Poster |
Message |
joonas |
Õlirõhu sõltumine pööretest ja õli ülerõhu klapp
Netist uurides olen mitmes kohas näinud sellist reeglit, mis ütleb, et iga tuhande pöörde kohta peaks olema 0,7 bar õlirõhku.
Kas keegi oskab seda kommenteerida? Millised on ringraja autode õlirõhud 6000 pöörde juures ja kõrgemal?
Õli ülerõhu klapp on selleks, et liigse rõhu korral osa õlist panni tagasi lasta.
Millised on kõrgemat pööretel käivate mootorite ülerõhuklappide avanemise rõhud?
Tegin täna sooja mootoriga järgmised mõõtmised. Hetkel sees Motuli 10W40 pöölsünteetiline õli. Kahjuks õli täpset temperatuuri ei tea, kuid mootor oli soojaks lastud kohapeal seistes ja õues. Jahutusvedeliku temperatuur oli 90 kraadi C kandis.
1. Tühikäik 2 bar
2. 2000 pööret 4 bar
3. 3000 pööret 4,6 bar
4. 4000 pööret 4,9 bar
5. 5000 pööret 4,9 bar
6. 6000 pööret 4,9 bar
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
21.03.2009 at 21:08 |
|
hall |
Õlirõhu sõltumine pööretest ja õli ülerõhu klapp
Mul on vabalthingaval 1.6 mootoril õlirõhk tühikäigul ca 2 ja kõrgematel pööretel kuni red lineni (praegusel juhul 8400 rpm) konstantselt ca 5,0.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
22.03.2009 at 10:08 |
|
vvt |
Õlirõhu sõltumine pööretest ja õli ülerõhu klapp
Tavaliselt ongi reduktsiooniklapp seatud kuskil 5,0 bar peale.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
22.03.2009 at 20:43 |
|
|