register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : TTK veõjõustend  
Poster Message
KaroK
TTK veõjõustend
Tallinna Tehnikakõrgkoolis 2008. aastal valminud Transporditeaduskonna Tehnokeskuse hoones tegutseb alates oktoobrist
Eesti moodsaim veojõustend SuperFlow AutoDyn.

* Ainsana Eestis mõõdetakse ka nelikveoliste autode väliskarakteristikuid.
* Maksimaalne mõõdetav võimsus 1500 hj.
* Suurim veeremiskiirus 320 km/h.


Asub stend Tallinna Tehnikakõrgkooli D-korpuses
Pärnu mnt 62

Koduleht

.
15.12.2008 at 17:29
matukas
  
TTK veõjõustend
Mul tekkis küsimus, et miks antud asutus valis just inerts-dünamomeetri?

Et miks ei valitud näiteks sellist süsteemi?
Esimese asjana tuleb meelde muidugi hind, kuid hind pole pelgalt ainus kriteerium.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
15.12.2008 at 17:55
KaroK
TTK veõjõustend
Tegelikult ei ole tegemist inertspingiga, kuna inetrspingil mõõdetakse aega, mis kulub rullide kiirendamiseks mingi ühiku võrra.
SuperFlow AutoDyn 800 seeria puhul mõõdetakse anduritega jõudu mis mõjub rullidele.

Pink on ka hetke võimsaim, suutes piduritega kinni hoida 700 hobujõudu kuni 10 minutit.
Pakkudes sellega ideaalseid võimalusi mootorite seadistamiseks erinevatel koormustel.

Lisaks on olenevalt kinnituskohtade olemasolust võimalik autosid asetada rullidele kiiremini, kui eelnevas postituses toodud pingil.


Mõõtmisel võib küll tekkida rehvidest tulenev väike mõõtmiserinevus, kuid veermikudünod ongi mõeldud nö. enne/pärast mõõtmiste teostamiseks.
Ja ratast ei ole piisavalt suure käiguga veel pingis ringi saanud.


Edit: link
15.12.2008 at 18:20 2 edits. Last edited 15.12.2008 at 18:23 by KaroK
devilc
Moderator
TTK veõjõustend
Väga vahva.
15.12.2008 at 21:43
BSRcar
 
TTK veõjõustend
BSR AB rootsis valmistab sõidukite uue softi sellisel pingil. http://www.rototest.com/rototest-dynamometer.php Need pingid peaks olema ühed parimad maailmas.
uurisin kunagi ka hinnaklassi... kõige odavam 2wd pink maksis 50 000 euri ja 4wd pink 90 000 euri. Aga odava otsa pinkidega pole eestis suht midgai teha.. 1000hj masinaid on juba päris mitmed.

____________________________
BSR tuuning Eesti esindus !!! Dream Car OÜ Tel. 505 6057 //
MTÜ Võidusõiduabi www.racehelp.ee
15.12.2008 at 22:11
matukas
  
TTK veõjõustend
Need sassii-dünamomeetrid on jah üsna sarnased ja hinnad ka ligilähedased.
Põhilised faktorid, mis mulle nende juures sümpaatsed on: erinevalt rullikutega dünodest on nad ruumi, elektrisäästlikumad ja ohutumad. Mitte et ma nüüd neid rullikuga seadmeid maha tahaks teha. Kevadel on kindel plaan TTK-d külastada mitmed korrad. Talvised arendamised vaja paberil ka kinnitada :)

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
15.12.2008 at 23:21
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : TTK veõjõustend  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.