Poster |
Message |
Silwer |
Eesti BMW Klubi Cup 2009 III etapp - AUDRU 19.07.2009
Eesti BMW Klubi Cup 2009 III etapp
Selle hooaja kolmas EBK Cup saab toimuma pühapäeval - 19.07.2009.a Pärnu lähedal Audru ringrajal. Registreerime ürituse ka EAL-is ja siis saavad sõita ka EAL kaardiga autod.
LUGEGE PALUN KA ÜRITUSE REEGLEID: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=65&t=51832
***Ajakava:
10.00-12.30 Registreerumine, samal ajal on rada avatud registreeritud osalejatele tutvumiseks
12.30 Osalejate koosolek
12.45 Stardib A klass, jooksvalt läheme üle B ja V klassile
14.15 Paus u. 15 min
14.30 Stardib II voor
15.45 Paus u. 15 min
16.00 Stardib III voor
17.30 Võistlussõitude lõpp
17.30-18.00 Vaba rada osalejatele
18.00 Autasustamine
* ajakava on umbkaudne ja oleneb osalejate arvust. Kui rahval isu siis võib vaba rada korrata veel ka peale autasustamist.
Osalemine maksab 400 eek. Erinevalt varasemalt on antud ürituse eest vajalik osalustasu tasumine pangaülekandega enne 16.07.2009. Kui saadate e-mailiga oma registreerimisandmed siis saadan vastuseks pangarekvisiidid kuhu raha kanda.
KES PLAANIVAD OSALEDA, KASUTAGE PALUN KASUTAGE VARAKULT EELREGISTREERIMIST JA SAATKE E-MAIL: silwer (ätt) email ee - TÄHELEPANU! Uus email...
Maili palun märkida:
- foorumi kasutajanimi; õige nimi; auto mark ja mudel; litraaž / võimsus kw; rehvitüüp*; võistlusklass**
* Rehvitüüp: T - Tänavarehv; TS - Tänavalegaalne slikk; S - Võistlusslikk
** Võistlusklass: A; B või V (V = kõik muud autod mis ei käi A ja B klassi REEGLITE alla). Klassi täpsemaks määramiseks palun lugege EBK BMW Cup alafoorumis olevaid REEGLEID.
Eelregistreerimise nimekirja alusel moodustakse stardijärjekord. Proovin panna enam-vähem võrdsed autod/sõitjad korraga rajale et ei tekiks "jalgu jäämist".
Jutuvada ja registreeritud osalejate nimekiri tekib siia: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=65&t=51832
Täiendaf info:
Hetkel on registreeritud väga tagasihoidlik arv autosid, ehk siis sõita peaks saama "oksendamiseni". Arvan et üritusel osaleb umbes 20-30 autot. Rada on meil renditud terveks päevaks. Kui peaks ootamatult tekkima oluliselt rohkem sõitjaid siis teeme ürituse pikemaks et kõik ikka isu täis saaksid sõitmisest. Võistlussõitude ajal on rajal korraga kolm autot. BMW-d mis vastavad reeglitele sõidavad A või B klassis. Muud marki autod ja BMW-d mis reeglitele ei vasta sõidavad V klassis. Autasustamine viiakse läbi kõigis kolmes klassis. Auhindu ei ole, küll on aga diplomid ja medalid.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
07.07.2009 at 10:51 |
|
devilc
Moderator |
Eesti BMW Klubi Cup 2009 III etapp - AUDRU 19.07.2009
Noh, sõbrad vabal-rajal-kiire-ring-ilma-segajateta fännid, siin on teie võimalus. |
07.07.2009 at 11:00 |
|
Silwer |
Eesti BMW Klubi Cup 2009 III etapp - AUDRU 19.07.2009
Vähe, väga vähe on registreeritud sõitjaid. Palun ikka aktiivsemalt oma osalemissoovist teada anda, raha ülekanne ära teha ja pühapäeval sõitma tulla...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
14.07.2009 at 13:03 |
|
BlueStang |
Eesti BMW Klubi Cup 2009 III etapp - AUDRU 19.07.2009
täitsa tuleks, aga kardan et ei leia viimasel OT-l otsasaanud rehvi asemele selleks ajaks uut 225/50/16 mpsc
tea kuidas oleks sõita, kui ees alajuhitavuse vältimiseks head rehvid ja taga mingi plastikjuust? |
16.07.2009 at 09:47 |
|
hall |
Eesti BMW Klubi Cup 2009 III etapp - AUDRU 19.07.2009
quote: BlueStang: täitsa tuleks, aga kardan et ei leia viimasel OT-l otsasaanud rehvi asemele selleks ajaks uut 225/50/16 mpsc
tea kuidas oleks sõita, kui ees alajuhitavuse vältimiseks head rehvid ja taga mingi plastikjuust?
Miks sa enam 230/610/17 Dunlopit ei kasuta?
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
16.07.2009 at 10:25 |
|
Lembit |
Eesti BMW Klubi Cup 2009 III etapp - AUDRU 19.07.2009
quote: BlueStang: tea kuidas oleks sõita, kui ees alajuhitavuse vältimiseks head rehvid ja taga mingi plastikjuust?
Paremad rehvid pannakse ikka taha.
Ootamatult tekkinud alajuhitavus viib sind laugelt kurvist välja. lased gaasi maha ja asi läheb paremaks.
Ootamatult tekkinud ülejuhitavus viib sind näiteks kiires kurvis juhtudes tiigi suunas ja gaasi mahalaskmine ei paranda asja oluliselt ennem, kui kiirus on langenud. Kiirus aga võib langeda juba katuse hõõrdetegurit kasutades
|
16.07.2009 at 11:03 |
|
peep Moderator |
Eesti BMW Klubi Cup 2009 III etapp - AUDRU 19.07.2009
quote: BlueStang:tea kuidas oleks sõita, kui ees alajuhitavuse vältimiseks head rehvid ja taga mingi plastikjuust?
Umbes nagu minu autoga viimasel etapil märjal rajal, TÄPE !
|
16.07.2009 at 22:12 |
|
BlueStang |
Eesti BMW Klubi Cup 2009 III etapp - AUDRU 19.07.2009
quote: serõi: quote: BlueStang: täitsa tuleks, aga kardan et ei leia viimasel OT-l otsasaanud rehvi asemele selleks ajaks uut 225/50/16 mpsc
tea kuidas oleks sõita, kui ees alajuhitavuse vältimiseks head rehvid ja taga mingi plastikjuust?
Miks sa enam 230/610/17 Dunlopit ei kasuta?
mul sellel autol 16 velg
to lembit: stangil on see ülejuhitavus alaline probl igasugu rehvidega, kuidagi olen liikuri sellesuunaliste tujudega harjuma hakanud, aga tavarehvidega sõites ilmnes ühel saugapäeval hoopis alajuhitavus |
17.07.2009 at 07:21 |
1 edit. Last edited 17.07.2009 at 07:24 by BlueStang
|
Lembit |
Eesti BMW Klubi Cup 2009 III etapp - AUDRU 19.07.2009
quote: BlueStang: stangil on see ülejuhitavus alaline probl igasugu rehvidega, kuidagi olen liikuri sellesuunaliste tujudega harjuma hakanud, aga tavarehvidega sõites ilmnes ühel saugapäeval hoopis alajuhitavus
Ülejuhitavus on muidugi tagasilla ümberehitusega ravitav, aga kui ei ole soovi autot liialt tuunida, siis muidugi tuleb harjuda. Kas sellest snap-oversteerist said lahti?
|
17.07.2009 at 10:19 |
|
BlueStang |
Eesti BMW Klubi Cup 2009 III etapp - AUDRU 19.07.2009
quote: Lembit: quote: BlueStang: stangil on see ülejuhitavus alaline probl igasugu rehvidega, kuidagi olen liikuri sellesuunaliste tujudega harjuma hakanud, aga tavarehvidega sõites ilmnes ühel saugapäeval hoopis alajuhitavus
Ülejuhitavus on muidugi tagasilla ümberehitusega ravitav, aga kui ei ole soovi autot liialt tuunida, siis muidugi tuleb harjuda. Kas sellest snap-oversteerist said lahti?
ega ma seal masinaga midagi teinud ei ole - tuleb, lihtsalt enda tagaosaga tunda, millal SNAP tahab tekkida ja midagi ette võtta, et TÄPE ei tuleks
|
17.07.2009 at 11:02 |
|
Silwer |
Eesti BMW Klubi Cup 2009 III etapp - AUDRU 19.07.2009
Rääkides nüüd üritusest endast kah siis on vast üks tähtsamaid asju ilmateade. Erinevad allikad pakuvad küll natukene erinevaid prognoose aga üldiselt tundub et tuleb päris palav ilma ja sooja on kuni 30 kraadi. Mõningate allikate väitel on õhtul võimalus korralikuks äikesevihmaks.
Ilmateated:
http://www.ilm.ee/parnu/
http://www.yr.no/place/Estonia/Pärnumaa/Audru/
http://freemeteo.com/default.asp?pid=22&la=1&gid=592351&nDate=2
http://www.meteoprog.ua/en/weather/Pjarnu/
Igal juhul tasub kontrollida üle autode jahutussüsteem ja võtta endale ka kõvasti juua kaasa ning müts kindlasti pähe et kuumusega päris lolliks ei läheks.
--------------
Nagu EBK foorumist näha siis registreeritud osalejaid kes raha on ka üle kandnud on hetkel vaid 19. On teada et mõned peaksid kindlasti veel tulema aga nad on lubanud siis kohapeal maksta. Igal juhul on meid päris vähe ja kui kellegil veel tekkis soov sõita siis andke oma registreerimisandmetest mulle e-mailile teada (siis saan teid panna "õigele" kohale stardijärjekorras) ja tasuda saab siis juba kohapeal...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
17.07.2009 at 13:07 |
|
Silwer |
Eesti BMW Klubi Cup 2009 III etapp - AUDRU 19.07.2009
Stardijärjekord:
A-klass
nr Osaleja
1 Janek Olop BMW 318is E36 103kw; TS;
2 AndresS, Andres Simuland, BMW318iS E30, 1.8 100kW, TS
3 Valdek; Valdek Eesalu; BMW 318iS E30; 1,8 109kW; TS (tasutud?)
4 Antti22, Antti Kangro, BMW 318iS, 1,8l 103kw, S, A
5 Raunom, Rauno Makkonen, BMW 318i E 46, 2,0 105 kw; T
6 Risto Mäesalu BMW 318iS E36 103kW; TS
7 indro; Indro Päll; Bmw 318IS Coupe; 1,8 / 103kw; T või TS
8 Ruut, Ruut Rätsepp 320i 92kW, T
9 iksu, Ivo Lasn, BMW 318iS E30, 1,8 109kw, TS
10 Bronco, Argo Kangro, BMW 318iS, 1,8l 103kw, S, A
11 Lauri Makkonen, BMW 318 i / E 46, 1995/105 kw T
B-Klass
nr Osaleja
12 Krst, Kristo Mägi, BMW e30 2,5 125+kw, TS
14 MESHUGGAH Nikita Tsasovskih BMW E36 328ci 150kw, T
15 Sergei Ivasik, BMW 323ti E36, 2.5 125kw, T
16 Sergei Ignatjev; BMW M5 E39; 4.9 294kW; T (tasub kohapeal)
17 Sergei Kulp, BMW 850, 5.4, 240kW, T (tasub kohapeal)
18 weix2000, Veiko Karlis, BMW 325 E30 2,5 126kw, T
19 Jaanus K; Jaanus Kond; BMW 325 E36; 2,8/141kW; TS
20 Aaro Tuulik, BMW 318i E30, 2,5 125kW, T või TS
V-klass
nr Osaleja
21 Jaan Tatikas, Eiki Lill, BMW E30 M3, 147kw, S (tasub kohapeal)
22 Silwer, Silver Aiaste, BMW 325i E30, 2,8 150+ kw, S
23 Konstantin Vedennikov, BMW 520, 3.6 232kW, TS (tasub kohapeal)
24 Joonas, Joonas Künstler, Porsche 944S 1988, 140 kW 2,5L, TS
25 Graabel, Ahto Kruus, Audi 90 2,3L 123 kw, TS (tasub kohapeal)
26 verylame; Vjatšeslav Kartoškin; Mitsubishi Lancer; 1.8 103kw; T (tasub kohapeal)
27 mart154; Mart Jakobson; BMW 325i e30, 140kw; T
28 Toom; Künter Toomingas; VAZ 2105; 1,8/103 kw; TS
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
18.07.2009 at 13:39 |
|
|