Poster |
Message |
Varuratas |
Jäik mootorikinnitus
Mul on mootorikinnitused tehtud jäigalt raamile(toruraam, bagi). Käigukasti padi on jäetud elastne. Selline valik sai tehtud peale usa foorumite sirvimist. Nimelt kirjeldati, et kui mootor kinnitada jäigalt, peab käikar olema vaba. Muidudu pidada tekkima pinged sidurikojas ja hoolega pragunema hakkama. Küss ongi just selles, et kas see mootor jäigalt, käigukast kummimuhvi otsas teooria peab paika? Mulle ei jõua kohale, et kui mootor juba on tuuga, miks peaks veel käigukast vedla olema?
Kas keegi oskab sellele teemale valgust heita? |
18.10.2008 at 15:12 |
|
jaan tatikas |
Jäik mootorikinnitus
BMW cup-i autol küll midagi ära ei pragunenud , foorumi juttudest eriti ei tea aga üldiselt pannakse kõik punktid jäigalt kinni . |
18.10.2008 at 17:56 |
|
hall |
Jäik mootorikinnitus
Mul on kõikidel kähkusõiduautodel kõik kinnitused jäigad olnud, aga probleeme küll pole täheldanud.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
18.10.2008 at 20:35 |
|
mart154 |
Jäik mootorikinnitus
Sama siin.
Nii käigukast, mootor kui ka tagasilla tala on jäigalt kere küljes kinni.
Ainsad pehmed liigendid jõuülekandes on kardaani leevendusmuhv ja kardaani tugilaager.
Sõitma pole ainult veel jõudnud |
19.10.2008 at 00:04 |
|
|