register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : 997.2 GT3  
Poster Message
peep
 
Moderator
997.2 GT3
Drivers Republic First Look

Nagu ikka, suurem mootor, rohkem võimu, parem aerodünaamika, parem stabiilsuskontroll, ühesõnaga hea asi läks veel paremaks...

Kaks vinget lisa on juurde tulnud, keskmutriga veljed ja "aktiivsed" mootoripadjad. Sõidad rahulikult on pehmed, annad hagu, muutuvad jäigaks.
29.01.2009 at 23:07 2 edits. Last edited 10.02.2015 at 08:34 by peep (Moderator)
matukas
  
997.2 GT3
Ma ei saa siiani aru, miks keskmutriga süsteem pole massidesse jõudnud (vbl disaini pärast?). Igatahes teretulnud nähtus sellisel massinal.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
30.01.2009 at 00:04
uzzac
 
997.2 GT3
vb tegu anti kasutajasõbralikkusega või detaili liigse hinnaga? lihtsalt pakun

endale küll meeldiks :D
30.01.2009 at 09:09
peep
 
Moderator
997.2 GT3
Ma pakun, et asi eelkõige selles, et kui tava süsteemiga jäetakse üks mutter lahti ei ole hullu aga ühe mutri süsteem on kasutaja vigade suhtes tundlikum. Ja lisaks, ega seal tavalise auto puhul mingit vahet pole, kas üks või mitu mutrit ? Hind ka muidugi.
30.01.2009 at 10:15
Cardo
 
997.2 GT3
et muidu on rattavõti 17 või 19, aga siis keskmutriga peaks traktorivõti kaasas olema, nummer 56 ve :D
30.01.2009 at 10:18
Lembit
997.2 GT3
quote:
Cardo: et muidu on rattavõti 17 või 19, aga siis keskmutriga peaks traktorivõti kaasas olema, nummer 56 ve :D
Mobiiltelefon peaks kaasas olema. Helistad pamperisse, kes veab auto sertifitseeritud töökotta, kus ollakse võimelised ratast vahetama ja endale kutsud takso järgi :)
See muidugi juhul, kui sa autot ebasihipäraselt kasutad. Kui sihipäraselt kasutad, siis tühja rehvi korral ronid autost välja, viskad kiivri röökides metsa ja lähed oma tiimibussi riideid vahetama/massaazi. :) Rehvi ja kiivriga tegelevad edasi juba teised mehed.
30.01.2009 at 10:24
Ivalo
 
997.2 GT3
Vägev auto, kui UK hinnaga Euroopas müüdaks, poleks üldsegi paha, nael on ju euriga peaaegu sama hetkel. Aga oleks on paha poiss.:)
30.01.2009 at 11:08
imre
997.2 GT3
Üks hea lisa (või on standart?) on nina tõstmise-langetamise süsteem. Kui see lisa olemas, siis võib seda autot igapäevaselt ilma probleemideta kasutada. Muide, Carrera GT oli ka ühe mutriga kinnitus.
30.01.2009 at 13:51
wirx
  
997.2 GT3
tiba rohkem pilte siin http://www.motorauthority.com/gallery/2010-porsche-911-gt3/2009-porsche-911-gt3-facelift-001.html
ja video ning täpsem inf porsche lehelt http://www.porsche.com/microsite/911gt3/flash/default.aspx?language=en-us&market=PCNA&pool=usa&browser=other&instance=313&variant=§ion=&showintro=true&bandwidth=dsl&width=1280&height=1024&specialguest=0




____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
30.01.2009 at 14:16
MESHUGGAH
  
997.2 GT3
A vot ma ei saa aru miks nuud on 3,8 , varem oli 3,6 selleparast, et homologeeringu saada FIA GT ja ALMSi jaoks. Kas on reeglid muutunud?

____________________________
www.angelar.ee
09.02.2009 at 23:33
Jesper
 
997.2 GT3
Ma ei ole küll nüüd kursis mida sa täpselt mõtled "varem" all, aga hetkel on NA GT2 mootori max töömaht 8 liitrit.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
10.02.2009 at 02:03
MESHUGGAH
  
997.2 GT3
Sellest homo asjast kirjutati siin: http://autoreview.ru/archive/2006/09/carrera_gt_911_gt3/
Ja GT2 toomaht oli vist 3,6 aastal 2006-2007-2008- Ja GT1 voib kuni 8olla. http://www.fia.com/en-GB/archive/Pages/en.aspx

____________________________
www.angelar.ee
10.02.2009 at 11:27 1 edit. Last edited 10.02.2009 at 15:02 by MESHUGGAH
Jesper
 
997.2 GT3
Nojah, kuna mul lähitulevikus pole plaanis GT2 klassi masinat homologeerida :) siis ma pole väga süvenenud nendesse eri variantidesse, aga süsteem peaks olema kaheosaline: üks variant on toota mingi suur kogus baasmudelit ja siis seda tuunida veidi lõdvemate reeglite järgi stiilis WRC, teine variant on teha mingi väike kogus homologeeringu-specialeid ja need maha müüa, samas siis ei tohi jälle suurt midagi muuta. 8l reegel on otse FIA reegliraamatust.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
10.02.2009 at 15:09 1 edit. Last edited 10.02.2009 at 15:09 by Jesper
peep
 
Moderator
997.2 GT3
GT3 RS



Link
19.08.2009 at 11:45 1 edit. Last edited 19.08.2009 at 11:48 by peep (Moderator)
uzzac
 
997.2 GT3
see peaks olema NSFW

puhas seks ju
19.08.2009 at 11:46
peep
 
Moderator
997.2 GT3
Walter Rohrl to race at Nurburgring

Ehk siis tänavaautoga minnakse 24 h. sõitma. Ilmselt siiski slikkidel ja vastava turvavarustusega. Porsche foorumites juba irvitatakse, et loodetavasti jaapanlased ei tule GTR'iga, sest selle vastu ju ei saa - vähemalt esimesel ringil mitte. :)
19.12.2009 at 21:35
wirx
  
997.2 GT3
RS ka nüüd väljas
444hj
44mm laiem tagumik
1370kg (sealt on veel võimalik alla minna)
Vario-cam
http://www.evo.co.uk/news/evonews/243349/porsche_gt3_rs.html
http://www.6speedonline.com/forums/gt3-gt2-gt/201340-autocar-997-mk2-gt3-rs-first-drive.html
http://www.6speedonline.com/forums/gt3-gt2-gt/201975-yet-another-glowing-2010-gt3-rs-review.html


____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
16.02.2010 at 22:50
peep
 
Moderator
997.2 GT3


Nädalapäevad vana uudis. Porsche läheb selle aasta Nürburgringi 24 h. sõidule lisaks tänavaautole ka hübriidiga. Selle teostus on tavapärasest erinev, kasutades akude asemel energia salvestamiseks hooratast ja saab väga huvitav olema, kuidas asi reaalsel võidusõidul toimib ? Link täpsemale tehnoloogia alasele infole.
20.02.2010 at 18:22
wirx
  
997.2 GT3
Kes ütles, et uued Porsched enam ralli sõitmseks ei kõlba :)
Porsche 997 R GT Rally



____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
14.01.2015 at 21:46 2 edits. Last edited 14.01.2015 at 21:47 by wirx
BlueStang
 
997.2 GT3
quote:
peep:

Nädalapäevad vana uudis. Porsche läheb selle aasta Nürburgringi 24 h. sõidule lisaks tänavaautole ka hübriidiga. Selle teostus on tavapärasest erinev, kasutades akude asemel energia salvestamiseks hooratast ja saab väga huvitav olema, kuidas asi reaalsel võidusõidul toimib ? Link täpsemale tehnoloogia alasele infole.

Hoorataga võib päris huvitav olla - kui enne kurv pidurdamisel hoorattal nüüd pöörded üles aetakse, siis peaks tekkima güroskoobi efekt ja masin peaks tahtma otse minna - huvitav, kas hooratas on täpselt kere keskpunkti toodud, või ette, et kompenseerida porschele iseloomulikks tagaotsa otsemineku soovi.


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
18.01.2015 at 11:16
ESipp
 
997.2 GT3
http://www.worldcarfans.com/115011987494/porsche-says-911-will-eventually-be-all-turbo-except-gt3

Ühesõnaga ainult GT3 RS jääb vabalthingavaks.
Iseenesest mõistetav, samas kahju. See on ikka omapärane kui üks mudel on turbo ja kannab seda nime. Kogu stoori (vähemalt sellest hetkest edasi, kui asjad sassi keeratakse) kergelt devalveerub imho...

____________________________
On the 8th day, God created boost.
19.01.2015 at 20:54
wirx
  
997.2 GT3
Eks BMW jpt automarkidega oli see segadus juba ammu, vanasti istus 328 kapoti all 2.8L nüüd 2L ja eks neid näiteid ole palju veel.

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
20.01.2015 at 17:40
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : 997.2 GT3  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.