Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Pikes PeakSel pühapäeval sõidetakse 87 korda maailma kõige kuulsamat ja ilmselt ka karmimat mäkketõusuvõistlust, Pikes Peak. Start antakse 3 km merepinnast ja finish on 4,3 km kõrgusel. Kes on kunagi üle 4 km pikemalt viibinud, see aimab, kuidas sellisel kõrgusel võib olla autoga võistleda. Kes ei ole, need saavad sama tunde kätte läbides Sauga rajal näiteks 15 ringi vene gaasimaskis. Võistlusraja pikkus on 20 km ja see sisaldab 156 kurvi, esimene pool asfaldil, teine kruusal.
Kehtiv rajarekord on aastast 2007 Nobuhiro Tajima poolt sõidetud 10.01,408 ja põhjus miks ma seda kõike siin kirjutan on, et sel aastal üritab Marcus Grönholm koos rootsi rallikrossispetsi Andreas Erikksoniga purustada 10 minuti piiri ja olla Ari Vataneni järel teine soomlane, kes seal võidab. Mees ise on tagasihoidlik, pakub, et Erikkson on temast kiirem aga eks tulemused näitavad. Sõidukiks on neil rallikrossi Ford Fiestad, 800+ hj ja 1200 kg. Tajima on samuti stardis ja mees on suht enesekindel.
Otseülekannet võistluselt saab kuulata nende kodulehe kaudu.
15.07.2009 at 09:59
1 edit. Last edited 27.07.2010 at 10:29 by peep (Moderator)
Pikes PeakJuhul kui pildiloleva autoga Nobuhiro 'Monster' Tajimale tuult alla minnakse tegema - siis ma arvan, et mehed küll tast jagu ei saa(aga ma vist nägin kuskil õiget pilti kah). Nimelt peaks selle riiulikese, mis tagatiivana näib seal, asemel olema midagi märksa toekamat. Kes teatud simude abil Tajima kaussidega sõitnud on - see saab kiirelt aru, mida teeb downforce ja mida suudab auto millel on 800-1000hj + downforce. Avoni sponsitud meeskond pidi RS200ga asja kallale asuma, asjakohane uudis ilmus autolehes, kust on pärit ka pilt Nr2.Uudis ise Näide Nr1 Näide Nr2 Näide Nr3
____________________________
It's not about the result, it's about the emotion.
16.07.2009 at 23:00
1 edit. Last edited 16.07.2009 at 23:57 by veekaheksa
Pikes PeakNagu videos mainitud, võistluse teeb veel keeruliseks asjaolu, et on ainult üks katse - arvestades distantsi lühidust pole vigadele ruumi. Grönholm on on alati enne sõite intervjuusid andes jube tagasihoidlik.
17.07.2009 at 09:15
1 edit. Last edited 17.07.2009 at 09:17 by peep (Moderator)
quote:Honda: Treeningute piltide järgi on Eriksson juba enda Fiesta suutnud päris pilbasteks sõita. Loodetavsti on ikka varuauto ka kaasas.
Ole nüüd ikka! Seal on kaks velge katki, peotäis õõtshoobasid ja uus tagatiiva alumine osa vaja. Paar tundi haamerdamist, rull Mägiaivari teipi ja korras
Pikes PeakTreeningu tulemused:
Driver Name Number Vehicle Run 1 Run 2 Run 3
Nobuhiro Tajima 1 2009 Suzuki SX4 04:44.046 04:37.311 04:36.230
Marcus Gronholm/ Timo Alanne 3 2009 Ford Fiesta 04:51.624 04:50.071 04:45.462
Mark Rennison 200 1984 Ford RS 200 DNS DNS DNS
Andrea Eriksson/ Per Ola Svensson 5 2009 Ford Fiesta DNS DNS DNS
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
Pikes PeakNobuhiro 'Monster' Tajimal oli jälle another day in the Office, nagu näha. Eks proovivad varsti uuesti, loodetavasti ei tulda siis enam kaabuga vehkima :P
____________________________
It's not about the result, it's about the emotion.
quote:Nobuhiro Tajima won the 2009 Pikes Peak International Hill Climb, driving his Monster Sport SX4, for the fourth time in a row, but left the Colorada race feeling somewhat frustrated at failing to beat the ten minute barrier again.
"Monster" took a convincing win though, with a time of 10.15,368 and beating his nearest rival, Paul Dallenbach (Chevy), by well over 30 seconds.
Conditions played a part in the record not being broken this year with Tajima complaining of much loose gravel on the dirt sections. The latter runners were hit by some thunder and lightning with sudden downpours, causing a few delays and leaving the asphalt parts of the hill particularly slippery and treacherous.
Ford had a disastrous time in Colorado with numerous problems throughout the week. Marcus Gronholm could only manage fifth (2nd in the Unlimited Class) overall after his turbo blew 5km from the summit, while Andreas Eriksson rolled his Fiesta out of the event during the race after previously being off in practice earlier in the week. Gronholm did say after that he would like to return next year, but better prepared this time.
Darlington's Mark Rennison had further mechanical woes with his Ford RS200 and could only muster 15th o/a.
Pikes PeakPäris hea: turbo kadus 5km enne finishit ja seda rajal, kus turbo tähendab madala õhurõhu tõttu mootori võimsuses kõike. Selle kohta oli päris hea aeg (ehk siis vast 200hjlise autoga sõidetuna viimased 5km).
Pikes PeakKui 2.0L 800+hj turbomootor peab ilma turbota läbi ajama, siis 5km (1/4 kogu distantsist) järsku mäkketõusu 3km kõrgusel võib tõesti ülim piin olla. Numbreid vaadata, siis Gronholm oleks võinud terve autoga Tajimale tõsist konkurentsi pakkuda.
Minu postist oleks võinud pigem seda välja lugeda, et aegade põhjal paistev Tajima mäekõrgune üleolek ei tulene ainult heast sõiduoskusest ja tasemel autost ,vaid rohkem teiste tehnilisest ebaõnnest.
Minu postist oleks võinud pigem seda välja lugeda, et aegade põhjal paistev Tajima mäekõrgune üleolek ei tulene ainult heast sõiduoskusest ja tasemel autost ,vaid rohkem teiste tehnilisest ebaõnnest.
+1
Mina näen veel lisaks olukorda selle nurga alt, et situatsioonis, kuhu Grönholm sattus, tuli tema sõidumeisterlikkus veelgi ilmekamalt välja.
Pikes PeakÄrgem nüüd hakakem siin oletama. Võitis tugevam. Seda, et teile Grönholm oma punniga rohkem meeldib ja et te vanameistrist lugu ei pea, võiksite te otse välja öelda. Keerutamine on rohkem saunanaiste teema.
Samahästi võin ma väita, et Grönholmi 'ebameisterlikkus' lõhkus täiesti elujõulise turbo vms. Mitte et mul Grönholmi vastu midagi oleks. Tubli mees on. Vapper.
____________________________
It's not about the result, it's about the emotion.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO