register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OMC 2007 järelkaja  
Poster Message
peep
 
Moderator
OMC 2007 järelkaja
Seekord asi sujus kuidagi eriti libedalt ja selle eest tahaks eelkõige tänada kõiki neid, kes olid abiks ürituse korraldamisel aga ka võistlejaid ja pealtvaatajaid, sest viimaste mõistlik käitumine kergendab korraldajate tööd oluliselt.

Tulemused tekivad lähiajal ürituse kodulehele:

http://www.tqhq.ee/omc/
20.05.2007 at 09:48
memphis
OMC 2007 järelkaja
Väga kordaläinud üritus! :)
Tänud Peebule.

Ei mingeid seisakuid ega passimisi, kommentaatoritelt sai koguaeg vajalik infot toimuva kohta jne. Seda siis läbi pealtvaataja silmade.

20.05.2007 at 10:54 1 edit. Last edited 20.05.2007 at 10:56 by memphis
newton
 
Moderator
OMC 2007 järelkaja
Tulemused on üleval:

http://www.tqhq.ee/omc/?lang=est&page=2007

Peatselt uueneb ka superauto leht.
20.05.2007 at 14:00
wirx
  
OMC 2007 järelkaja
Üritus oli korralduse poole pealt super...üks parimaid kindlasti läbi aegade....kõik toimis minuti täpsusega, mingeid tehnilisi viperusi polnud ja apsakaid ei tehtud (Y)
Aga konstruktiivset kriitikat ka tsipa :)
Mina ntx ei pannud tähele mitte ühtegi märki, tahvlit...mis viitaks 500, 1000 või stop-ile....hea et tuletõrje auto nii suur on...muidu finishitki vist raske oleks märgata olnud...
Soovitaksin järgmisel korral minna värvilistele tahvlitele üle....värve ehk silma nurgast veel näeb...et ala 500m sinine, 1000m kollane, 1600m roheline ja BRAKE punane....kasuks oleks tulnud ka 1 korra eelnevalt raja läbi sõitmine vaikselt
Esimesel sõidul kuna ABS ja stabiilsus kontroll otsustasid mind maha jätta ei julenud väga tugevalt kohe pidurit tallama hakata, tulemuseks oli pisike drifting üritus 100+km/h 90c kurvis raja lõpus(tõesti ootamatult tuli, et lennukas otsa sai järsku)...kõige enam häiris see auto seal ära keeramis risti peal, kelles napilt mööda sain....
Aga see pisike märkus siiski rohkem järgmiseks võistluseks valmistumisel ehk abiks....midagi hullu ei juhtunud ja auto koos minuga jäid seekord terveks seal lõpus :)

Vähemalt minule tundub tulemusi eelmiste aastatega võrreldes, et kas oli häda külg-vastutuules, pisikeses tõusu lennukal, soojemas ilmas või jumal teab milles...aga samade autode tulemused eelmiste aastatega võrreldes tundusid nagu halvemad olema... A ja B klass-is kumbagis ei ületatud eelmise aasta rekordit...

Haapsalu lennukal oli kindlasti hirmsam 300ga sõita, kui 300ga poola kiirteel öösel, vihmaga autode vahel laveerides...just ebatasasute ja külgtuule pärast

Väike video ka viimasest sõidust 0-309km/h


igatahes väga kordaläinud üritus oli, selliseid võiks rohkem olla (y)

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
20.05.2007 at 20:16 1 edit. Last edited 20.05.2007 at 20:17 by wirx
peep
 
Moderator
OMC 2007 järelkaja
quote:
wirx:samade autode tulemused eelmiste aastatega võrreldes tundusid nagu halvemad olema... A ja B klass-is kumbagis ei ületatud eelmise aasta rekordit...

Eriti suur see vahe olla ei saa, kui 100% stock autode kiiruseid vaadata, tuunitud autode tulemused pole eriti võreldavad läbi aastate. Aga selge on, et tuul mängib oma osa, näiteks 2004 esimene voor sõideti keskmise tugevusega tagantuulega, teiseks vooruks tuul vaibus, efekti näete enamuse tulemuste pealt. Nii see elu kord on, loevad tulemused, mitte spekulatsioonid.:)
20.05.2007 at 20:43
rustang
  
Moderator
OMC 2007 järelkaja
Mis Viljari 300ZX-l teises sõidus juhtus, kaanetihend?
20.05.2007 at 21:08
hellraiser
  
OMC 2007 järelkaja
Tänaks ka kõiki korraldajaid ja osalejaid, väga lahe üritus oli. Sain ka lõpuks miilisõiduga käe valgeks ning ka teisel katsel sellise tulemuse, millega stock autoga igati rahule jäin. Loodetavasti saab järgmisel aastal juba väheke suurema kiiruse.

____________________________
Porsche 911 Turbo '01
Porsche 951 '86 - Müüdud
Porsche 944 '83 - Müüdud
21.05.2007 at 08:42
que
 
OMC 2007 järelkaja
Endalgi siis nüüd "esimene miil" selja taga. Kõik sujus.
Ford on vist ikka ainult ilus masin krt.

Minu arust sööb ta liialt palju õhku, aga seda kuskilt normaalseid kanalid pidi välja ei anna - igatahes on ta üks rämedalt kõrge auto sellise tegevuse jaoks. Järgmiseks korraks tuleks huvi mõttes: - panna rehvidesse 3,5 atti, võtta ära antitiib tagant ning eemaldada autolt kõik kojamehed, mis on risti tuulel ees. Siis saaks vast 220 kätte. Ahjaa - rehvid tuleb võtta võimalikult väikse veeretakistusega ehk siis originaal Conti oleks sellel rajal olnud märksa sobivam valik kui meil all olnud (nii jaanusel kui mul) raja suunitlusega rehvid.

Ja rajalgi vist saab raske olema ilma LSD ja täisjäiga amordita. Aga elame-näeme.

Tänud korraldajatele.
21.05.2007 at 09:05
joonas
OMC 2007 järelkaja
Kiidan ka korraldajaid ja osalejaid. Kõik sujus väga hästi ja mingit segadust ja ootamist ei olnud.

Enda parim 196 km/h tuli neljandaga piirajas. Kui neljanda käiguga jookseks 200, siis saaks selle ka kätte.
Minu jaoks oli siiski tähtsam mõnus vaba aja veetmine ja see õnnestus ideaalselt.

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
21.05.2007 at 09:20
kronja
 
OMC 2007 järelkaja
quote:
joonas: Kiidan ka korraldajaid ja osalejaid. Kõik sujus väga hästi ja mingit segadust ja ootamist ei olnud.

Enda parim 196 km/h tuli neljandaga piirajas. Kui neljanda käiguga jookseks 200, siis saaks selle ka kätte.
Minu jaoks oli siiski tähtsam mõnus vaba aja veetmine ja see õnnestus ideaalselt.

pane suurema läbimõõduga rehvid/veljed alla? :)
22.05.2007 at 07:21
Raceboy
 
OMC 2007 järelkaja
quote:
kronja:
pane suurema läbimõõduga rehvid/veljed alla? :)

Sellest ei pruugi kasu olla, sest suuremate rehvidega väheneb kiirendus ja tulemus on pikema ülekande ja viletsama kiirenduse kompromiss.


____________________________
www.vems.ee
22.05.2007 at 07:44
kronja
 
OMC 2007 järelkaja
quote:
Raceboy:
quote:
kronja:
pane suurema läbimõõduga rehvid/veljed alla? :)

Sellest ei pruugi kasu olla, sest suuremate rehvidega väheneb kiirendus ja tulemus on pikema ülekande ja viletsama kiirenduse kompromiss.


ofkoors :)
"neljanda käiguga piirajas" jutust järeldasin ma (võib-olla ekslikult) et ta oli seal noh mõnda aega - ehk jõudu nagu jätkuks, aga ülekanded liiga lühikesed; ja seda saabki "parandada" suuremad rehvid alla pannes (see veits lihtsam kui käigukasti kallale minna)

aga põhimõtteliselt olen muidugi nõus sinuga, et tegemist ei ole retseptiga mis iga auto puhul sobiks
22.05.2007 at 07:51
newton
 
Moderator
OMC 2007 järelkaja
Veel OMC pilte:
http://newton.tqhq.ee/gallery.php?gal=25


24.05.2007 at 21:13
peep
 
Moderator
OMC 2007 järelkaja
Pildid enamus huvitava nurga alt, kena.:)
25.05.2007 at 21:03
wirx
  
OMC 2007 järelkaja
keegi rääkis, et plaanis on 270km/h ületavatel autodel nõuda langevarju? loodetavasti lihtsalt oli mingi külajutt..ehk Peep täpsustad?

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
20.04.2008 at 20:23
indro
  
OMC 2007 järelkaja
quote:
wirx: keegi rääkis, et plaanis on 270km/h ületavatel autodel nõuda langevarju? loodetavasti lihtsalt oli mingi külajutt..ehk Peep täpsustad?
Mina pole küll Peep aga kuna ta on hetkel ära ja see puudutab ka AC Mile, siis võin asja pisut kommenteerida. Plaan on tõesti sellest aastast turvalisust tõstvaid reegleid karmistada ja üheks suuremaks muudatuseks on see sama pidurdusvarju nõue. Küll aga on see "keegi" numbriga eksinud, meie peast on läbi käinud hoopis number 290km/h. Hetkel rohkem ei kommenteeriks, mai alguse poole avaldame täieliku info.
21.04.2008 at 00:05
Jesper
 
OMC 2007 järelkaja
Pole hullu wirx, relakas kätte ja...



Muidugi miljoni dollari küsimus on, et kust kohast see kuivanud soolajärv Eestisse orgunnida :D

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
21.04.2008 at 00:50
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OMC 2007 järelkaja  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.