Poster |
Message |
Raceboy |
OT Integrale teemast ära
quote: JustMe: Ning räägiti ka, et mootor madalalt käib rahulikult ning siis kui turbo taha tuleb, siis on jube pöördemoment. Et just rada sõita on temaga keeruline tänu sellele ootamatule jõule.
No ma ei tea, mis seal nii ootamatut on? Olles ise Evo II-ga sõitnud rajal, siis mingit meeletut momendikasvu nüüd küll ei tule ja rajal on iga autoga keeruline sõita, kui kurvis pöörded õigest pööretevahemikust allapoole lased.
Hobiautoks on Integrale üks vingemaid ja mis hobiautot siis "putitama" ei peaks?
____________________________
www.vems.ee |
25.03.2009 at 23:53 |
|
JustMe |
OT Integrale teemast ära
quote: Raceboy: quote: JustMe: Ning räägiti ka, et mootor madalalt käib rahulikult ning siis kui turbo taha tuleb, siis on jube pöördemoment. Et just rada sõita on temaga keeruline tänu sellele ootamatule jõule.
No ma ei tea, mis seal nii ootamatut on? Olles ise Evo II-ga sõitnud rajal, siis mingit meeletut momendikasvu nüüd küll ei tule ja rajal on iga autoga keeruline sõita, kui kurvis pöörded õigest pööretevahemikust allapoole lased.
Hobiautoks on Integrale üks vingemaid ja mis hobiautot siis "putitama" ei peaks?
Võrreldi seda näiteks Mitsu Evo ja Subaruga, mis käivad ühtlasemalt kogu pöörete ulatuses. Ise sõitnud pole, lihtsalt "netitarkus".
Putitamine on üks asi aga elektrikalad süsteemis on üks keerulisemaid asju, sest vea üles leidmine võib võtta väga kaua aega ning tegelikult võis viga täiesti lihtne asi olla.
Aga eks loodame, et jõuab see auto ka meil rajale ükskord
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
26.03.2009 at 09:25 |
|
Raceboy |
OT Integrale teemast ära
"Ühtlasemalt kogu pööretevahemikus" tähendab turbomootori puhul (vähemalt tavalise, mitte VGT, sequential süsteem jne) seda, et turbiinikoda ün ühel autol tibatilluke ja ülemine ots pehmeltöeldes astmaatiline.
Olles sõitnud päris mitme Mitsu Evo ja Subaruga, siis Integrale pakub selgelt suurimat fiilingut ja ringiaja suhtes jääb (kui jääb) alla vaid veermiku osas, sedagi tehaseautosid võrreldes.
____________________________
www.vems.ee |
26.03.2009 at 14:52 |
|
JustMe |
OT Integrale teemast ära
quote: Olles sõitnud päris mitme Mitsu Evo ja Subaruga, siis Integrale pakub selgelt suurimat fiilingut ja ringiaja suhtes jääb (kui jääb) alla vaid veermiku osas, sedagi tehaseautosid võrreldes.
Kui see auto ükskord liikuma saab ning mõnele Opentrackile ka tuleb, siis saab võrrelda seda, kuid ma miskipärast ei usu seda.
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
26.03.2009 at 15:36 |
|
imre |
OT Integrale teemast ära
Integrale jääb rajal alla isegi tänapäeva hot hatchidele, rääkimata Evo´st ja Sti´st. Eelmine aasta shikaaniga sõitis kollane Deltona 1.08.6. Omanik on vist käinud ka ilma shikaanita sõitmas.
Iseenesest on tegu väga laheda sõidukiga ja fiilingut on kindlasti tunduvalt rohkem kui hot hatchidel. |
26.03.2009 at 16:38 |
|
veekaheksa |
OT Integrale teemast ära
quote: imre: Integrale jääb rajal alla isegi tänapäeva hot hatchidele, rääkimata Evo´st ja Sti´st. Eelmine aasta shikaaniga sõitis kollane Deltona 1.08.6. Omanik on vist käinud ka ilma shikaanita sõitmas.
Iseenesest on tegu väga laheda sõidukiga ja fiilingut on kindlasti tunduvalt rohkem kui hot hatchidel.
Ma arvan, et kui serõi hirmus maailma kiireim mees rajal oleks tahtnud olla, siis oleks ta mõne kiirema auto ka ostnud. Millegipärast ei tunne ma endas erilist fiilingut tekkimas kui teema R4 mootoriga valeveoliste(esiüherattaveoliste) piima järel käimiseks mõeldud kolmeusteliste peale läheb. Aga see on ka võibolla kasvatuse viga.
|
26.03.2009 at 17:22 |
|
imre |
OT Integrale teemast ära
Minu jutt käis siiski Raceboy ja JustMe dialoogi kohta. Kuid vastuseks Sinule, siis ma arvan, et siin foorumis on küll äärmiselt vale mingile veoskeemile valevedune öelda. |
26.03.2009 at 17:35 |
|
Lembit |
OT Integrale teemast ära
quote: Raceboy: "Ühtlasemalt kogu pööretevahemikus" tähendab turbomootori puhul (vähemalt tavalise, mitte VGT, sequential süsteem jne) seda, et turbiinikoda ün ühel autol tibatilluke ja ülemine ots pehmeltöeldes astmaatiline.
Sellel konkreetsel Integrale'l ei ole enam tehaseturbo. Liiga väikse turbiinikoja probleemi ei tohiks seal esineda.
Ja veekaheksale infoks, et minuteada veab konkreetne auto VÄHEMALT 3 rattaga... natuke süvenemist teemasse ei teeks paha. |
26.03.2009 at 17:38 |
|
veekaheksa |
OT Integrale teemast ära
Ma olen 100% kursis antud teemas käsiteldava auto veoskeemiga, ja seda ma valeveoliseks ei nimeta. Aga kui keegi hakkab väitma, et esiveduse tänapäevapüssiga on lahe fiiling sõita ja et see antud teemas olevat masinat igast asendist rajal nullib, siis tundub mulle see väga OT'na siin teemas. See, et tänapäeval on mõni kurgikäru kiirem kui antud Lancia klassik, on ilmselge. Kuid sellele heale reklaamile vaatamata ei ostaks ma endale pikemas tulevikus FWD tänapäevakiirliikurit. |
26.03.2009 at 18:05 |
|
devilc
Moderator |
OT Integrale teemast ära
quote: veekaheksa:Aga kui keegi hakkab väitma, et esiveduse tänapäevapüssiga on lahe fiiling sõita ja et see antud teemas olevat masinat igast asendist rajal nullib, siis tundub mulle see väga OT'na siin teemas.
Selle eri otsa vedude teema tõid sisse Sina ja see on tõepoolest OT. Katsuks nii, et selles foorumis jätaks need lõputud vaidlused vaidlemata, eks? |
26.03.2009 at 18:21 |
|
peep Moderator |
OT Integrale teemast ära
Jube ot, splittisin ära. Ka minuarust lugege tähelepanelikumalt enne kui teemat arendate. |
26.03.2009 at 18:22 |
|
Raceboy |
OT Integrale teemast ära
Jälle on splititud teema esimeseks postitajaks Raceboy
____________________________
www.vems.ee |
26.03.2009 at 18:25 |
|