register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Ferrari ja Porsche  
Poster Message
wirx
  
Ferrari ja Porsche
Olemas on üks ilus ütlus: Kui Porsche mehed rajal sõidavad, siis Ferrari omad nende naisi raja ääres landivad.... :)
Ntx ka www.texasmile.com üritusel ei osalenud ühtki ferrut, egas lambot...

Selle kahe ürituse teema võiks Peep üle mõelda....stardis on palju huvitavaid masinaid, tunduvalt rohkem, kui veerandmiili üritustel...



____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
14.05.2007 at 18:18
peep
 
Moderator
Ferrari ja Porsche
No aga ongi ju kaks üritust, OMC ja 1000EUR race ? Et oleks selge, ma korraldan asja täiesti oma lõbuks ning iga lõbu on seda niikaua, kuni ta ära ei tüüta. Üks kord suve jooksul on täitsa piisav minu jaoks hetkel.
14.05.2007 at 18:38
I.V.B
Ferrari ja Porsche
quote:
Olemas on üks ilus ütlus: Kui Porsche mehed rajal sõidavad, siis Ferrari omad nende naisi raja ääres landivad....

Hakkab lõhnama väikse argumendi moodi Ferrari ja Porsche austajate vahel :)

Mul tuli meelde näiteks selline ütlus: "Porsche 911 has always been and will always be essentially just a pumped-up Volkswagen Beetle"

Sorry, peaks vist eraldi teema tegema või lihtsalt selle loba ajamise siin lõpetama tegelikult:)
14.05.2007 at 18:40
Raceboy
 
Ferrari ja Porsche
quote:
I.V.B:

Mul tuli meelde näiteks selline ütlus: "Porsche 911 has always been and will always be essentially just a pumped-up Volkswagen Beetle"



VW Beetle ongi Ferdinand Porsche looming.

____________________________
www.vems.ee
14.05.2007 at 19:15
peep
 
Moderator
Ferrari ja Porsche
Ferrari ja Porsche on ikkagi mingil määral kaks eri maailma. Loe Ferrari foorumeid ja ei räägi seal keegi eriti, kuidas ta oma autole hj. juurde ehitab või kui vingeid ringiaegu ta kuskil sõitis. Samas tihtipeale on nendel inimestel ka kiired rajaautod või muidu hj. monstrumid kuid Ferrari pole selle jaoks ostetud. See auto on omanike jaoks eelkõige esteetiline nauding ja ma saan sellest täitsa aru. Installida Ferrarile Tubi väljalase on ok, kuna see teeb hääle paremaks aga ehita mootor poole võimsamaks ja Sa tundud veidrikuna, kes pole kogu auto pointile pihta saanud.

Samas Porsche omanikud tunduvad rohkem huvitatud olevat autosõidu sportlikkust poolest ja oma autode modifitseerimisest.
14.05.2007 at 23:16 1 edit. Last edited 14.05.2007 at 23:20 by peep (Moderator)
I.V.B
Ferrari ja Porsche
quote:
peep: Ferrari ja Porsche on ikkagi mingil määral kaks eri maailma. Loe Ferrari foorumeid ja ei räägi seal keegi eriti, kuidas ta oma autole hj. juurde ehitab või kui vingeid ringiaegu ta kuskil sõitis. Samas tihtipeale on nendel inimestel ka kiired rajaautod või muidu hj. monstrumid kuid Ferrari pole selle jaoks ostetud. See auto on omanike jaoks eelkõige esteetiline nauding ja ma saan sellest täitsa aru. Installida Ferrarile Tubi väljalase on ok, kuna see teeb hääle paremaks aga ehita mootor poole võimsamaks ja Sa tundud veidrikuna, kes pole kogu auto pointile pihta saanud.

Samas Porsche omanikud tunduvad rohkem huvitatud olevat autosõidu sportlikkust poolest ja oma autode modifitseerimisest.


Täitsa nõus, kuigi kui vaadata üldist mootorspordi ajalugu ja tänapäeva, siis Ferraril on olnud seal vist ikka suurim sõna öelda, kuigi ega Porsche oma ka väike just pole. Ja kõik mida Porsche (pluss 99% superauto tootjaid maailmas) kogu jõust üritab, on ju vaid Ferrarile järgi jõudmine.

Mis puutub Ferraride tuningusse (eriti optilisse), siis kuidagi imelik ja kahju on vaadata mingite aftermarket velgede, -võrede ja -spoileritega masinaid. Natuke madalalaubaline tegevus on üritada parandada maailma parimate autodisainerite poolt tehtud kunsti imho. Porschede puhul see niiväga ei häiri. Ja eks see Porsche omanike suurem "ringrajaentusiastlikkus" tuleneb sellest, et tegu on siiski oluliselt odavamate ja vastupidavamate autodega. Kui Ferrari F430 maksaks sama hinda, mis uus 911 Turbo, siis ilmselt tekiks Porschel ostjate leidmisega suuri raskusi.
15.05.2007 at 00:39
Raceboy
 
Ferrari ja Porsche
IVB, Sa oled asjadele tundub, et veidi vale nurga all pihta saanud. Erinevalt Ferrarist on Porsche ainuke tõeline sportauto, millega kannatab pidevalt nii igapäevaselt kui ringrajal sõita. Kui see on Ferrarile järele jõudmine, siis ilmselt sportauto ei peagi kestma? Ferraride kohta on öeldud, et mehel peab olema 3 Ferrarit: üks on remondis, üks ootab remondi järjekorda ja ühega saab sõita.
Mootorispordi all pidasid silmas F1-e? Seal on tõesti Ferrari läbi aegade tipptegija, kuid Sa loe kokku mitu Le Mansi ja teiste kestvussõidu alade võitu on Ferrari vs Porsche võtnud? Mis autod on läbi aegade domineerinud FIA GT ja N-GT klassides?

Mõttetu vaidlus, sest kumbki firma müüb oma autosid tuginedes erinevatele filosoofiatele: Ferrari ostja hindab auto itaalia päritolu stiili, Porsche ostja soovib oma autoga kiirelt sõita.

EDIT: Jeremy Clarkson valis oma Top100 kõige paremaks autoks 996 Turbo, ja mis auto ees? Selle ees, mis ta eelmine lemmik oli ja mille kohta ta ütles, et see jäääb sinna igaveseks: Ferrari F360. "As much as I don't like Porsche 911, I have to say that this is the best car I've ever driven."



____________________________
www.vems.ee
15.05.2007 at 07:35 1 edit. Last edited 15.05.2007 at 07:39 by Raceboy
riza
  
Ferrari ja Porsche
Hmhm..jälle tekitati tühja koha pealt mingi tobe vastasseis. Minu meelest on maailmas ruumi neile mõlemale. Ferrari on tervikuna tõesti kunstiteos (hääl, edev välimus ja prestiiz) ning Porsche on samamoodi inseneride tippteos, kellele üks kellele teine.
15.05.2007 at 08:02
peep
 
Moderator
Ferrari ja Porsche
Pole mingit vastasseisu, mõlemad võiks olla kui vaba raha leiduks. Muidu, mul üks tuttav 360 omanik küll lagunemise üle ei kurtnud, lausa mitte midagi ei läinud autol katki. Võrreldes Mersuga ülivastupidav masin. Vanad Ferrarid (enne F355) on muidugi teine teema, kuigi neil ka ainult teatud kindlad nõrgad kohad. Mootoreid ja käigukaste üldiselt peetakse väga vastupidavateks, kere ja elektripool on see nõrk koht.
15.05.2007 at 08:56
wirx
  
Ferrari ja Porsche
quote:
I.V.B:
quote:


Kui Ferrari F430 maksaks sama hinda, mis uus 911 Turbo, siis ilmselt tekiks Porschel ostjate leidmisega suuri raskusi.

chekka ikka hindu ka enne ;)
see mõnikümend kilo nüüd 130vs 140k euri väga suurt vahet just ei tekita

ferrud
http://mobile.de/SIDutDr-A17kMuHhG9QaiVoeQ-t-vaNexlCsCsK~BmSB11Iindex_cgiJ1179620436A1D1100CCar/cgi-bin/index_cgi.pl?refinement=0&formType=pkwQuick&_form=search&sr_qual=GN&sr_make=8600&sr_modelId=30&sr_priceTo=-2&sr_registrationDateFrom=-2&sr_mileageTo=-2&sr_engineType=-2&sr_country=-2&sr_zip=&sr_zipRadiusTo=-2&doSearch.x=41&doSearch.y=6

porged
http://mobile.de/SIDcJTxHp5huRgINsUt75UeWA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1179620474A1Iindex_cgiD1100CCarO-t-vpL~BmPA1B20z-t-vMiMkQuUnVb_X_Y_x_y~BSRA6A3E20100BGNA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/index_cgi.pl?refinement=1&sr_qual=GN&formType=pkwDetail_GN&_form=search&sr_make=20100&sr_modelId=3&sr_useNetPrice=0&sr_priceFrom=-2&sr_priceTo=-2&sr_category=1100&sr_doorCount=-2&sr_powerFrom=333&sr_powerTo=-2&sr_registrationDateFrom=2005&sr_registrationDateTo=-2&sr_mileageFrom=-2&sr_mileageTo=20000&sr_engineType=-2&sr_emissionClass=-2&sr_gear=-2&sr_airConditioning=-2&sr_model=turbo&sr_vehicleType=-2&sr_color=-2&sr_country=-2&sr_zip=&sr_zipRadiusTo=-2&sr_damaged=0&sr_daysOldTo=-2&sr_sortOrder=0&sr_advertiserType=-2&doSearch.x=75&doSearch.y=12

Ainus vahe ongi selles, et porschedel tuleb mobiles ära määratleda max 20k km(muidu tuleb üle 30k sõitnud autosi liialt palju ja ka hinnad sellevõrra odavamad)...ferrarisi nagunii leiab mõne üksiku 20k+ läbisõiduga....ehk siis nad seisavad raja ääres või kellegi garaazhis ;)

Mul ei ole midagi ferrude vastu....heameelega vahetaks 911tt mõne F430 vastu...kui vaid keegi hooldused kinni plekiks :)

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
20.05.2007 at 01:30
I.V.B
Ferrari ja Porsche
Sorry, ma mõtlesin tutikate Ferraride ja Porschede hindu. F430 on uuena umbes 230k eurot ja 911 Turbo 160k eurot ja vahe ikka on korralik
20.05.2007 at 11:27
wirx
  
Ferrari ja Porsche
nu tegelt on sellega ka nii, et F430 hinnad tutikana algavad 170k kandist ning 911 turbo hinnad algavad umbes 150k eurist...
Seega täiesti konkurentsi võimelised...nii hinna, omaduste, kui ka võimekuse poole pealt....

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
20.05.2007 at 12:41
peep
 
Moderator
Ferrari ja Porsche
Oleks meil teid, teenindusi ja minul vabu vahendeid, siis mõlemat autot lähedalt näinuna valiks kindlasti F430. Emotsioonis on neil suur vahe. Tõsi, võrreldav Porsche on pigem GT3.
20.05.2007 at 13:17
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Ferrari ja Porsche  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.