Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Ehtne VFTSKahjuks ma neid motors24 videosid ei näe, seda artiklit olen lugenud: http://www.rally.ee/?a=a009&b=7082 aga ei ole veel selle masina ehtsuse üle kuskil vaielda jõudnud, sest ei tea mida arvata. Originaalne toodeti vähe ja neid jagati teadagi kuidas.
Küsiks esimese asjana kas puur, kõik uksed, kapott ja pagasnikuluuk on alumiiniumist?
Ehtne VFTSSelle asja väärtus on just selles, et tegemist on sellesama autoga, millega Metsad Jyväskyläs käisid. VFTS on ta ikkagi tinglikult, kuna suurim tükk, mille Stasis Brundza sinna külge kruvis, turvapuur, on välja vahetatud.
Alumiiniumluugid tulid kasutusele alates mingist aastast (peast ei tea), selle konkreetse auto aluuksed ja luugid on ka ringi vahetatud - sellest oli ka juttu, et säilinud uks pannakse näitusele välja. Algsed VFTS-id olid ka klaasiringiga - sellel autol on juba näha plastikut. Ma ei tea mis aastast see muudatus tuli või kas üldse VFTS tehases klaase plastig aasendati. Vanadel VFTS reklaamfotodel on uksed klaasidega. Samas jälle hilisema aja Eedo Raide VFTS reklaampostkaardil on plastaknad, aluluugid ja kogu mäng. Kusagil arvutis oli mul olemas üks homologeeringu paber Lada kohta - seal on kõik lubatud muudatused kirjas, eks neid muudatusi homologeeriti aegade jooksul juurde.
Raide mehaaniku Jaak Aguraiujaga olen rääkinud VFTS-ide teemal ja ta ütles, et vähem või rohkem ehitati tehasest tulnud VFTS-id kohe ümber kuna nii nagu vene ajale kohane ei olnud see asi tehasest tulles rallisõiduks päris "valmis", samuti oli sõitjatel personaaalseid eelistusi.
Ühel fooruikaaslasel on hoovipeal ka päris VFTS õige kere ja õige puuriga, hetke üldseis autol ei ole eriti hea kuid mõningase panustamisega saaks sellest taastada VFTS-i nii nagu see Brundza väravatest välja veeres.
quote:rustang:
Ühel fooruikaaslasel on hoovipeal ka päris VFTS õige kere ja õige puuriga, hetke üldseis autol ei ole eriti hea kuid mõningase panustamisega saaks sellest taastada VFTS-i nii nagu see Brundza väravatest välja veeres.
Seda on ju ka OT-l nähtud
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Ehtne VFTSTuleb meelde Karksi kolhoosi ralliklubi saatus:kolhoosi laiali minekul jagati nn. osakute eest kolhoosi vara laiali ja ka ralliklubi vara.Nii siis juhtuski,et VFTS -idest ja Samaratest sikutati puurid välja,sisu sisse tagasi ja müüdi maha tava autode pähe maha
Ehtne VFTSTsipa veel Vene "rajatehnikat" ehk siis Kaiu krosside ZAZ 968M: Video
Isiklikult on mul siiralt kahju, et neid seal enam endisel kujul ei toimu, sest see oli noortele ikka jube hea kasvulava. Sama sapikagagi ju poiss oli algul tagurpidi pidevalt, pärast aga arenes ja ronis kogu aeg poodiumile ja nüüd on rahvasprintide noorte esiotsas kogu aeg.