Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OMC 2007 järelkajaSeekord asi sujus kuidagi eriti libedalt ja selle eest tahaks eelkõige tänada kõiki neid, kes olid abiks ürituse korraldamisel aga ka võistlejaid ja pealtvaatajaid, sest viimaste mõistlik käitumine kergendab korraldajate tööd oluliselt.
OMC 2007 järelkajaÜritus oli korralduse poole pealt super...üks parimaid kindlasti läbi aegade....kõik toimis minuti täpsusega, mingeid tehnilisi viperusi polnud ja apsakaid ei tehtud (Y)
Aga konstruktiivset kriitikat ka tsipa
Mina ntx ei pannud tähele mitte ühtegi märki, tahvlit...mis viitaks 500, 1000 või stop-ile....hea et tuletõrje auto nii suur on...muidu finishitki vist raske oleks märgata olnud...
Soovitaksin järgmisel korral minna värvilistele tahvlitele üle....värve ehk silma nurgast veel näeb...et ala 500m sinine, 1000m kollane, 1600m roheline ja BRAKE punane....kasuks oleks tulnud ka 1 korra eelnevalt raja läbi sõitmine vaikselt
Esimesel sõidul kuna ABS ja stabiilsus kontroll otsustasid mind maha jätta ei julenud väga tugevalt kohe pidurit tallama hakata, tulemuseks oli pisike drifting üritus 100+km/h 90c kurvis raja lõpus(tõesti ootamatult tuli, et lennukas otsa sai järsku)...kõige enam häiris see auto seal ära keeramis risti peal, kelles napilt mööda sain....
Aga see pisike märkus siiski rohkem järgmiseks võistluseks valmistumisel ehk abiks....midagi hullu ei juhtunud ja auto koos minuga jäid seekord terveks seal lõpus
Vähemalt minule tundub tulemusi eelmiste aastatega võrreldes, et kas oli häda külg-vastutuules, pisikeses tõusu lennukal, soojemas ilmas või jumal teab milles...aga samade autode tulemused eelmiste aastatega võrreldes tundusid nagu halvemad olema... A ja B klass-is kumbagis ei ületatud eelmise aasta rekordit...
Haapsalu lennukal oli kindlasti hirmsam 300ga sõita, kui 300ga poola kiirteel öösel, vihmaga autode vahel laveerides...just ebatasasute ja külgtuule pärast
Väike video ka viimasest sõidust 0-309km/h
igatahes väga kordaläinud üritus oli, selliseid võiks rohkem olla (y)
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
quote:wirx:samade autode tulemused eelmiste aastatega võrreldes tundusid nagu halvemad olema... A ja B klass-is kumbagis ei ületatud eelmise aasta rekordit...
Eriti suur see vahe olla ei saa, kui 100% stock autode kiiruseid vaadata, tuunitud autode tulemused pole eriti võreldavad läbi aastate. Aga selge on, et tuul mängib oma osa, näiteks 2004 esimene voor sõideti keskmise tugevusega tagantuulega, teiseks vooruks tuul vaibus, efekti näete enamuse tulemuste pealt. Nii see elu kord on, loevad tulemused, mitte spekulatsioonid.
OMC 2007 järelkajaTänaks ka kõiki korraldajaid ja osalejaid, väga lahe üritus oli. Sain ka lõpuks miilisõiduga käe valgeks ning ka teisel katsel sellise tulemuse, millega stock autoga igati rahule jäin. Loodetavasti saab järgmisel aastal juba väheke suurema kiiruse.
____________________________
Porsche 911 Turbo '01
Porsche 951 '86 - Müüdud
Porsche 944 '83 - Müüdud
OMC 2007 järelkajaEndalgi siis nüüd "esimene miil" selja taga. Kõik sujus.
Ford on vist ikka ainult ilus masin krt.
Minu arust sööb ta liialt palju õhku, aga seda kuskilt normaalseid kanalid pidi välja ei anna - igatahes on ta üks rämedalt kõrge auto sellise tegevuse jaoks. Järgmiseks korraks tuleks huvi mõttes: - panna rehvidesse 3,5 atti, võtta ära antitiib tagant ning eemaldada autolt kõik kojamehed, mis on risti tuulel ees. Siis saaks vast 220 kätte. Ahjaa - rehvid tuleb võtta võimalikult väikse veeretakistusega ehk siis originaal Conti oleks sellel rajal olnud märksa sobivam valik kui meil all olnud (nii jaanusel kui mul) raja suunitlusega rehvid.
Ja rajalgi vist saab raske olema ilma LSD ja täisjäiga amordita. Aga elame-näeme.
OMC 2007 järelkajaKiidan ka korraldajaid ja osalejaid. Kõik sujus väga hästi ja mingit segadust ja ootamist ei olnud.
Enda parim 196 km/h tuli neljandaga piirajas. Kui neljanda käiguga jookseks 200, siis saaks selle ka kätte.
Minu jaoks oli siiski tähtsam mõnus vaba aja veetmine ja see õnnestus ideaalselt.
quote:joonas: Kiidan ka korraldajaid ja osalejaid. Kõik sujus väga hästi ja mingit segadust ja ootamist ei olnud.
Enda parim 196 km/h tuli neljandaga piirajas. Kui neljanda käiguga jookseks 200, siis saaks selle ka kätte.
Minu jaoks oli siiski tähtsam mõnus vaba aja veetmine ja see õnnestus ideaalselt.
quote:kronja:
pane suurema läbimõõduga rehvid/veljed alla?
Sellest ei pruugi kasu olla, sest suuremate rehvidega väheneb kiirendus ja tulemus on pikema ülekande ja viletsama kiirenduse kompromiss.
ofkoors
"neljanda käiguga piirajas" jutust järeldasin ma (võib-olla ekslikult) et ta oli seal noh mõnda aega - ehk jõudu nagu jätkuks, aga ülekanded liiga lühikesed; ja seda saabki "parandada" suuremad rehvid alla pannes (see veits lihtsam kui käigukasti kallale minna)
aga põhimõtteliselt olen muidugi nõus sinuga, et tegemist ei ole retseptiga mis iga auto puhul sobiks
OMC 2007 järelkajakeegi rääkis, et plaanis on 270km/h ületavatel autodel nõuda langevarju? loodetavasti lihtsalt oli mingi külajutt..ehk Peep täpsustad?
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
quote:wirx: keegi rääkis, et plaanis on 270km/h ületavatel autodel nõuda langevarju? loodetavasti lihtsalt oli mingi külajutt..ehk Peep täpsustad?
Mina pole küll Peep aga kuna ta on hetkel ära ja see puudutab ka AC Mile, siis võin asja pisut kommenteerida. Plaan on tõesti sellest aastast turvalisust tõstvaid reegleid karmistada ja üheks suuremaks muudatuseks on see sama pidurdusvarju nõue. Küll aga on see "keegi" numbriga eksinud, meie peast on läbi käinud hoopis number 290km/h. Hetkel rohkem ei kommenteeriks, mai alguse poole avaldame täieliku info.
OMC 2007 järelkajaPole hullu wirx, relakas kätte ja...
Muidugi miljoni dollari küsimus on, et kust kohast see kuivanud soolajärv Eestisse orgunnida
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO