register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : BaTCC round 3 järelkaja  
Poster Message
Jesper
 
BaTCC round 3 järelkaja
Ma vaatan et kellelgi polegi nagu mingeid muljeid tekkinud, seega lühikokkuvõte:
- BMW võitis Raimo ja läks EMV arvestuses juhtima
- peaaegu kõik sõitsid hirmus kiiresti, 1:06.000 ei ole enam konkurentsivõimeline ringiaeg BMW Cupi kontekstis
- Super 1600-s on Roland hoo üles saanud, võitis etapi suveräänselt (kvalifikatsioon+mõlemad võidusõidud+mõlemad kiireimad ringid) ja EMV arvestuses tüürib Andresele järgi, vahe on 19 punni. Andresel vist olid mingid probleemid? Auto ei liikunud nii nagu peaks või võiks.
- enda esinemine... &%#(/&"!!! Sellise kiirusega oleks täpselt aasta aega tagasi ehk midagi teha andnud, aga hetkeseisuga uhke punane latern

Üldiselt korraldus töötas mõningaid pisikesi bürokraatlikke totrusi arvestamata hästi, ajakava oli kirurgilise täpsusega paigas ja ma olen täiesti kindel et see tiim oleks ka 4h sõidu korraldusega kenasti hakkama saanud. Loodetavasti ei visanud Roland püssi põõsasse ja proovib uuesti. Meil kahjuks on hoolimata talvel väljendatud suurest huvist kestvussõidu vastu hetkel raskusi ka tavalise sprindiauto jooksutamisega ning selge oli et viimase hetke liitumine oleks ilmselt lõppenud katkise autoga, aga noh üritame areneda :)

BMW Cupi punktiseis: http://www.bmw325cup.com/tulemused-2009
Tulemused MyLapsis: http://mylaps.com/results/showevent.jsp?id=445033

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
13.07.2009 at 11:05 2 edits. Last edited 13.07.2009 at 11:15 by Jesper
peep
 
Moderator
BaTCC round 3 järelkaja
Ma just enda muljed panin kirja oma auto teemasse aga sõit oli päris kõva action...nagu alati.

Jesper, kas Sa saaksid mingi hetk II ja III etapile ka samasuguse tulemuste tabeli tekitada nagu Riia puhul, oleks parem ülevaade etapi tulemustest, sest kes see ikka viitsib linke avada.:)
13.07.2009 at 11:26
Jesper
 
BaTCC round 3 järelkaja
Saan küll, a see tabelite joonistamine on suht tüütu töö ja ma mõtlesin et keda see ikka huvitab :) Õhtul teen ära.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
13.07.2009 at 11:36
uzzac
 
BaTCC round 3 järelkaja
muljed positiivsed. korraldus oli heal tasemel ja ajakava ajas segi 4H sõidu känseldamine. aga lõpp hea kõik hea. oma isiklikku rekordit ei sõitnud aga pühapäevaks leidsin kiirust juurde küll, 1.03.0 pealt 1.02.8 peale, seega sai tänu teiste kergele ebaõnnele lõpetatud neljandana. mõned kerged pudinad pudenesid autol küljest aga selgeks sai see, et ilma laiemate rehvideta kiirust juurde ei ole võimalik saada. veidi raskendas kiiremini sõitmist ka stock T9 kasti ebasobivad ülekanded. nüüd vaja ette ka laiem pastal leiutada ja ongi kõik hea. natuke veel maadleme alajuhitavusega kuid rohi on juba testimisel. üldiselt üle pika aja mõlemad sõidud lõpuni ja korralik tulemus(arvestades konkurentide kiirust). jääme ootama riiat.
13.07.2009 at 12:59
rustang
  
Moderator
BaTCC round 3 järelkaja
Köögipoolelt vaadates oleks saanud asju ka paremini korraldada aga no tegime mis suutsime. Lätlaste omavaheline avarii stardieelses kurvis ja sellele järgnenud Golfi õhulend oli päris hirmus, õnneks ei saanud keegi tõsisemalt viga. Põnevad olid tegelikult kõik kereautode võistlussõidud - oleks vaid pealtvaatajaid rohkem olnud.
13.07.2009 at 14:01
Lembit
BaTCC round 3 järelkaja
quote:
uzzac: natuke veel maadleme alajuhitavusega kuid rohi on juba testimisel.
Mis te esirehvide temperatuuriks saite sõidus?
Edit: tegelikult ütle mõlemate temperatuur
13.07.2009 at 14:11 1 edit. Last edited 13.07.2009 at 14:12 by Lembit
uzzac
 
BaTCC round 3 järelkaja
ühtlaselt 60c tuuris (ilmselgelt vähe). paremale esirattale tuunisime külgkallet ka juurde ja lahkujooksu grammi suuremaks. juhitavuse kohapealt läks igatahes paremaks.
13.07.2009 at 14:18
hall
 
BaTCC round 3 järelkaja
quote:
Jesper:
- Super 1600-s on Roland hoo üles saanud, võitis etapi suveräänselt (kvalifikatsioon+mõlemad võidusõidud+mõlemad kiireimad ringid) ja EMV arvestuses tüürib Andresele järgi, vahe on 19 punni. Andresel vist olid mingid probleemid? Auto ei liikunud nii nagu peaks või võiks.


Kvalifikatsioonis olin ainus slikkidega sõitja, sest lootsin, et sõidujoon kuivab ära. Aga kuna üsna alguses purunes/tuli lahti üks käigukasti kinnitus ning mootor tahtis ümber oma pikitelje liikuma hakata, ei jõudnud ma trajektoori kuivamist ära oodata. Selle kronsa purunemine väänas väljalaske ka veidi sõlme, mis ilmselt hingamist autol paremaks ei teinud.

Esimesest stardist sain enda kohta hästi minema, aga tegin tiigikurvis spinni ja jäin pea pool ringi ülejäänud rivist maha. Paremat neljandast kohast seetõttu ei suutnud saavutada. Teise sõidu start oli traditsiooniline (loe: vaevaline), mille tulemusena jäin jälle viimaseks, mõne ringiga jõudsin kolmandale kohale, kuid sõidu teises pooles tekkinud kerge alajuhitavuse tõttu teist kohta rünnata ei õnnestnud.

Põhiline probleem võrreldes konkurentidega on sirgekiiruse puudumine - kurvilisel osal olen valdavalt kiirem aga sirgetel aeglasem. Eks peab enne järgmist võistlust kapoti all olevad obesed üle lugema ja vajadusel kuskilt juurde hankima. Või siis parandama kg/hj suhet teise muutuja muutmise kaudu.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
13.07.2009 at 15:05
Jesper
 
BaTCC round 3 järelkaja
Heh, ei saa jätta jagamata oma suurt avastust: ma raja peal mõtlesin koguaeg et mis pagana nipiga need kummijäljed ja väljasõidukohad sellised tekivad nagu seal olid, kas tõesti kellelgi on trennis nii rajult käest ära läinud, korduvalt, vms. Nüüd loen foorumitest et seal oli nädalake varem mingi drifti võistlus hoopis :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
14.07.2009 at 09:11 2 edits. Last edited 14.07.2009 at 09:12 by Jesper
uzzac
 
BaTCC round 3 järelkaja
pildimaterjali on küll jube kesiselt ürituse kohta :(
17.07.2009 at 12:12
hall
 
BaTCC round 3 järelkaja
quote:
uzzac: pildimaterjali on küll jube kesiselt ürituse kohta :(

Lätakatel midagi on: http://www.balticrace.lv/ja/2009%20Baltic%20Championship%203/album/index.html


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
17.07.2009 at 13:00
Jesper
 
BaTCC round 3 järelkaja
Kes punase X3 rajale lasi :) http://www.balticrace.lv/ja/2009%20Baltic%20Championship%203/album/slides/IMG_6640.html

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
17.07.2009 at 13:13
uzzac
 
BaTCC round 3 järelkaja
seda galeriid näinud ja thats about it
17.07.2009 at 16:45
matukas
  
BaTCC round 3 järelkaja
Peep, piltidelt vaatan, et istud CUP autos mõnedega võrreldes tunduvalt kõrgemal. Või mu nägemine petab?

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
17.07.2009 at 17:27 1 edit. Last edited 17.07.2009 at 17:27 by matukas
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : BaTCC round 3 järelkaja  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.