register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00  
Poster Message
Jörm
 
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
Teeks Motors24 kontoris 28.01 kell 18.00
Vabaõhumuuseumi tee 4, Tallinn, 3 korrus
Auto saab jätta Rocca Al Mare neste või Hesburgeri juurde, see on peale bowlingut teine maja linnapoolt tulles, esimene sarnasest nelikust.

Teemad:
Uuesti räägiks kalendrist kuna kõik kuupäevad muutusid.
Käiks korra veel tehnilised tingimused läbi.

Lauri

____________________________
Amper Racing
20.01.2009 at 13:49
peep
 
Moderator
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
Reeglitest, meenus üks asi.

Eelmisel aastal olid kõik sõidud suht normaalse temperatuuriga ilmadega ehk polnud eriti palav. Kuid sellest hoolimata läheb võistluse käigus salongis päris kuumaks. Samas meil millegipärast kohtunikud pole üksmeelel selles suhtes, et kui on aknavõrk, siis tohib ka lahtise aknaga sõita. Eesti võistlustel justkui lubati, kuigi iga jumala kord peeti rajale sõites kinni ja oli vaja eraldi seletada, et olen rääkinud peakohtunikuga ja see lubas. Lätis ma sõitsin kinnise aknaga ehk ei tea nende arvamust aga Leedus lubati Eikile konkreetselt disklaff anda kui aken kasvõi natukene lahti on. Tunniajasel sõidul kippus vägagi palavaks minema. Ja meie plaanime 4 tunni sõitu järgmine hooaeg.

Eesmärk vist pole ju endale tõestada, et saame hakkama raskuste kiuste, vaid võistlemist ja sõitu nautida ? Mujal maailmas on pikkadel sõitudel korralik õhuvahetus ja vedeliku manustamine elementaarne, sest see tagab ohutust. Muidugi, seal sõidetakse tihti ka üldse ilma akendeta.

Sellest ettepanek, lubada paigaldada katusele õhukoguja. Käisin suvel Hollandis ja seal on samasugune sari juba aastaid toiminud, ning kõik autod kasutasid katusel olevat õhukogujat:



Selline jupp pole hirmkallis ja ilmselt teeb osavam mees ta ka ise valmis. Kes ei tunne vajadust, kuna näiteks piisab läbi armatuuri tulevast õhuvoost, ei pea ju teda paigaldama, mingit kiiruslikku eelist seal pole, pigem ta teeb täiendavat õhutakistust. Kuid ohutuse mõttes oleks ta kahtlemata positiivne, kui näiteks tuleb 28 C soojaga kaks tundi roolis olla ja ei lubata akent avada.
20.01.2009 at 21:53 1 edit. Last edited 20.01.2009 at 21:54 by peep (Moderator)
uzzac
 
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
ma koguaeg natsa lahtise aknaga sõitnud..pole keegi kobisenud midagi siiani
20.01.2009 at 22:37
peep
 
Moderator
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
Leedus öeldi konkreetselt, et võtavad maha kui aken lahti on. Kuidas Lätlased suhtuvad ?
20.01.2009 at 23:13
hall
 
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
quote:
peep: Leedus öeldi konkreetselt, et võtavad maha kui aken lahti on. Kuidas Lätlased suhtuvad ?


Leedus oli Eikil tõesti see aknaprobleem, aga arvestades leedukaid, pole ka midagi imestada. Lätis ja Eestis pole see tavaliselt probleemiks olnud. Kui mul autol veel avanevad küljeaknad olid, siis sõitsin ka ise mõnikord veidi avatud aknaga ja mingeid märkusi selle kohta ei tehtud.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
21.01.2009 at 09:27
Jörm
 
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
No see õhukoguja lubamine kedagi kiiremaks ei tee, et minugipärast.

____________________________
Amper Racing
21.01.2009 at 14:07
Juhan Tuhk
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
Selgituseks avatud aknast- antud teema jääb nö. "hallile alale", seda ei ole autospordi reeglites otseselt sõnastatud. Sellest järelduvalt võib sõita ka (pool)avatud aknaga. Teisalt on lubatud kohtunikel võistluselt kõrvaldada "ohtlik auto". Kas irvakil aken teeb auto "ohtlikuks" või mitte on siis värvilise vestiga tüübi otustada, umbes nagu iluvõimlemises punktide andmine...
Mitmes riigis või sarjas on oma reeglites antud punkt eraldi määratud; näiteks Soome SMi sarja reeglites on konkreetselt "kas suletud või täielikult avatud". Leedu reeglite kohta ei oska öelda.
24.01.2009 at 23:28
rustang
  
Moderator
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
Asjaolude kokkulangemise tõttu jäi mul kohal käimata - kas koosolemise põhiotsused viitsib keegi siia ka refereerida?
29.01.2009 at 09:42
rolantsik
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
quote:
rustang: Asjaolude kokkulangemise tõttu jäi mul kohal käimata - kas koosolemise põhiotsused viitsib keegi siia ka refereerida?


Sõitjate jaoks vast põhilisem otsus on see,et võistluste korraldajate käest hakatakse nõudma sama osalustasu suurust,mis Läti Nacionalil.
29.01.2009 at 10:30
hall
 
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
quote:
rolantsik:
quote:
rustang: Asjaolude kokkulangemise tõttu jäi mul kohal käimata - kas koosolemise põhiotsused viitsib keegi siia ka refereerida?


Sõitjate jaoks vast põhilisem otsus on see,et võistluste korraldajate käest hakatakse nõudma sama osalustasu suurust,mis Läti Nacionalil.

Lahe, sotsialism möllab :) Nõuame eraldi starti, nõuame odavaid stardimaksusid. Mis järgmisena? Nõuame kõigile tasuta autosid ja ja tasuta kütust, nõuame kõigile esikohtasid? Tore oleks kuulda ka põhjendusi, miks ja kuidas peaks korraldaja seda võimaldama? Stardimaksud saaksid bemmimehed või ükskõik milline muu klass madalamaks või kasvõi nulli, kui leitakse sarjale toetaja, kes on valmis vahe kinni maksma. Nõuda korraldajalt ise selle vahe katmist kuratteabmisallikatest viib selleni, et korraldajast saab mittekorraldaja.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
29.01.2009 at 11:36
rolantsik
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00


Lahe, sotsialism möllab :) Nõuame eraldi starti, nõuame odavaid stardimaksusid. Mis järgmisena? Nõuame kõigile tasuta autosid ja ja tasuta kütust, nõuame kõigile esikohtasid? Tore oleks kuulda ka põhjendusi, miks ja kuidas peaks korraldaja seda võimaldama? Stardimaksud saaksid bemmimehed või ükskõik milline muu klass madalamaks või kasvõi nulli, kui leitakse sarjale toetaja, kes on valmis vahe kinni maksma. Nõuda korraldajalt ise selle vahe katmist kuratteabmisallikatest viib selleni, et korraldajast saab mittekorraldaja.



Kui Sinu jaoks on võistluste korraldamine äri siis mul on Sulle üks uudis:
sorry,sellega tegeledes jõukaks ei saa.


Teiseks,kuidas on seotud omavahel stardimaks ja eraldi start?

Kolmandaks,äkki põhjendad Sina,miks ei saa seda võimaldada?
29.01.2009 at 14:22
ICE
  
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
Pigem ma loen Andrese jutust välja, et ta peab peale maksma ning kasumist on asi kaugel.
29.01.2009 at 14:50 1 edit. Last edited 29.01.2009 at 18:44 by ICE
peep
 
Moderator
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
Nii neid asju ei saa ajada, eriti avalikus netis. Poolte esindajad võiksid maha istuda ja kaardid lauale laduda ning siis mõlemale poolele sobivat lahendust otsida.

Jutt osalustasudest algas kahel põhjusel. Sai kokku loetud, et järgmiseks hooajaks on olemas 14 autot ja 12 juhti ning kuna osavõtutasu on jooksvat rahavoogu üks enim koormav kulu (6 etappi), siis võiks sellest rääkida. Ja teine põhjus oli, et korraldajad on ise seda teemat juba arendanud, kehtestades eri klassidele erineva suurusega osalustasusid.
29.01.2009 at 16:31
peep
 
Moderator
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
Täpsustuseks siiski veel, et probleem ei ole osavõtutasu suuruses kui ebaõiglases numbris, vaid selles, et BMW sarjas sõidavad need, kes üritavad puhtalt oma tasku pealt seda teha ja kõigil 12'l ei pruugi hooaega muidu lõpuni välja vedada. Ja selge see, et korrdajaid on ka vaja, muidu ei vea samuti välja.:)
29.01.2009 at 16:43
hall
 
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
quote:
rolantsik:

Lahe, sotsialism möllab :) Nõuame eraldi starti, nõuame odavaid stardimaksusid. Mis järgmisena? Nõuame kõigile tasuta autosid ja ja tasuta kütust, nõuame kõigile esikohtasid? Tore oleks kuulda ka põhjendusi, miks ja kuidas peaks korraldaja seda võimaldama? Stardimaksud saaksid bemmimehed või ükskõik milline muu klass madalamaks või kasvõi nulli, kui leitakse sarjale toetaja, kes on valmis vahe kinni maksma. Nõuda korraldajalt ise selle vahe katmist kuratteabmisallikatest viib selleni, et korraldajast saab mittekorraldaja.



Kui Sinu jaoks on võistluste korraldamine äri siis mul on Sulle üks uudis:
sorry,sellega tegeledes jõukaks ei saa.


Teiseks,kuidas on seotud omavahel stardimaks ja eraldi start?

Kolmandaks,äkki põhjendad Sina,miks ei saa seda võimaldada?

ICE-l on õigus, ma maksin eelmisel aastal mõlemale võistlusele peale, seega jõukaks saamise eesmärki pole üldse olnudki, isegi elementaarse kasumi teenimise eesmärki mitte. Seda selles situatsioonis, kus paljud asjad olid saadud tasuta või väga soodsatel tingimustel. Kui mu eesmärgiks oleks olnud raha teenida, siis ei oleks stardimaksud olnud vähem kui EAL-i poolt lubatud 240€. Palju olid stardimaksud tegelikult? Väiksemad kui lubatud maksimum, ja seda esmakordselt nii pika Baltikumi rinkaürituste ajaloo jooksul kui mina mäletan. Tramaivõi.

Kõigil soovijail on võimalik võistlusi korraldada ja küsida osavõtutasusid näiteks 100 krooni per nägu. Nagu ma juba välja olen öelnud, on tuleva hooaja Pärnu etappidest kahe korraldamise lubadused välja andnud. Kui keegi on valmis ühe või mõlema ürituse finantsriski enda kanda võtma ja valmis lubama Nacionali tasemel osavõtutasusid, siis võtan ta heal meelel punti, või õigemini, olen valmis asuma selle inimese meeskonda korralduslike küsimuste lahendamiseks (täiesti tasuta ja ilma oma kulude kompenseerimise soovita).




____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
29.01.2009 at 16:54 1 edit. Last edited 29.01.2009 at 17:03 by hall
hall
 
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
quote:
peep: Täpsustuseks siiski veel, et probleem ei ole osavõtutasu suuruses kui ebaõiglases numbris, vaid selles, et BMW sarjas sõidavad need, kes üritavad puhtalt oma tasku pealt seda teha ja kõigil 12'l ei pruugi hooaega muidu lõpuni välja vedada. Ja selge see, et korrdajaid on ka vaja, muidu ei vea samuti välja.:)

Kõik on täiesti arusaadav. Sama lugu on enamustes muudes klassides (S1600-s ja F-Balticus kindlasti, S ja B 2000-s vähemalt pooltel juhtudel jne). Paraku on lihtsalt fakt see, et keegi peab selle nalja kõik kinni maksma, pragusel juhul ei ole meil paremat varianti kui see, et maksavad need, kes lõbutsevad.


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
29.01.2009 at 17:02
rolantsik
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00

Kõigil soovijail on võimalik võistlusi korraldada ja küsida osavõtutasusid näiteks 100 krooni per nägu. Nagu ma juba välja olen öelnud, on tuleva hooaja Pärnu etappidest kahe korraldamise lubadused välja andnud. Kui keegi on valmis ühe või mõlema ürituse finantsriski enda kanda võtma ja valmis lubama Nacionali tasemel osavõtutasusid, siis võtan ta heal meelel punti, või õigemini, olen valmis asuma selle inimese meeskonda korralduslike küsimuste lahendamiseks (täiesti tasuta ja ilma oma kulude kompenseerimise soovita).



Kui närvikava on nõrgavõitu,siis soovitan stressivabamaid tegevusi harrastada.

Jutt algas millest:et BMW klass hakkab kauplema korraldajatelt väiksemat osalustasu.
Ja BMW klass kindlasti IGA korraldajaga ka seda teeb.

See kuidas korraldaja seda võimaldab/ei võimalda on juba tõesti korraldaja poolne business.

Võin ka muidugi sellise asja välja öelda:kui korraldajad ei tule osalemistasudega allapoole,siis teen mina endast kõik sõltuva,et sõidud saaksid läbi viidud alternatiive kasutades.

Kuna ikkagi enamus sõitjaid on palgatöölised,siis tänastes tingimustes on see hädavajalik sõitjate enda huvides.
29.01.2009 at 17:25
hall
 
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
Tingimusi kauplema vs nõudma on väga suur erinevus.

Kui sul õnnestub leida odavamad variandid võidusõitude läbiviimiseks tagades sealjuures kõik minimaalselt vajaliku, siis oleks see äärmiselt tervitatav. Ma toodaks ning annaks üle sel juhul heal meelel sulle ka järgmisel EAL-i hooaja lõpupeol tänukirja Ringrajakomitee poolt panuse eest ringrajaspordi arendamisse. :)

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
29.01.2009 at 19:03
Jesper
 
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
No esimene asi näiteks on see, et 6-7 auto asemel on 12-14. Aga jah, siin ei ole vast päris korrektne koht selleks aruteluks, tekitab tarbetuid pingeid.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
29.01.2009 at 19:23
peep
 
Moderator
Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00
Üldiselt muu info niipalju, et tehnilised lubati järgmisel alakomitee koosolekul ära kinnitada, muudatustest tuli juurde lisaks eelpool ja eelmise koosoleku teemades räägitule (need kõik kinnitati) veel keeld kasutada läbipuuritud pidurikettaid. Eks see oli enne ka justkui keelatud, kuna selliseid kettaid originaalis pole aga nüüd sai kindlamalt välja öeldud.

Edit: müra piir tõsteti ka 110 DB peale.

Ja paneks sellega teema lukku, loodetavasti leidub kuskil see kesktee, et hundid söödud ja lambad ikka veel taimetoitlased.;)
29.01.2009 at 20:30 1 edit. Last edited 29.01.2009 at 21:26 by peep (Moderator)
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Sõitjate koosolek 28.01.2009 kell 18.00  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.