... |
25.06.2007 at 11:37 |
|
Raceboy |
911 GT3 Saugal
Rada oli väga liivane, eriti tagakurvides ja kiires kurvis, ja ega sõitjad ka liiga harjunud selle autoga olnud, kõik esimest korda temaga rajal
____________________________
www.vems.ee |
25.06.2007 at 12:48 |
|
jura |
911 GT3 Saugal
Käisin täna täiesti ekspromt esimest korda väikest rada veidi sõitmas ja koos kõrvalistujaga sain 39.89 ajaks... autoks oli stock EVO IX ja rehvid vanad täismustriga Dunlop Super Sport Race'id. Selle järgi julgeks mina GT3-le isegi 37.0 aega pakkuda, teades umbes nende autode ringiaegade vahesid, mis on keskmiselt 0,65 sekundit iga 10sek kohta. |
25.06.2007 at 20:57 |
|
devilc
Moderator |
911 GT3 Saugal
Eks see üks paras benchracing on, aga 37.x aeg ei pruugi GT3-ga võimatu olla. Päris 37.0 ei usu hästi. |
25.06.2007 at 21:35 |
|
peep Moderator |
911 GT3 Saugal
Väikese raja aeg on antud auto puhul ilmselt sama oluline, kui mõne kardiraja aeg või 0-100 kiirendus, need masinad on mõeldud rohkem päris ringradade jaoks. Spa rajal pidin peeglid sisse keerama, et maha ei sõidetaks, kuigi Pärnus tuleks vahe ainult mõni sekund ringi kohta... |
25.06.2007 at 22:04 |
|
Raceboy |
911 GT3 Saugal
Täitsa nõus, sirgel 3. käik lõpuni on ikka vähe, mis vähe. Roolis oli tunda, kuidas tahaks pikal sirgel 4. käigu sama kaugele lasta ja siis pidurite tugevust enne mõnda pikka kiiret kurvi katsetada
____________________________
www.vems.ee |
25.06.2007 at 22:19 |
|
wirx |
911 GT3 Saugal
kas GT3 oli sissesõit tehtud? või tehakse see juba tehase poolt?
täna sain 911 turboga 41.0, kuid rada oli niiske ja tibutas vaikselt, 4 ratast üritasid isegi 160 peal all ringi minna, eelmine kord oli parim 40.4
aga mul on tänavarehvid - taga falkenid ja ees fuldad...GT3-t võiks tõesti nati paremat aega loota suht tehnilisel rajal
aga eks ta ole kallis mänguasi...ei julge kohe alguses ja ka siis, kui võõra oma on
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
26.06.2007 at 23:16 |
1 edit. Last edited 26.06.2007 at 23:29 by wirx
|
Raceboy |
911 GT3 Saugal
GT3-ga on palju raskem kiiret aega saavutada, kui 996TT või 997-ga. Auto omanikul on endal lisaks veel 996TT ja seda ütles ka ta ise. Mul on otsene võrdlus olemas oma kogemuste näol vaid 997 Carrera S-iga ja see andestab vigu palju kergemini.
____________________________
www.vems.ee |
27.06.2007 at 06:52 |
|
que |
911 GT3 Saugal
Tegelikult on see hobiaegade võrdlemine siuke tänamatu tegevus sest nt. viimasel OT'l (Sauga suurel) sõitis nt. stock (minuteada) Seat Leon kiiremini kui üks must 911 turbo.
Aga sai isegi nähtud mõni nädal varem seda masinat seal - ikka päris sportauto - aga muidugi sellise stiili juures on rehvivahetus pärast iga Sauga tretti garanteeritud |
27.06.2007 at 11:24 |
1 edit. Last edited 27.06.2007 at 11:25 by que
|